Nee, doe niet zo engquote:Op maandag 24 februari 2020 02:37 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja @:mootie heb je weleens geschreven?
Met mijn bakkes op tvquote:Op maandag 24 februari 2020 02:55 schreef TillyB het volgende:
[..]
Je bent gewoon gemaakt om boerin te worden
Ja, dan moet er maar net een blinde boer meedoenquote:Op maandag 24 februari 2020 02:58 schreef TillyB het volgende:
[..]
hallo ik ben mootie en ik ben 25 jaar![]()
Dat kan jij gewoon hoor!!
Heeeeel snel iets in zn oogkas knallen en je zit gebeiteldquote:Op maandag 24 februari 2020 03:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, dan moet er maar net een blinde boer meedoen
quote:
quote:
Owquote:Op maandag 24 februari 2020 07:26 schreef Charmian het volgende:
hola herenop naar het zkh om me lek te laten prikken en daarna weer
Succes daarmee...quote:Op maandag 24 februari 2020 07:26 schreef Charmian het volgende:
hola herenop naar het zkh om me lek te laten prikken en daarna weer
hm ja die paar buizen bloed op zich is geen probleem, maar dat wachten. De laatste keer zat ik er om half negen en was om 11 uur aan de beurt en alleen maar omdat ik het nummertje van iemand die voor mij was maar geen zin meer had om te wachtenquote:Op maandag 24 februari 2020 07:27 schreef pullup het volgende:
[..]
OwNou hoop dat alles soepel loopt. In ieder geval trusten voor daarna alvast
Man3quote:Op maandag 24 februari 2020 07:30 schreef Charmian het volgende:
[..]
hm ja die paar buizen bloed op zich is geen probleem, maar dat wachten. De laatste keer zat ik er om half negen en was om 11 uur aan de beurt en alleen maar omdat ik het nummertje van iemand die voor mij was maar geen zin meer had om te wachten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |