Is bekend wat de oorzaak daarvan is? Vind het bijzonder dat je normaal kunt functioneren als soort van analfabeetquote:Op maandag 24 februari 2020 11:26 schreef Zipportal het volgende:
Daar werd best snel aan voorbij gegaan dat Annemiek niet kan lezen. Meisje met een gebruiksaanwijzing. Waarom werd dat er niet bij verteld vorig jaar?
Bijzonder? Vroeger kon het grootste deel van de bevolking amper lezen en schrijven, toch konden ze normaal functioneren.quote:Op maandag 24 februari 2020 13:18 schreef Ronald het volgende:
Is bekend wat de oorzaak daarvan is? Vind het bijzonder dat je normaal kunt functioneren als soort van analfabeet
Ja in de middeleeuwen ook, maar in de 21ste eeuw is dat wel anders natuurlijkquote:Op maandag 24 februari 2020 13:21 schreef Nine. het volgende:
[..]
Bijzonder? Vroeger kon het grootste deel van de bevolking amper lezen en schrijven, toch konden ze normaal functioneren.
Juist niet, met alle digitale hulpmiddelen e.d. die je nu hebt.quote:Op maandag 24 februari 2020 13:23 schreef Ronald het volgende:
Ja in de middeleeuwen ook, maar in de 21ste eeuw is dat wel anders natuurlijk
Jij was degene met de gitaar op de bank?quote:Op maandag 24 februari 2020 12:29 schreef Chia het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb geen brief in grote letters naar haar gestuurd.
Ja brrr, ik kan me niet voorstellen dat je die een brief stuurt. Ik denk dat hij Marcel 2.0 wordt. Denk ook dat hij zonder vrouw over blijft.quote:
Nee ik val op mannen en heb mijn grote liefde 10 jaar geleden via FOK! aan de haak geslagen.quote:Op maandag 24 februari 2020 13:32 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Jij was degene met de gitaar op de bank?
quote:Op maandag 24 februari 2020 13:34 schreef Chia het volgende:
[..]
Nee ik val op mannen en heb mijn grote liefde 10 jaar geleden via FOK! aan de haak geslagen.
Extremistische dyslexie, is dat de tak die aanslagen pleegt op bibliotheken en boekhandels?quote:Op maandag 24 februari 2020 13:18 schreef Ronald het volgende:
[..]
Is bekend wat de oorzaak daarvan is? Vind het bijzonder dat je normaal kunt functioneren als soort van analfabeet
-edit, schijnbaar extremistische dyslexie
Daar herinner ik me niets van anders?quote:Op maandag 24 februari 2020 13:34 schreef Chia het volgende:
Nee ik val op mannen en heb mijn grote liefde 10 jaar geleden via FOK! aan de haak geslagen.
quote:Op maandag 24 februari 2020 14:05 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Extremistische dyslexie, is dat de tak die aanslagen pleegt op bibliotheken en boekhandels?
Jammer, als hij dit nou eens zelf zou doen en zijn eigen keuze zou maken zou dat waarschijnlijk veel beter voor hem zijn.quote:Op woensdag 26 februari 2020 18:14 schreef Chia het volgende:
https://boerzoektvrouw.kr(...)aat-date-met-5-dames
Willems moeder gaat hem bij de selectie helpen
Arme meidenquote:Op woensdag 26 februari 2020 18:14 schreef Chia het volgende:
https://boerzoektvrouw.kr(...)aat-date-met-5-dames
Willems moeder gaat hem bij de selectie helpen
Is het nog gelukt?quote:Op zondag 23 februari 2020 21:18 schreef GiornoGiovanna het volgende:
Willem is goud, hij moet op TV komen anders spring ik van de trap en hoop ik dat ik verlamd raak.
Dit dus.quote:Op maandag 24 februari 2020 13:33 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Ja brrr, ik kan me niet voorstellen dat je die een brief stuurt. Ik denk dat hij Marcel 2.0 wordt. Denk ook dat hij zonder vrouw over blijft.
Nee jij trekt volle zalenquote:Op woensdag 26 februari 2020 22:43 schreef ato het volgende:
En ach die Willem en zijn 6 -leek wel zwak begaafde aanbidsters-en zijn moeder.
Ken je mij?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 01:40 schreef W00fer het volgende:
[..]
Nee jij trekt volle zalenWat een kansloze opmerking.
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:58 schreef GiornoGiovanna het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels overleden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |