Ja, dan had die geen Hema rookworst moeten wordenquote:Op zondag 23 februari 2020 20:42 schreef aKboR het volgende:
[..]
Iets zegt mij dat hemarookworst dat niet fijn zal vinden..![]()
Hemarookworst word je niet zomaar, dat ben je gewoonquote:Op zondag 23 februari 2020 20:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dan had die geen Hema rookworst moeten worden
Lekker om in te bijten dusquote:Op zondag 23 februari 2020 20:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hemarookworst word je niet zomaar, dat ben je gewoon
Ik kan daar weer wat op zeggen...... maar laat maarquote:
Zeg maar nietsquote:Op zondag 23 februari 2020 20:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kan daar weer wat op zeggen...... maar laat maar
Dat was ik ook niet van plan.quote:
quote:
Oe bunt der ook biena niequote:Op zondag 23 februari 2020 20:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Goffer, @:madam-april heeft me weer ingehaald.
Wint Utrecht miraculeus en dan denkt ze van:"JAHAHAHAA! EFFE DIE PSV-PANTER WEER VOORBIJ IN DE STAND HOOR!1!1! LOL!1!1!"
Was loosquote:
Haha ik had je gisteravond al ingehaald hoorquote:Op zondag 23 februari 2020 20:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Goffer, @:madam-april heeft me weer ingehaald.
Wint Utrecht miraculeus en dan denkt ze van:"JAHAHAHAA! EFFE DIE PSV-PANTER WEER VOORBIJ IN DE STAND HOOR!1!1! LOL!1!1!"
Ohquote:Op zondag 23 februari 2020 21:01 schreef madam-april het volgende:
[..]
Haha ik had je gisteravond al ingehaald hoor
Nopequote:Op zondag 23 februari 2020 21:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
OhDacht dat ik vanochtend nog voor stond.
Dat zou je makkelijk kunnen terugkijken in de tussenstanden die tot vorige ronde in de OP stonden..quote:Op zondag 23 februari 2020 21:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
OhDacht dat ik vanochtend nog voor stond.
Ja, die is wel leukquote:Op zondag 23 februari 2020 21:04 schreef skysherrif het volgende:
Die reclame van unox over die vegetarische rookworst vind ik leuk en lief
Zo boeiend vind ik het ook weer niet.quote:Op zondag 23 februari 2020 21:04 schreef aKboR het volgende:
[..]
Dat zou je makkelijk kunnen terugkijken in de tussenstanden die tot vorige ronde in de OP stonden..
Beetje Disney achtigquote:Op zondag 23 februari 2020 21:04 schreef skysherrif het volgende:
Die reclame van unox over die vegetarische rookworst vind ik leuk en lief
Nee moet ook een helm opquote:Op zondag 23 februari 2020 20:24 schreef Jippie68 het volgende:
@:engine
Of moet je al zo werken?
[ afbeelding ]
Geen Guinness op dusquote:Op zondag 23 februari 2020 21:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Vanavond vegetarisch bier op, smaakte prima.
Wel Schrobbeler een paar shotjes. Eigenlijk niet te zuipen maar ja, lokaal drankje en het is carnavalquote:
Word je snel dronken van zekerquote:Op zondag 23 februari 2020 21:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wel Schrobbeler een paar shotjes. Eigenlijk niet te zuipen maar ja, lokaal drankje en het is carnaval
Likeurtje, iets van 20%. en omdat het zo goor is spoel je het weg met bier meestal, dus ja, dan gaat het hardquote:Op zondag 23 februari 2020 21:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Word je snel dronken van zeker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |