Never change a winning Thiimquote:Op zondag 23 februari 2020 21:35 schreef aKboR het volgende:
[..]
Ja waarom een goede TT wijzigen..
nix mis mee..
Je kunt altijd buda een lieve DM sturen.quote:Op zondag 23 februari 2020 21:36 schreef aKboR het volgende:
Er had misschien II achter gekend maar helaas zo slim was i k niet
Nee ben contentquote:Op zondag 23 februari 2020 21:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je kunt altijd buda een lieve DM sturen.
Zit je aan de drank?quote:Op zondag 23 februari 2020 21:36 schreef aKboR het volgende:
Er had misschien II achter gekend maar helaas zo slim was ik niet op het moment suprême
quote:Op zondag 23 februari 2020 21:43 schreef Lospedrosa het volgende:
Jullie kunnen wel nuilen als ouwe zakken.
Nummero zwei achter een topic zetten vergt niet gek veel intellectquote:Op zondag 23 februari 2020 21:39 schreef aKboR het volgende:
[..]
omdat gekend gekund had kennen zijn??
Dit is dan weer zwaar kut Fles.quote:
Nee niet echt maar ik dacht eerlijk gezegd dat het de kracht van de herhaling weg zou nemen als het niet identiek was aan de vorige TT..quote:Op zondag 23 februari 2020 21:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Nummero zwei achter een topic zetten vergt niet gek veel intellect
Hoezo?quote:Op zondag 23 februari 2020 21:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is dan weer zwaar kut Fles.
Zo werkt seks idd wel jaquote:Op zondag 23 februari 2020 21:45 schreef aKboR het volgende:
[..]
Nee niet echt maar ik dacht eerlijk gezegd dat het de kracht van de herhaling weg zou nemen als het niet identiek was aan de vorige reeks..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |