quote:Op maandag 24 februari 2020 00:41 schreef Ghostbuster het volgende:
Hebben jullie boer zoekt vrouw ook nog gekeken?
Ja was leukquote:Op maandag 24 februari 2020 00:41 schreef Ghostbuster het volgende:
Hebben jullie boer zoekt vrouw ook nog gekeken?
Ik weet het maar zeg lekker niets.quote:Op maandag 24 februari 2020 00:41 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Zal wel Gerrit heten in het echt of zo
Was dat niet die gast die dacht dat de aarde plat was en dat zelf wilde bekijken vanuit zijn raket?quote:Op maandag 24 februari 2020 00:41 schreef HiDiHo het volgende:
Stuntman sterft in eigen gemaakte raket
joh
Wie? Sacha?quote:Op maandag 24 februari 2020 00:41 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Zal wel Gerrit heten in het echt of zo
Wel op blijven letten he.quote:Op maandag 24 februari 2020 00:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah sorry.. wow hem ergens anders quoten
Dat weet iedereen toch?quote:Op maandag 24 februari 2020 00:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik weet het maar zeg lekker niets.
Ik heb geen idee. Ghost schijnbaar niet.quote:
Geen idee..was net bij rtlnieuws...kan het artikel niet vindenquote:Op maandag 24 februari 2020 00:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Was dat niet die gast die dacht dat de aarde plat was en dat zelf wilde bekijken vanuit zijn raket?
Ben er zelf ook niet goed in.quote:Op maandag 24 februari 2020 00:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Ghost schijnbaar niet.
Van wie ben je nou een kloon, ik ben daar zo slecht in.
Ik denk het wel, heb het vanmiddag gelezen dacht ik. Verder ook niet heel boeiend of zo.quote:Op maandag 24 februari 2020 00:47 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Geen idee..was net bij rtlnieuws...kan het artikel niet vinden
quote:Op maandag 24 februari 2020 00:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Pas maar op, straks wil-ie weer bij je in bed kruipen.
quote:Op maandag 24 februari 2020 00:47 schreef zuz het volgende:
[..]
Ben er zelf ook niet goed in.
Lig er soms wakker van.
quote:Op maandag 24 februari 2020 00:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze liep een beetje te trekken met haar voorpoot. Nu lopen er 2 kreupele oude wijven hier.
Alleen knuffelenquote:Op maandag 24 februari 2020 00:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Pas maar op, straks wil-ie weer bij je in bed kruipen.
Darwin Awardquote:Op maandag 24 februari 2020 00:41 schreef HiDiHo het volgende:
Stuntman sterft in eigen gemaakte raket
joh
quote:Op maandag 24 februari 2020 00:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Laatste ronde voor mij.
[ afbeelding ]
Trusten
Slaap lekker.quote:Op maandag 24 februari 2020 00:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Laatste ronde voor mij.
[ afbeelding ]
Trusten
quote:Op maandag 24 februari 2020 00:52 schreef TillyB het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAAAAAAH PAIGY BABY EN FEEEEEEEEEEEEEENNNNNN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
🥳🥳🥳🥳🥳🥳
Welterusten!quote:Op maandag 24 februari 2020 00:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Laatste ronde voor mij.
[ afbeelding ]
Trusten
Ja, toch die gast, had ik het goed onthouden.quote:Op maandag 24 februari 2020 00:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Hij dacht dat de aarde plat was, maar is nu zelf plat.
Nee alleen een beetje dom of iemand met zelfmoordneigingenquote:Op maandag 24 februari 2020 00:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik denk het wel, heb het vanmiddag gelezen dacht ik. Verder ook niet heel boeiend of zo.
Hou het maar op dom.quote:Op maandag 24 februari 2020 00:53 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nee alleen een beetje dom of iemand met zelfmoordneigingen
quote:Op maandag 24 februari 2020 00:53 schreef TillyB het volgende:
[..]
🏴🏴🏴🏴🏴🏴🏴
Ik ben zo blij dat de scruttrustengifjes er weer zijn.quote:Op maandag 24 februari 2020 00:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Laatste ronde voor mij.
[ afbeelding ]
Trusten
Ja, dat is fijn!quote:Op maandag 24 februari 2020 00:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat de scruttrustengifjes er weer zijn.
Inderdaad, dan kunnen we pas echt rustig slapenquote:Op maandag 24 februari 2020 00:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat de scruttrustengifjes er weer zijn.
Maar ik sprak m'n engelse vriendin vanmiddag en die heeft al lang niet gekeken, maar vind fudge nu wel ok aan de memes te zien.quote:
Nee hoorquote:Op maandag 24 februari 2020 00:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Je bent nieuw .. hier en op Fok of .... ?
quote:Op maandag 24 februari 2020 00:58 schreef chufi het volgende:
Ik ga het telefoonnummer van zuz zoeken
quote:Op maandag 24 februari 2020 00:55 schreef TillyB het volgende:
[..]
Oh ik heb nog niet gekeken, moest eerst ff shaughnas stories kijken
HONESTLY, THAT IS SOO RUDE!quote:Op maandag 24 februari 2020 00:56 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik heb het geluid uit gehad bij Fudge
Fudge ok vinden gaat echt wel ver.quote:Op maandag 24 februari 2020 00:57 schreef TillyB het volgende:
[..]
Maar ik sprak m'n engelse vriendin vanmiddag en die heeft al lang niet gekeken, maar vind fudge nu wel ok aan de memes te zien.En ik vroeg hoe dat zit met die afgebakende stadia met official, exclusive, gf/bf en ze zegt dat dat normaal is daar, gekke britten
Als je al 3 weken het bed deelt en lebbert, dan ben je toch gewoon samen. Waarom moet je dat hardop uitspreken.quote:Op maandag 24 februari 2020 01:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Fudge ok vinden gaat echt wel ver.Grappig dat die stadia normaal zijn.
Wat is het verschil tussen official, exclusive en gf/bf eigenlijk? Alleen de ernst van de situatie?
Britten zijn gek.quote:Op maandag 24 februari 2020 01:02 schreef Ghostbuster het volgende:
Eerst Exclusive dan neuk je niet meer met een ander
dan BF GF en dan official denk ik
Zegtie niet eens welterustequote:Op maandag 24 februari 2020 00:57 schreef Ghostbuster het volgende:
Oh Morrison is ook naar zijn nest al
Ja, dat leek mij ook vrij logisch. Dan lebber je normaal niet nog drie anderen.quote:Op maandag 24 februari 2020 01:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Als je al 3 weken het bed deelt en lebbert, dan ben je toch gewoon samen. Waarom moet je dat hardop uitspreken.
Wat mij betreft is het alles ineen. Geen gedoe met fasesquote:Op maandag 24 februari 2020 01:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat leek mij ook vrij logisch. Dan lebber je normaal niet nog drie anderen.
Reunion is al vrij snel ik geloof binnen een paar weken ofzoquote:Op maandag 24 februari 2020 01:00 schreef Ghostbuster het volgende:
De Twitch gast gaat de reunion en de zomer editie ook streamen
Maar hoe weet je dan where your head is at?quote:Op maandag 24 februari 2020 01:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat mij betreft is het alles ineen. Geen gedoe met fases
zijn dat een paar afleveringenquote:Op maandag 24 februari 2020 01:08 schreef TillyB het volgende:
[..]
Reunion is al vrij snel ik geloof binnen een paar weken ofzo
Ja dat is wel raar ook want er is wel een einde als het fout gaatquote:Op maandag 24 februari 2020 01:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar hoe weet je dan where your head is at?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |