Die zit hier wel ergens. Neem er maar een flinke hap van.quote:
Iets zegt mij dat hemarookworst dat niet fijn zal vinden..quote:Op zondag 23 februari 2020 20:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die zit hier wel ergens. Neem er maar een flinke hap van.
Het bevestigd alleen mijn vermoeden over iemand 🙃quote:Op zondag 23 februari 2020 20:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja ach, niet te veel aan ergeren maar
Klopt en heb zelf ook wel eens de OP per ongeluk vernaggeldquote:Op zondag 23 februari 2020 20:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja een keer of twee keer maar dit is al de zoveelste keer. Alleen degene die opent kan hem aanpassen. Je was er de andere twee keer zelf bij.
quote:Op zaterdag 22 juli 2017 15:11 schreef hemarookworst het volgende:
Als chicks mij zien krijgen ze dorst
Dan zuigen ze aan mijn hemarookworst
Ja, dan had die geen Hema rookworst moeten wordenquote:Op zondag 23 februari 2020 20:42 schreef aKboR het volgende:
[..]
Iets zegt mij dat hemarookworst dat niet fijn zal vinden..![]()
Hemarookworst word je niet zomaar, dat ben je gewoonquote:Op zondag 23 februari 2020 20:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dan had die geen Hema rookworst moeten worden
Lekker om in te bijten dusquote:Op zondag 23 februari 2020 20:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hemarookworst word je niet zomaar, dat ben je gewoon
Ik kan daar weer wat op zeggen...... maar laat maarquote:
Zeg maar nietsquote:Op zondag 23 februari 2020 20:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kan daar weer wat op zeggen...... maar laat maar
Dat was ik ook niet van plan.quote:
quote:
Oe bunt der ook biena niequote:Op zondag 23 februari 2020 20:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Goffer, @:madam-april heeft me weer ingehaald.
Wint Utrecht miraculeus en dan denkt ze van:"JAHAHAHAA! EFFE DIE PSV-PANTER WEER VOORBIJ IN DE STAND HOOR!1!1! LOL!1!1!"
Was loosquote:
Haha ik had je gisteravond al ingehaald hoorquote:Op zondag 23 februari 2020 20:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Goffer, @:madam-april heeft me weer ingehaald.
Wint Utrecht miraculeus en dan denkt ze van:"JAHAHAHAA! EFFE DIE PSV-PANTER WEER VOORBIJ IN DE STAND HOOR!1!1! LOL!1!1!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |