Jezus manquote:Op maandag 24 februari 2020 02:37 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik heb een achtertuintje waar ik snachts wel eens rook zodat ik mijn huisgenoten niet wakker maak. Maar as laatst een peuk vergeten op te ruimen en onze huisbaas is daar heel op tegen en 1 van bewoonsters is dochter en die vond het, dus dat was gezeik
Nu doe ik het dus ook maar gewoon uit het raam, fuck hun.
Ja dan nog, val kapotquote:Op maandag 24 februari 2020 02:39 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja enorm maar dat meisje is helemaal sportfanaat dit dat en er zo erg op tegen.
Het zorgt ervoor dat ik geen echte sigaretten meer aanraak dus dat is goed genoegquote:Op maandag 24 februari 2020 02:39 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Heb er twee, met dark smaak. Best te doen
Lekker wel somsquote:Op maandag 24 februari 2020 02:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het zorgt ervoor dat ik geen echte sigaretten meer aanraak dus dat is goed genoeg![]()
De laatste keer dat ik een sigaret opstak, half jaartje geleden of zo vond ik het ook gewoon smerig, die verbrandende meuk. Maar ja, kan nog niet zonder de nicotine
Ik heb hem constant in mijn hand op het werk.quote:Op maandag 24 februari 2020 02:46 schreef skysherrif het volgende:
Lijkt me alleen lastig wanneer ben je nou voor even klaar met vapen.
Met een sigaret weet je wanneer die op is en dan wacht je weer een uur ofzo
Dan weet ik niet of het nou zoveel beter is als stoppen met sigarettenquote:Op maandag 24 februari 2020 02:48 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ik heb hem constant in mijn hand op het werk.
Op de werkplek mag je niet roken maar vapen weer wel, rook al minder shagquote:Op maandag 24 februari 2020 02:49 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dan weet ik niet of het nou zoveel beter is als stoppen met sigaretten
Dat is dus wel een probleem jaquote:Op maandag 24 februari 2020 02:46 schreef skysherrif het volgende:
Lijkt me alleen lastig wanneer ben je nou voor even klaar met vapen.
Met een sigaret weet je wanneer die op is en dan wacht je weer een uur ofzo
Zilvershag ook lekkerquote:Op maandag 24 februari 2020 02:56 schreef SoS87 het volgende:
Ik vind vapen en e-sigaretten maar niks. Filterpeuken moet ik ook niet.
Ik blijf toch bij zware Pall Mall shag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |