Doet me aan gisteren denkenquote:Op maandag 24 februari 2020 01:32 schreef Ghostbuster het volgende:
Komt u maar van de reservebank af heur
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 februari 2020 01:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Doet me aan gisteren denken![]()
De vloer was zo nat en glad dat dronken mensen er een tikje moeite mee hadden.
quote:Op maandag 24 februari 2020 01:37 schreef TillyB het volgende:
Allemaal verbitterde fudge fans op twittah
Heeft B er wel aan geslijmd? En tuinbonen heb ik al lang niet gegeten. Die had je natuurlijk met spekjes gemaakt, zodat de hond dacht spekjes te eten?quote:Op maandag 24 februari 2020 01:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, gister deed B een poging, maar keurde het niet goed. Tuinbonen wel.
Op Reddit viel het mee.quote:Op maandag 24 februari 2020 01:37 schreef TillyB het volgende:
Allemaal verbitterde fudge fans op twittah
Tuinbonen met bonenkruiden, lievelingsquote:Op maandag 24 februari 2020 01:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Heeft B er wel aan geslijmd? En tuinbonen heb ik al lang niet gegeten. Die had je natuurlijk met spekjes gemaakt, zodat de hond dacht spekjes te eten?
Dat is lekker.quote:Op maandag 24 februari 2020 02:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Tuinbonen met bonenkruiden, lievelings
Mootie heeft sjans!quote:Op maandag 24 februari 2020 02:09 schreef mootie het volgende:
Oh, kwam er gisteren achter dat ik een heel cringy achterbuurman heb. En in het Twents werkt al helemaal niet.
‘Man, oe ziet er ja sexie oet vanoamd’ met handkus.
Oe, ik ga ze twitteren!quote:Op maandag 24 februari 2020 02:10 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]
Perfecte adoptieouders voor Bruno
A wee doggy!quote:Op maandag 24 februari 2020 02:10 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]
Perfecte adoptieouders voor Bruno
Van die jonge dronken gastjes is het dan een soort aandoenlijk ofzo, maar van een dik, klein zat kereltje.... brrrrr.quote:
Had je ook sjans met jonge gastjes?quote:Op maandag 24 februari 2020 02:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Van die jonge dronken gastjes is het dan een soort aandoenlijk ofzo, maar van een dik, klein zat kereltje.... brrrrr.
quote:Op maandag 24 februari 2020 02:09 schreef mootie het volgende:
Oh, kwam er gisteren achter dat ik een heel cringy achterbuurman heb. En in het Twents werkt al helemaal niet.
‘Man, oe ziet er ja sexie oet vanoamd’ met handkus.
Ik doe de gordijnen aan de achterkant nu maar dichtquote:Op maandag 24 februari 2020 02:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Had je ook sjans met jonge gastjes?En nee, zo'n vies mannetje is niet prettig.
quote:Op maandag 24 februari 2020 02:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik doe de gordijnen aan de achterkant nu maar dicht
Flashmob bij de friese boerquote:Op maandag 24 februari 2020 02:19 schreef Ghostbuster het volgende:
Fucking friezen altijd met die kut vlag
Jaquote:Op maandag 24 februari 2020 02:22 schreef TillyB het volgende:
[..]
Flashmob bij de friese boerwat een kutstreek van Yvon ik zou rennen
Ahh! Mootie zou wel een goede vrouw voor op de boerderij zijn, denk ik, met al die beestjes.quote:Op maandag 24 februari 2020 02:35 schreef TillyB het volgende:
[..]
Hij is op zoek naar een vrouw met de wow factor!
Ja @mootie heb je weleens geschreven?quote:Op maandag 24 februari 2020 02:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Ahh! Mootie zou wel een goede vrouw voor op de boerderij zijn, denk ik, met al die beestjes.
Never forget! Voor altijd gelinked met Becca 👩❤️👨quote:Op maandag 24 februari 2020 02:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Mijn kortdurende Becca-crush is belangrijk?
quote:Op maandag 24 februari 2020 02:46 schreef TillyB het volgende:
[..]
Never forget! Voor altijd gelinked met Becca 👩❤️👨
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |