Poesjequote:Op maandag 24 februari 2020 02:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ze knippen de nagels bij huispanters
Ik vroeg me eergisteren nog af of ik m'n bed wel moest verschonen vlak voor carnaval aangezien de kans statistisch gezien ongeveer 1 op 4 is dat het onder gekotst zou worden.quote:Op maandag 24 februari 2020 02:17 schreef skysherrif het volgende:
Zin nu om mijn bed te verschonen en een vers bed te hebben
Morgen dan maar
Ja dat is dan ook weer zondequote:Op maandag 24 februari 2020 02:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik vroeg me eergisteren nog af of ik m'n bed wel moest verschonen vlak voor carnaval aangezien de kans statistisch gezien ongeveer 1 op 4 is dat het onder gekotst zou worden.
niet slim he mario!quote:Op maandag 24 februari 2020 02:21 schreef mario390 het volgende:
om dat ik gisteren nacht veel gedronken heb
Maar ik kan wel met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid zeggen dat het deze carnaval niet gebeurt.quote:
Wat drink je? Bier?quote:Op maandag 24 februari 2020 02:21 schreef mario390 het volgende:
om dat ik gisteren nacht veel gedronken heb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Ik heb een achtertuintje waar ik snachts wel eens rook zodat ik mijn huisgenoten niet wakker maak. Maar as laatst een peuk vergeten op te ruimen en onze huisbaas is daar heel op tegen en 1 van bewoonsters is dochter en die vond het, dus dat was gezeikquote:Op maandag 24 februari 2020 02:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik zit hier de hele tijd al te dampen. Dat moet als ik gezopen heb.
E-smoker ja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |