Ja, zo gaat dat met de meeste winnaars. Maar je hebt het dan maar wél mooi een keer gedaan. Naam komt in de lijst, eeuwige DTS-roem, en een kekke bolkrijm van Bolke (quote:Op zondag 23 februari 2020 21:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja nog5 dagen pppfff zal blij zijn als het zaterdag is. Dit was eenmaal en nooit meer.
Je durft wel hè knulletjequote:
Toch weer mooi twee wetenschappelijke publicatiesquote:Op zondag 23 februari 2020 21:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Best DTS-paradox is nog steeds: "JA GOFFEDOMME VEEL TE DRUK WIL PUNTEN!11!" - "Saai hier, niemand om mee te buurten...."
Haha ja preciesquote:Op zondag 23 februari 2020 21:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Best DTS-paradox is nog steeds: "JA GOFFEDOMME VEEL TE DRUK WIL PUNTEN!11!" - "Saai hier, niemand om mee te buurten...."
We gaan zien wat voor moois ze er van gaan maken.quote:Op zondag 23 februari 2020 21:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja, zo gaat dat met de meeste winnaars. Maar je hebt het dan maar wél mooi een keer gedaan. Naam komt in de lijst, eeuwige DTS-roem, en een kekke bolkrijm van Bolke () en Bolke (
)
Zo lelijk die nep borstenquote:
Slaap lekker dotquote:Op zondag 23 februari 2020 21:50 schreef Dotteke het volgende:
Ik vind het welletjes voor vandaag. Slaap,lekker voor straks en tot morgen
Weltrusten Dotteke fijne nacht..quote:Op zondag 23 februari 2020 21:50 schreef Dotteke het volgende:
Lekker koesequote:Op zondag 23 februari 2020 21:50 schreef Dotteke het volgende:
Vergeet je ritueel niet!quote:Op zondag 23 februari 2020 21:50 schreef Dotteke het volgende:
Gohquote:Op zondag 23 februari 2020 21:56 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Nee hoor deze borsten zijn echt nep
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |