abonnement Unibet Coolblue
pi_192554124
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2020 16:37 schreef kree het volgende:
Hoeveel TR’s moet ik doen denken jullie?
KLB / Net terug van de supermarkt...

Ik ga niet in op dingen over mij en steken onder de gordel. Maar blijkbaar vinden jullie mods het allemaal wel best. Nou dan laat je het staan, heeft weinig zin want het is alleen mij maar weer uit de tent lokken.

Ik ben die discussie nl over mij al talloze keren aangegaan en heb allang al 100x toegeven dat ik schuldig ben etc etc.

Doe er eens wat aan...
gewoon lezen en verder negeren en niet meer reageren.
pi_192554126
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2020 16:37 schreef kree het volgende:
Hoeveel TR’s moet ik doen denken jullie?
KLB / Net terug van de supermarkt...

Ik ga niet in op dingen over mij en steken onder de gordel. Maar blijkbaar vinden jullie mods het allemaal wel best. Nou dan laat je het staan, heeft weinig zin want het is alleen mij maar weer uit de tent lokken.

Ik ben die discussie nl over mij al talloze keren aangegaan en heb allang al 100x toegeven dat ik schuldig ben etc etc.

Doe er eens wat aan...
Je begint zelf met zeggen dat mensen verdienen met sterven.
pi_192554135
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2020 16:37 schreef kree het volgende:
Hoeveel TR’s moet ik doen denken jullie?
KLB / Net terug van de supermarkt...

Ik ga niet in op dingen over mij en steken onder de gordel. Maar blijkbaar vinden jullie mods het allemaal wel best. Nou dan laat je het staan, heeft weinig zin want het is alleen mij maar weer uit de tent lokken.

Ik ben die discussie nl over mij al talloze keren aangegaan en heb allang al 100x toegeven dat ik schuldig ben etc etc.

Doe er eens wat aan...
Waaraan?
pi_192554153
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 april 2020 16:39 schreef HSG-BOMBER het volgende:

[..]

Je begint zelf met zeggen dat mensen verdienen met sterven.
En dat is niet zo begrijp ik hier uit?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_192554254
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 april 2020 16:39 schreef HSG-BOMBER het volgende:

[..]

Je begint zelf met zeggen dat mensen verdienen met sterven.
Overdrijf het niet, je weet donders goed dat dat bij wijze van spreken is natuurlijk...
Of dacht je dat ik dat letterlijk bedoelde???

Komop zeg hang niet de woorden neukende perfectionist uit.

Over dat rijden met alcohol op hebben we het genoeg gehad, of althans als iedereen gewoon had gelezen ipv gelijk altijd me te verwijten dan hadden jullie geweten en gelezen dat ik er ok mee was dat ik een straf verdien. Hoewel behalve het eerste topic erover want was toen te boos en in shock enzo meer.

Maargoed ik wil die discussie daar helemaal niet aangaan joh in dat topic. Bovendien heeft het niet echt veel met elkaar te maken. Maar zoals ik al zei, maak er een serieus topic over aan zelf en dan wil ik er best in reageren als jullie het serieus houden.

Maar hou het is ff uit deze. Alles wat jullie mij daar weer persoonlijk bij betrekken is off-topic en op de persoon spelen terwijl ik het meer algemeen bedoel

Ga er ook niet op in verder behalve wat wel met de TT toemaken heeft. Dus doe geen moeite daar, en als ie nu gesloten gaat worden, dan is het niet mijn schuld.
Do what you love, love what you do!
pi_192554272
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2020 16:40 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

Waaraan?
Was dat niet duidelijk dan?
Het op mij als persoon terugspelen ipv het in het algemeen te houden met waarom ik die klacht plaats?

Hoe ik het verwoord is mijn zaak en trouwens niet ongewoon in een KLB topic.

Nu duidelijk of moet het nog meer in Jip en Janneke taal?
Do what you love, love what you do!
pi_192554275
quote:
12s.gif Op vrijdag 10 april 2020 16:48 schreef kree het volgende:

[..]

Overdrijf het niet, je weet donders goed dat dat bij wijze van spreken is natuurlijk...
Of dacht je dat ik dat letterlijk bedoelde???

Komop zeg hang niet de woorden neukende perfectionist uit.

Over dat rijden met alcohol op hebben we het genoeg gehad, of althans als iedereen gewoon had gelezen ipv gelijk altijd me te verwijten dan hadden jullie geweten en gelezen dat ik er ok mee was dat ik een straf verdien. Hoewel behalve het eerste topic erover want was toen te boos en in shock enzo meer.

Maargoed ik wil die discussie daar helemaal niet aangaan joh in dat topic. Bovendien heeft het niet echt veel met elkaar te maken. Maar zoals ik al zei, maak er een serieus topic over aan zelf en dan wil ik er best in reageren als jullie het serieus houden.

Maar hou het is ff uit deze. Alles wat jullie mij daar weer persoonlijk bij betrekken is off-topic en op de persoon spelen terwijl ik het meer algemeen bedoel

Ga er ook niet op in verder behalve wat wel met de TT toemaken heeft. Dus doe geen moeite daar, en als ie nu gesloten gaat worden, dan is het niet mijn schuld.
Als je je gedraagt als een staatsmongool word je behandeld als een staatsmongool.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-04-2020 16:50:19 ]
pi_192554306
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2020 16:50 schreef Linkse_krijger het volgende:

[..]

Als je je gedraagt als een staatsmongool word je behandeld als een staatsmongool.
Dan lees je te selectief denk, ik maak er best een ok punt. Maarja als je te dom bent om die eruit te halen. Tja....
En nu hou ik erover op, de mods zoeken het maar uit.

Tenzij die vragen hebben aan mij.
Do what you love, love what you do!
pi_192554322
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2020 16:49 schreef kree het volgende:

[..]

Was dat niet duidelijk dan?
Het op mij als persoon terugspelen ipv het in het algemeen te houden met waarom ik die klacht plaats?

Hoe ik het verwoord is mijn zaak en trouwens niet ongewoon in een KLB topic.

Nu duidelijk of moet het nog meer in Jip en Janneke taal?
Bedankt maat
pi_192554409
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2020 16:52 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

Bedankt maat
^O^ Opgelost blij dat je het inziet
Do what you love, love what you do!
pi_192554476
Aan de MODS dan het zou best eens helpen om alle bullshit en alles wat ik nu rapporteer eens uit dat topic te halen. Wellicht blijft er dan nog wel de klacht over waar het nu eigenlijk over ging.

Uitlokking is het gewoon maar denk dat jullie dat inzien hopelijk?
Modereer eens :)
Do what you love, love what you do!
pi_192554486
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 april 2020 16:58 schreef kree het volgende:

[..]

^O^ Opgelost blij dat je het inziet
Wat zie ik in?
pi_192554509
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2020 17:05 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

Wat zie ik in?
Zucht vraag me echt af, waarom zou ik dit nog moeten beantwoorden eigenlijk? Of snap je mijn punt nu nog niet dan? (En dan heb ik het waarom ik dus hier dit ga melden en niet over het onderwerp topic)???

Weet je wat, vraag jhet me maar via DM dan leg ik het je nog simpeler uit, het is niet eens FB waardig nl want zelfs hier krijgen jullie het nog offtopic :O :')
Do what you love, love what you do!
pi_192554678
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2020 17:08 schreef kree het volgende:

[..]

Zucht vraag me echt af, waarom zou ik dit nog moeten beantwoorden eigenlijk? Of snap je mijn punt nu nog niet dan? (En dan heb ik het waarom ik dus hier dit ga melden en niet over het onderwerp topic)???

Weet je wat, vraag jhet me maar via DM dan leg ik het je nog simpeler uit, het is niet eens FB waardig nl want zelfs hier krijgen jullie het nog offtopic :O :')
Bedankt voor deze zeer altruistische handreiking
pi_192554717
Jank niet zo kree anders ga je maar naar onz ofzo
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
  Moderator vrijdag 10 april 2020 @ 17:27:21 #216
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_192554762
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2020 17:24 schreef Solotovski het volgende:
Jank niet zo kree anders ga je maar naar onz ofzo
Come to the otherside, we have cookies!
F.K.A. SuperwormJim
pi_192554774
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2020 17:24 schreef Solotovski het volgende:
Jank niet zo kree anders ga je maar naar onz ofzo
Ik zeg het alleen maar omdat jullie er anders een slotje opgooien omdat er gewoon weer totale kak uitkomt terwijl het een terechte klacht is.

Jullie of nouja jullie als mods niet maar de users, maar vervolgens doen jullie er zelf niks aan. Het einde liedje is... slotje hier komt niks meer uit. Ok ga eens na, kwam dat door mij?

Ik volg jullie regels ga er niet op in en rapporteer posts... Willen jullie toch?

Van mij mag je het ook door laten lopen want het zal mij een zorg zijn. Maar dan moet je er niet ineens een slot op gaan gooien omdat jullie het niet meer aankunnen.

Zeg het maar?
Do what you love, love what you do!
pi_192554807
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2020 17:28 schreef kree het volgende:

[..]

Ik zeg het alleen maar omdat jullie er anders een slotje opgooien omdat er gewoon weer totale kak uitkomt terwijl het een terechte klacht is.

Jullie of nouja jullie als mods niet maar de users, maar vervolgens doen jullie er zelf niks aan. Het einde liedje is... slotje hier komt niks meer uit. Ok ga eens na, kwam dat door mij?

Ik volg jullie regels ga er niet op in en rapporteer posts... Willen jullie toch?

Van mij mag je het ook door laten lopen want het zal mij een zorg zijn. Maar dan moet je er niet ineens een slot op gaan gooien omdat jullie het niet meer aankunnen.

Zeg het maar?
Veel plezier met je topic maar stop met die tr's pls
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_192554873
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2020 17:30 schreef Solotovski het volgende:

[..]

Veel plezier met je topic maar stop met die tr's pls
Dan moet je modereren he?
Als je dat niet doet dan blijft dat zo door gaan nl.

Hou het ontopic of niet en daar zijn jullie wel voor. Ik kan er niks aan doen wat andere posten, ik ga er niet op in etc.
Maar het ontspoord omdat jullie niet optijd dus ingrijpen en ze weg modden.

en kan het wel weer voetbal naar onzin zijn, maar ik bedoel dit niet als onzin.
En vallen over bepaalde termen die ik gebruik tsja wie die letterlijk gaat nemen....... ach moet ik er nog wat over zeggen, dat is gewoon zeiken om het zeiken om wat al een klb topic is.

laat gaan hou het bij het onderwerp of kern. Maar lastig voor sommige want die zien me liever over de zeik gaan. Maar ik hou mijn “cool” vandaag want ben ook niet bezopen... als ze dat zo graag willen horen.
Do what you love, love what you do!
pi_192554898
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2020 17:30 schreef Solotovski het volgende:

[..]

Veel plezier met je topic maar stop met die tr's pls
Laat dit een les zijn
pi_192554900
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2020 17:33 schreef kree het volgende:

[..]

Dan moet je modereren he?
Als je dat niet doet dan blijft dat zo door gaan nl.

Hou het ontopic of niet en daar zijn jullie wel voor. Ik kan er niks aan doen wat andere posten, ik ga er niet op in etc.
Maar het ontspoord omdat jullie niet optijd dus ingrijpen en ze weg modden.

en kan het wel weer voetbal naar onzin zijn, maar ik bedoel dit niet als onzin.
En vallen over bepaalde termen die ik gebruik tsja wie die letterlijk gaat nemen....... ach moet ik er nog wat over zeggen, dat is gewoon zeiken om het zeiken om wat al een klb topic is.

laat gaan hou het bij het onderwerp of kern. Maar lastig voor sommige want die zien me liever over de zeik gaan. Maar ik hou mijn “cool” vandaag want ben ook niet bezopen... als ze dat zo graag willen horen.
Ok
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_192554932
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2020 17:35 schreef Solotovski het volgende:

[..]

Ok
Ja kun je zeggen maar had je alles waar ik een TR over had gedaan nu weggemod of iig geedit en nee verwacht niet binnen 2 seconden. Dan was er nog een redelijk aantal ok argumenten overgebleven wel.

Of je verwijderd ze als nog en kijk dan eens wat er gaat gebeuren. Dit is mod faal hoor, sorry om het te zeggen.?
Do what you love, love what you do!
pi_192555039
Ok
pi_192556152
Iemand een biertje? Het is bijna pasen. Proost.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-04-2020 19:13:11 ]
pi_192560791
Echt goed dit feedback topic wel,,,,,,\

Ik heb echt alles nu eens volgens de regels gedaan, nergens op in gegaan en nog zijn de mods niet competent genoeg om dan gewoon het irrelevante eens weg te halen uit mijn topic met mijn onderwerp. Hoeveel tr moet ik nog sturen denk?

Of moet ik dit maar naar het algemene FB forum verhuizen?
Het maakt mij niet uit hoor, maar dit is FB en niet een discussie stuk. Jullie mods falen hier hard in denk ik dan. En dat is btw totaal niet persoonlijk.

Maar @Danny
@Murph (Nee dit is niet misdragen van mij want weet de mail nog)
Do what you love, love what you do!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')