Halfzware van Nelle was mijn favo shag, het is dat ik niemand meer ken die het rookt (sowieso is echt bijna iedereen gestopt) maar daar zouden ze me misschien nog mee over kunnen halen om nog een keer een sjekkie te roken, en dat zou ik waarschijnlijk wel heerlijk vindenquote:Op maandag 24 februari 2020 02:56 schreef SoS87 het volgende:
Ik vind vapen en e-sigaretten maar niks. Filterpeuken moet ik ook niet.
Ik blijf toch bij zware Pall Mall shag.
Neppeuken ga ik van kuchen en krijg er juist zin in een echte peuk van.quote:Op maandag 24 februari 2020 03:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Halfzware van Nelle was mijn favo shag, het is dat ik niemand meer ken die het rookt (sowieso is echt bijna iedereen gestopt) maar daar zouden ze me misschien nog mee over kunnen halen om nog een keer een sjekkie te roken, en dat zou ik waarschijnlijk wel heerlijk vinden
Ja, zo kan ik ook niet rokenquote:Op maandag 24 februari 2020 03:05 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Neppeuken ga ik van kuchen en krijg er juist zin in een echte peuk van.
Mijn pa rookt al jaren niet meer, maar als ik hem meeneem vissen of naar de Galgenwaard rookt ie mijn shag
1.94 en 112 kilo, nog altijd redelijk gespierd maar het vetpercentage neemt toe. Bierbuikquote:Op maandag 24 februari 2020 03:02 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ok, ben lang ook dus valt niet op
Ben 1.98 zittend werk. Maar 3x in de week naar basic fit, moet want lust ook graag een pot bierquote:Op maandag 24 februari 2020 03:07 schreef SoS87 het volgende:
[..]
1.94 en 112 kilo, nog altijd redelijk gespierd maar het vetpercentage neemt toe. Bierbuik
Also, truequote:
Mijn zusje heeft een vriendinquote:Op maandag 24 februari 2020 03:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Al hoorde ik je zusje gisteren niet klagen.
Zag m'n sixpack net nog in de koelkast gelukkig.quote:Op maandag 24 februari 2020 03:11 schreef SoS87 het volgende:
Als ik mijn sixpack weer wil zien mag er wel 15 kilo af
Good for her.quote:
Pics?!quote:
quote:Op maandag 24 februari 2020 03:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zag m'n sixpack net nog in de koelkast gelukkig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |