quote:Op maandag 24 februari 2020 00:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Laatste ronde voor mij.
[ afbeelding ]
Trusten
Slaap lekker.quote:Op maandag 24 februari 2020 00:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Laatste ronde voor mij.
[ afbeelding ]
Trusten
quote:Op maandag 24 februari 2020 00:52 schreef TillyB het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAAAAAAH PAIGY BABY EN FEEEEEEEEEEEEEENNNNNN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
🥳🥳🥳🥳🥳🥳
Welterusten!quote:Op maandag 24 februari 2020 00:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Laatste ronde voor mij.
[ afbeelding ]
Trusten
Ja, toch die gast, had ik het goed onthouden.quote:Op maandag 24 februari 2020 00:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Hij dacht dat de aarde plat was, maar is nu zelf plat.
Nee alleen een beetje dom of iemand met zelfmoordneigingenquote:Op maandag 24 februari 2020 00:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik denk het wel, heb het vanmiddag gelezen dacht ik. Verder ook niet heel boeiend of zo.
Hou het maar op dom.quote:Op maandag 24 februari 2020 00:53 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nee alleen een beetje dom of iemand met zelfmoordneigingen
quote:Op maandag 24 februari 2020 00:53 schreef TillyB het volgende:
[..]
🏴🏴🏴🏴🏴🏴🏴
Ik ben zo blij dat de scruttrustengifjes er weer zijn.quote:Op maandag 24 februari 2020 00:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Laatste ronde voor mij.
[ afbeelding ]
Trusten
Ja, dat is fijn!quote:Op maandag 24 februari 2020 00:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat de scruttrustengifjes er weer zijn.
Inderdaad, dan kunnen we pas echt rustig slapenquote:Op maandag 24 februari 2020 00:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat de scruttrustengifjes er weer zijn.
Maar ik sprak m'n engelse vriendin vanmiddag en die heeft al lang niet gekeken, maar vind fudge nu wel ok aan de memes te zien.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |