The only proper way to travelquote:Op maandag 24 februari 2020 09:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik heb alleen een rugzakje.
Jup. Maar ik denk dat ik thuis werkquote:Op maandag 24 februari 2020 09:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan valt het allemaal wel mee.
Moet je woensdag weer an die arbeit?
Ik zou willen dat ik af en toe die luxe had qua werk.quote:Op maandag 24 februari 2020 09:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jup. Maar ik denk dat ik thuis werk
Weinstein: OK, bye. Thank you.quote:Op maandag 24 februari 2020 09:55 schreef bitterbal het volgende:
https://www.abc.net.au/ne(...)ra-gutierrez/9037268
De wanhoop ook zeg jezus.
Best lekkerquote:Op maandag 24 februari 2020 09:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik af en toe die luxe had qua werk.
quote:Op maandag 24 februari 2020 09:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Weinstein: OK, bye. Thank you.
Wanneer ga je?quote:Op maandag 24 februari 2020 10:02 schreef bitterbal het volgende:
Ik ga woensdag aan de baas vragen voor mijn vakantie
Ja uhm denk half maart. of eind maart.quote:
Waarom korter?quote:Op maandag 24 februari 2020 10:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja uhm denk half maart. of eind maart.
Denk nu aan 6 weken ipv 2 maanden
Kan daar altijd moeilijk een beslisisng in maken :p
Voor de uni werk ik 90% van de tijd thuis, al vind ik de UB beter. Thuis heb ik meestal veel te veel afleidingquote:Op maandag 24 februari 2020 09:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Best lekkerIk mag twee dagen thuis werken.
Ja omdat mei daar echt laagseizoen is. Ben 1 keer tot 17 mei gebleven dacht ik en dan gaan er veel dingen dicht en is het echt heel rustig. Dus als ik dan eind maart zou gaan en 2 maanden dan zit ik er tot eind meiquote:Op maandag 24 februari 2020 10:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waarom korter?
Lekker hoor, zo lang op vakantie. Ik zou hier ook nog best een paar weken willen blijven
Lekkahquote:Op maandag 24 februari 2020 10:02 schreef bitterbal het volgende:
Ik ga woensdag aan de baas vragen voor mijn vakantie
Daarom werk ik maar één dag thuisquote:Op maandag 24 februari 2020 10:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Voor de uni werk ik 90% van de tijd thuis, al vind ik de UB beter. Thuis heb ik meestal veel te veel afleiding
Lijkt me juist lekker, als het rustig isquote:Op maandag 24 februari 2020 10:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja omdat mei daar echt laagseizoen is. Ben 1 keer tot 17 mei gebleven dacht ik en dan gaan er veel dingen dicht en is het echt heel rustig. Dus als ik dan eind maart zou gaan en 2 maanden dan zit ik er tot eind mei
Ja overdag strand meestal tenzij te heet dan is ergens een cafe waar ik je zo sjiek hendig mensen kan kijkenquote:Op maandag 24 februari 2020 10:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lijkt me juist lekker, als het rustig isHoe breng jij je dagen door? Overdag op het strand en daarna nachtleven?
Bbrrrrr eng debiel volk.quote:Op maandag 24 februari 2020 10:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja overdag strand meestal tenzij te heet dan is ergens een cafe waar ik je zo sjiek hendig mensen kan kijkenMaar als het zo rustig is zijn er geen mensen om te bekijken
En die vriendin die is nu ook van eiland verhuist. Dus als het te rustig wordt ga ik mij wel wat eenzaam voelen
![]()
Er is wel een grote permanente groep van buitelanders die daar verblijven maar veel van hen zijn van die doorgeslagen yogavegangekken dus daar ben ik altijd uit de buurt gebleven.
Klinkt wel relaxed eigenlijkquote:Op maandag 24 februari 2020 10:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja overdag strand meestal tenzij te heet dan is ergens een cafe waar ik je zo sjiek hendig mensen kan kijkenMaar als het zo rustig is zijn er geen mensen om te bekijken
En die vriendin die is nu ook van eiland verhuist. Dus als het te rustig wordt ga ik mij wel wat eenzaam voelen
![]()
Er is wel een grote permanente groep van buitelanders die daar verblijven maar veel van hen zijn van die doorgeslagen yogavegangekken dus daar ben ik altijd uit de buurt gebleven.
Ja maar ook echt de diehards die ook allemaal aan tantra doen en dan menen dat dat puur spiritueel is. Soa welen tierig op dat eiland. Zelfs luizen. Komt ook bij die groep vandaanquote:
Nee het is zon barquote:Op maandag 24 februari 2020 10:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Klinkt wel relaxed eigenlijkBeetje aan je cocktail nippen onder een parasol
quote:Op maandag 24 februari 2020 10:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar ook echt de diehards die ook allemaal aan tantra doen en dan menen dat dat puur spiritueel is. Soa welen tierig op dat eiland. Zelfs luizen. Komt ook bij die groep vandaan
Mensen kijken 👀quote:Op maandag 24 februari 2020 10:16 schreef bitterbal het volgende:
Dat is dit cafe. Soho. van een Brit en dan hier op dat plekje zit ik altijd
[ afbeelding ]
Ze kijken ook op je neer als ze zien dat je niet bij die groep hoort. Als je niet Conscious en Woke bentquote:
Ja das leuk hequote:Op maandag 24 februari 2020 10:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mensen kijken 👀![]()
Dat doe ik hier ook als ik koffie ga drinken
Maar op het strand kun je toch ook aan een cocktail nippen?quote:Op maandag 24 februari 2020 10:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee het is zon bar
[ afbeelding ]
Mensen kijken is super vermakelijkMaar ze moeten er wel zijn.
Ja klopt.quote:Op maandag 24 februari 2020 10:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar op het strand kun je toch ook aan een cocktail nippen?
ik kijk ook op hun neer, dus dat maakt me niet zo veel uitquote:Op maandag 24 februari 2020 10:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ze kijken ook op je neer als ze zien dat je niet bij die groep hoort. Als je niet Conscious en Woke bent
Is het wel een beetje rustig ‘s nachts?quote:Op maandag 24 februari 2020 10:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja klopt.
Ik heb meestal een huisje in het centrum gedeelte zeg maar en savonds laat ben ik niet echt een fan om alleen dan van het strand naar huis te gaan vanwege de honden![]()
Dus die Soho is bv vlak dan bij het huisje waar ik zit.
Ze hebben daar zeg maar van die foodcourts toch. Dus ik had gegeten, maar niet alles dus lag nog wat op het bord. en verder aan een tafel zat een groep van die debielen. De hele tijd naar mijn bord te gluren....quote:Op maandag 24 februari 2020 10:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik kijk ook op hun neer, dus dat maakt me niet zo veel uit
Ja. Behalve die roedelsquote:Op maandag 24 februari 2020 10:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is het wel een beetje rustig ‘s nachts?
quote:Op maandag 24 februari 2020 10:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ze hebben daar zeg maar van die foodcourts toch. Dus ik had gegeten, maar niet alles dus lag nog wat op het bord. en verder aan een tafel zat een groep van die debielen. De hele tijd naar mijn bord te gluren....Staat er een een gegeven moment zo een op en komt naar mij toe en vraagt of ik klaar ben.... Dus ik zeg verbaast ja. Pakt ze het resterende met haar handen op en loopt terug naar haar eigen tafel omdat te eten
En dan eerste comment :quote:
Hello guys..
I'm around koh phangan into the end of april.. i'm giving shibari workshop that is a japonese rope bondage technique. Shibari is about exploring the senses. Is somewhat like a massage.
quote:Op maandag 24 februari 2020 10:30 schreef bitterbal het volgende:
Die groep van die yogagekken is ook puur vermaak
Nu weer zo iemand die dit doet
[..]
En dan eerste comment :
Yay. Another hippie rapist on the island.
Ik ging stuk toen ik dat lasquote:
Ik zou ook gaan om lol te trappenquote:Op maandag 24 februari 2020 10:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik ging stuk toen ik dat las![]()
Er zijn ook veel van die womenloveyourself activiteiten. Denk dat dat gewoon groeps masturbatie is.
Ben nieuwsgierig om een keer te kijken maar denk dat ik echt te rare dingen ga zien.
Ja fascinerendquote:Op maandag 24 februari 2020 10:34 schreef UitStraling het volgende:
Thailand is sowieso wel de matras van de wereld voor kanslozen.
Erg vreemd land wat seks betreft, mijn oprechte geloof in het goede van de mensheid kreeg destijds wel wat knauwjes.quote:Op maandag 24 februari 2020 10:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja fascinerend![]()
Ze lopen daar ook op blote voeten toch om te grounden.
Heb wel een in die groep voor de grap een bericht geplaatst en gevraagd waarom er zoveel op blote voeten rondliepen terwijl er glas ligt, honden poep en gewoon echt vies is. Was echt een hele dag vermaak van reacties van boze hippies met vieze voeten :p
En dan zeggen ze dat ze het uit respect doen voor de Thai. Want Thai dragen binnen geen schoenen toch. Nu worden ze op sommige plekken geweigerd omdat hun voeten zo smerig zijn door Thai
Hypocriet tot op het bot. Niet alleen om de sex maar ' geestelijke' die zich bezig houden met de illegale tijgerhandel in hun heilige tafelkleed. Zo zie je maar dat mensen gewoon mensen blijven ondanks religie. En de olifanten natuurlijk.quote:Op maandag 24 februari 2020 10:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Erg vreemd land wat seks betreft, mijn oprechte geloof in het goede van de mensheid kreeg destijds wel wat knauwjes.
klinkt eigenlijk als een vreselijk landquote:Op maandag 24 februari 2020 10:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hypocriet tot op het bot. Niet alleen om de sex maar ' geestelijke' die zich bezig houden met de illegale tijgerhandel in hun heilige tafelkleed. Zo zie je maar dat mensen gewoon mensen blijven ondanks religie. En de olifanten natuurlijk.
Het gemak voor pedofielen om hun slag te slaan. Veel Nederlanders, waarom altijd die Nederlanders?
Dan de absurde ladyboy cultuur waar ze menen transgender te zijn. Vele doen het gewoon voor het geld.
The land of the smile en ondertussen kijken ze alleen naar hoeveel je uitgeeftArrogant tot op het bot.
Maar je kan ook positief toerisme brengen. vele Thai zijn afhankelijk van het toerisme.
Nee want er zijn ook gewoon normale goede mensen. Wij staan hier ook bekend als een land waar je alles kan doen wat god verboden heeft. Hoeren, drugs en nog dan nog hulp van de overheid als je een einde aan je leven wilt makenquote:Op maandag 24 februari 2020 10:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
klinkt eigenlijk als een vreselijk land
Roerend mee eens en mijn ervaring ook maar toch ook wel prachtige Thai meegemaakt hoor, ze zijn er wel.quote:Op maandag 24 februari 2020 10:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hypocriet tot op het bot. Niet alleen om de sex maar ' geestelijke' die zich bezig houden met de illegale tijgerhandel in hun heilige tafelkleed. Zo zie je maar dat mensen gewoon mensen blijven ondanks religie. En de olifanten natuurlijk.
Het gemak voor pedofielen om hun slag te slaan. Veel Nederlanders, waarom altijd die Nederlanders?
Dan de absurde ladyboy cultuur waar ze menen transgender te zijn. Vele doen het gewoon voor het geld.
The land of the smile en ondertussen kijken ze alleen naar hoeveel je uitgeeftArrogant tot op het bot.
Maar je kan ook positief toerisme brengen. vele Thai zijn afhankelijk van het toerisme.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |