Als ik voor PSV zou zijn, zou ik elke week zuur zijn. Hij houdt zich prima staande.quote:Op woensdag 11 maart 2020 20:18 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Hijs een beetje zuur deze week. Even laten rusten, komt vanzelf weer bij.
Topic bekeken, topic had weinig inhoud. Waarom open je niet gewoon een klacht over de PVV waarbij je uitlegt waarom het een kut partij is etc?quote:Op woensdag 11 maart 2020 20:18 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Hijs een beetje zuur deze week. Even laten rusten, komt vanzelf weer bij.
Huilenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 01:08 schreef Tailless het volgende:
[..]
Moet dit? Zeker van een mod verwacht ik niet dat je een topic zo verpest.
Niet zo miepen failfoxquote:Op zaterdag 14 maart 2020 01:08 schreef Tailless het volgende:
[..]
Moet dit? Zeker van een mod verwacht ik niet dat je een topic zo verpest.
1. Okquote:Op zaterdag 14 maart 2020 17:24 schreef Tailless het volgende:
[..]
1. Ik ben Tailless.
2. Je verneukt de sfeer.
Beste om ook de mods niet lastig te vallen, gaarne verwijderen.quote:Op maandag 16 maart 2020 20:28 schreef Fernweh het volgende:
In een tijd waar Rutte oproept tot niet hamsteren en de WHO oproept tot solidariteit vind ik het jammer te constateren dat op een sloom fok, iemand twee keer hetzelfde topic maakt.
KLB / Gore zzp'ers
KLB / Al die kanjer ZZP'ers
Ik hoop dat jullie mensen op het hart kunnen drukken niet te hamsteren en dat er genoeg bandbreedte is voor iedereen.
En complimenten aan jou dat je die regel met hem gemaakt hebt.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 12:57 schreef Solotovski het volgende:
Even mijn complimenten voor @:mikeytt die zich netjes aan zijn topicquotum houdt
Jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |