Ja, zo gaat dat met de meeste winnaars. Maar je hebt het dan maar wél mooi een keer gedaan. Naam komt in de lijst, eeuwige DTS-roem, en een kekke bolkrijm van Bolke (quote:Op zondag 23 februari 2020 21:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja nog5 dagen pppfff zal blij zijn als het zaterdag is. Dit was eenmaal en nooit meer.
 ) en Bolke (
 ) en Bolke (   )
 )

Je durft wel hè knulletjequote:

Toch weer mooi twee wetenschappelijke publicatiesquote:Op zondag 23 februari 2020 21:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Best DTS-paradox is nog steeds: "JA GOFFEDOMME VEEL TE DRUK WIL PUNTEN!11!" - "Saai hier, niemand om mee te buurten...."

Haha ja preciesquote:Op zondag 23 februari 2020 21:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Best DTS-paradox is nog steeds: "JA GOFFEDOMME VEEL TE DRUK WIL PUNTEN!11!" - "Saai hier, niemand om mee te buurten...."

We gaan zien wat voor moois ze er van gaan maken.quote:Op zondag 23 februari 2020 21:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja, zo gaat dat met de meeste winnaars. Maar je hebt het dan maar wél mooi een keer gedaan. Naam komt in de lijst, eeuwige DTS-roem, en een kekke bolkrijm van Bolke () en Bolke (
)

Zo lelijk die nep borstenquote:

Slaap lekker dotquote:Op zondag 23 februari 2020 21:50 schreef Dotteke het volgende:
Ik vind het welletjes voor vandaag. Slaap,lekker voor straks en tot morgen

Weltrusten Dotteke fijne nacht..quote:Op zondag 23 februari 2020 21:50 schreef Dotteke het volgende:

Lekker koesequote:Op zondag 23 februari 2020 21:50 schreef Dotteke het volgende:

Vergeet je ritueel niet!quote:Op zondag 23 februari 2020 21:50 schreef Dotteke het volgende:

Gohquote:Op zondag 23 februari 2020 21:56 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Nee hoor deze borsten zijn echt nep

Vel op botquote:Op zondag 23 februari 2020 21:59 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
Echt of nep of wat kan het mij schelen

Jawel, maar niet meer dan één keerquote:

Daar kan ik het écht wel op.quote:

Maar wat nou als ze een leuk innerlijk heeft en ze wil een relatie met je?quote:Op zondag 23 februari 2020 22:10 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Jawel, maar niet meer dan één keer

Helemaal prima dan.quote:Op zondag 23 februari 2020 22:11 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Maar wat nou als ze een leuk innerlijk heeft en ze wil een relatie met je?

Ze is mijn type niet, als ik iemand met dikke lippen wil neuk ik de plaatselijke asielzoeker welquote:Op zondag 23 februari 2020 22:11 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Maar wat nou als ze een leuk innerlijk heeft en ze wil een relatie met je?

quote:Op zondag 23 februari 2020 22:13 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ze is mijn type niet, als ik iemand met dikke lippen wil neuk ik de plaatselijke asielzoeker wel
 govver
 govver

Deze man.quote:Op zondag 23 februari 2020 22:13 schreef hemarookworst het volgende:
ALs ik haar genoeg hemarookworst voer wordt ze wel voller als het goed is

Hypocriet gelul allemaalquote:Op zondag 23 februari 2020 20:32 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
We wachten @:engine wel af of het een bewuste actie was.

wat was er nu weer voor dramaquote:Op zondag 23 februari 2020 22:33 schreef engine het volgende:
[..]
Hypocriet gelul allemaal
Maar wel lief dat je mij het voordeel van de twijfel gaf

Feederquote:Op zondag 23 februari 2020 22:13 schreef hemarookworst het volgende:
ALs ik haar genoeg hemarookworst voer wordt ze wel voller als het goed is

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |