Maar wel een hele bijzonderequote:
Brown adipose tissue is especially abundant in newborns and in hibernating mammals.[6]quote:Op zondag 23 februari 2020 18:47 schreef Molo het volgende:
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Brown_adipose_tissue
Kweek het, is echt supergezond![]()
Meer geneukt moet er altijd worden Fles!
En verbruik kijk ik nooit naar Bitterbal. Vind gezondheid belangrijker
Gelukkig weet ik wel beter.quote:Op zondag 23 februari 2020 18:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jij bent raarder is er net gezegd
Absoluutquote:Op zondag 23 februari 2020 18:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Brown adipose tissue is especially abundant in newborns and in hibernating mammals.[6]
Zie je nou dat de winterslaap een goed idee is
Verbruik houdt mevr AI in de gaten, daar hou ik mij niet mee bezig.quote:Op zondag 23 februari 2020 18:47 schreef Molo het volgende:
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Brown_adipose_tissue
Kweek het, is echt supergezond![]()
Meer geneukt moet er altijd worden Fles!
En verbruik kijk ik nooit naar Bitterbal. Vind gezondheid belangrijker
Ik denk dat ik een soort van coma terecht kom bij 18.5quote:Op zondag 23 februari 2020 18:49 schreef Molo het volgende:
En 18,5° is mooie temperatuur voor je lijf. Nét te koud om in standje zachte aardappel te veranderen en net warm genoeg om zonder kunstgrepen op de bank te zitten met af en toe heen en weer bewegen
In een koude slaapkamer slapen is om die reden ook gezonder.
En kinderen niet te dik aankleden.
quote:Op zondag 23 februari 2020 18:50 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Verbruik houdt mevr AI in de gaten, daar hou ik mij niet mee bezig.
Toen ik bitcoins thuis ging minen kwam ze snel genoeg met vragen.
Welnee johquote:Op zondag 23 februari 2020 18:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een soort van coma terecht kom bij 18.5
Ja nou ja, elke maand een nieuwe fleshlight kan ik op termijn ook niet meer betalenquote:
Ik slaap altijd met raam open thuis. Hier nu ook gelijk raam open. Als je wakker wordt moet je alleen een koude neus en oren hebben, dat is lekker.quote:Op zondag 23 februari 2020 18:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een soort van coma terecht kom bij 18.5
quote:
quote:Een koudbloedig organisme is een dier dat zelf geen eigen lichaamswarmte kan produceren, in tegenstelling tot een warmbloedig organisme. De regeling van de lichaamstemperatuur is afhankelijk van gedrag als het opzoeken van warmere of koelere plaatsen of door te zonnebaden
Ah slaapkamer is ook fris ja maar goed dan lig je onder die deken.quote:Op zondag 23 februari 2020 18:51 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik slaap altijd met raam open thuis. Hier nu ook gelijk raam open. Als je wakker wordt moet je alleen een koude neus en oren hebben, dat is lekker.
Bij mammals?quote:Op zondag 23 februari 2020 18:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik moet dan altijd aan Molo denken![]()
Dus: geen ene tiefes uitvoeren en lekker uit de staatsruif vreten tot het lekkergenoeg weer wordt. Doe jij dat?quote:
Hibernating mammals vooral. Ik heb een vrij politiek incorrect beeld van Moloquote:
Nee werk wel. Maar op werk gaat gelijk de verwarming hoger als ik binnenkomquote:Op zondag 23 februari 2020 18:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dus: geen ene tiefes uitvoeren en lekker uit de staatsruif vreten tot het lekkergenoeg weer wordt. Doe jij dat?
Woonkamer is hier 20. Korte broek en blote voeten vaak hier.quote:Op zondag 23 februari 2020 18:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ah slaapkamer is ook fris ja maar goed dan lig je onder die deken.
quote:Op zondag 23 februari 2020 18:54 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Woonkamer is hier 20. Korte broek en blote voeten vaak hier.
en dan zo'n zonnetje op het raam schilderen en met strandstoelen in de kamer gaan zitten net als in die ene reclamequote:Op zondag 23 februari 2020 18:54 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Binnenshuis?quote:Op zondag 23 februari 2020 19:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik loop zomer en winter op hoge bergschoenen omdat ik anders geheid van alles breek of kneus of whatever.
tuurlijkquote:
Maar thuis met schoenen aan, hoe kun je dan lekker op de bank liggenquote:Op zondag 23 februari 2020 19:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
tuurlijkDenk je dat ik iedere keer die schoenen aan en uit ga doen?
Het zijn 6 haakjes per kant he. Niet aanschietslippers of zo
Gewoon, plat gaan, oogjes dicht en snurken maar?quote:Op zondag 23 februari 2020 19:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar thuis met schoenen aan, hoe kun je dan lekker op de bank liggen
Met schoenen aanquote:Op zondag 23 februari 2020 19:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon, plat gaan, oogjes dicht en snurken maar?
Beetje wel ja, mensen die schoenen in hun eigen huis aanhebben vertrouw ik niet.quote:
quote:Op zondag 23 februari 2020 19:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Beetje wel ja, mensen die schoenen in hun eigen huis aanhebben vertrouw ik niet.
Oh, okee.quote:Op zondag 23 februari 2020 19:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Beetje wel ja, mensen die schoenen in hun eigen huis aanhebben vertrouw ik niet.
Ja jij bent op wel meer vlakken een aparte dat weet ik. Maar schoenen is toch het eerste wat je uitdoet zodra je thuiskomt.quote:
et tu,, brute?quote:
Vaak ook nietquote:Op zondag 23 februari 2020 19:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja jij bent op wel meer vlakken een aparte dat weet ik. Maar schoenen is toch het eerste wat je uitdoet zodra je thuiskomt.
jas?quote:Op zondag 23 februari 2020 19:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja jij bent op wel meer vlakken een aparte dat weet ik. Maar schoenen is toch het eerste wat je uitdoet zodra je thuiskomt.
Ik moet bijna altijd pissen als een kikker als ik thuis kom dus ik zeg gulp, even eruit hangen en fluiten.quote:
Fair enough. Maar dan nog heb je je jas eerder uit dan je schoenen. Toch?quote:Op zondag 23 februari 2020 19:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik moet bijna altijd pissen als een kikker als ik thuis kom dus ik zeg gulp, even eruit hangen en fluiten.
Meestal mijn jas half uit en een schoen al uit of zo en dan een grmbl geluidje maken.quote:Op zondag 23 februari 2020 19:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Fair enough. Maar dan nog heb je je jas eerder uit dan je schoenen. Toch?
Te warm is echt voorbereiding op de crematie jaquote:Op zondag 23 februari 2020 19:22 schreef Lospedrosa het volgende:
Schoenen vaak wel aan thuis ja.
Dat van die koudere temperatuur geloof ik wel. Waren vanmiddag bij de oudjes en die hebben het 24C in huis en je voelt jezelf gewoon een beetje doodgaan in die 2 uur
Schoonmaken kan ook helpenquote:Op zondag 23 februari 2020 18:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja nou ja, elke maand een nieuwe fleshlight kan ik op termijn ook niet meer betalen
Doe maar nooit arts worden dan.quote:Op zondag 23 februari 2020 19:24 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik kan ook slecht omgaan met zieke mensen, ontzettend moeilijk vind ik het.
quote:Op zondag 23 februari 2020 19:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Te warm is echt voorbereiding op de crematie ja
Oh? Vertel eensquote:Op zondag 23 februari 2020 18:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hibernating mammals vooral. Ik heb een vrij politiek incorrect beeld van Molo
Wat doe je dan op Fok?quote:Op zondag 23 februari 2020 19:24 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik kan ook slecht omgaan met zieke mensen, ontzettend moeilijk vind ik het.
Nou chirurg zou ik wel kunnen.quote:Op zondag 23 februari 2020 19:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Doe maar nooit arts worden dan.
quote:Op zondag 23 februari 2020 19:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja das grappig.Maar fysiek niets meer kunnen is..zo tragisch om te zien.
Een arts die niet tegen poep kan dus?quote:Op zondag 23 februari 2020 19:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou chirurg zou ik wel kunnen.
Maar een verzorgende rol..never.
Het is hier meestal ook 20 graden in huis en ik zit hier met een lange trainingsbroek en vest het koud te vindenquote:Op zondag 23 februari 2020 18:54 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dat heeft mijn vader nuquote:Op zondag 23 februari 2020 19:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja das grappig. Maar fysiek niets meer kunnen is..zo tragisch om te zien.
Jij zit ook in een leeftijd dat veel mensen om je heen(ouders, oudere vrienden ) de pijp uit gaan of wegkankeren toch?quote:Op zondag 23 februari 2020 19:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een arts die niet tegen poep kan dus?
Jezusquote:Op zondag 23 februari 2020 19:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij zit ook in een leeftijd dat veel mensen om je heen(ouders, oudere vrienden ) de pijp uit gaan of wegkankeren toch?
Ik denk dat je beter geen arts kunt wordenquote:Op zondag 23 februari 2020 19:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij zit ook in een leeftijd dat veel mensen om je heen(ouders, oudere vrienden ) de pijp uit gaan of wegkankeren toch?
Stalin hou je smoelquote:Op zondag 23 februari 2020 19:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoort ook bij het leven, als je geniet van lekker eten, drinken, neuken, lol trappen en feesten horen de zure zware cadeautjes ook erbij.quote:
Al mag ik hopen voor mij niet.quote:Op zondag 23 februari 2020 19:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoort ook bij het leven, als je geniet van lekker eten, drinken, neuken, lol trappen en feesten horen de zure zware cadeautjes ook erbij.
Volgensmij heb jij minder niet-bruin vet dan ik.quote:Op zondag 23 februari 2020 19:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het is hier meestal ook 20 graden in huis en ik zit hier met een lange trainingsbroek en vest het koud te vinden
welnee man. Voor eind maart indienen is voor eind juli antwoord. 1 mei moet het uiterlijk binnen zijn geloof ik. Of eind mei. Weet ik ook veelquote:Op zondag 23 februari 2020 19:35 schreef bitterbal het volgende:
Als iemand iets van belastingen weet
WGR / vraag belastingaangifte
Zit in de stress. Bang dat ik al veel te laat ben
Denk het ook. Sprietje die Rabbitquote:Op zondag 23 februari 2020 19:37 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Volgensmij heb jij minder niet-bruin vet dan ik.
Vanwege beperkingen van ze?quote:Op zondag 23 februari 2020 19:37 schreef UitStraling het volgende:
Zit nu in de fase dat het niet snel genoeg kan gaan, ze hebben het gehad eigenlijk wel en hebben een superleuk en rijk leven gehad, ok doeiii en dankjewel voor alles lieve ouders, ga maar alvast slapen ik volg later wel.
Het had al binnen paar maanden gemoeten geloof ik. En kom er niet uit bij die voorlopige die je kan invullenquote:Op zondag 23 februari 2020 19:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
welnee man. Voor eind maart indienen is voor eind juli antwoord. 1 mei moet het uiterlijk binnen zijn geloof ik. Of eind mei. Weet ik ook veel
Die kost een vermogenquote:Op zondag 23 februari 2020 19:38 schreef Dr_Flash het volgende:
@:ballie even Notaris bellen, die kan je vast al een heel eind op weg helpen.
Niet man, even vijf minuten aan de telefoon kun je best een paar vraagjes stellenquote:
Nee joh voor 1 maart of 1 april.quote:Op zondag 23 februari 2020 19:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het had al binnen paar maanden gemoeten geloof ik. En kom er niet uit bij die voorlopige die je kan invullen
Heb het haar al gevraagd maar het onderwerp belastingen hield ze zich afzijdig :pquote:Op zondag 23 februari 2020 19:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet man, even vijf minuten aan de telefoon kun je best een paar vraagjes stellen
Ja dan doe je het zelf of ga je op wat vreemde fokkers af. Ik laat het ook allemaal doen, dan gebeurt het goed (ga ik vanuit) en het scheelt mij een hoop zorgen.quote:
Ik snap het. Maar dat wegteren, ik kan het slecht aanzien/trekkenquote:Op zondag 23 februari 2020 19:37 schreef UitStraling het volgende:
Zit nu in de fase dat het niet snel genoeg kan gaan, ze hebben het gehad eigenlijk wel en hebben een superleuk en rijk leven gehad, ok doeiii en dankjewel voor alles lieve ouders, ga maar alvast slapen ik volg later wel.
De notaris zei ook dat ik al vanaf maart 2018 die bezittingen heb dus al belasting verschuligt ben.quote:Op zondag 23 februari 2020 19:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee joh voor 1 maart of 1 april.
Wat betaal je daarvoor?quote:Op zondag 23 februari 2020 19:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dan doe je het zelf of ga je op wat vreemde fokkers af. Ik laat het ook allemaal doen, dan gebeurt het goed (ga ik vanuit) en het scheelt mij een hoop zorgen.
Die is echt zo klaar, dus ¤100 ofzo en scheelt je ¤5000,-quote:Op zondag 23 februari 2020 19:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
De notaris zei ook dat ik al vanaf maart 2018 die bezittingen heb dus al belasting verschuligt ben.
Wat kost zon adviseur gemiddeld?
quote:Op zondag 23 februari 2020 19:40 schreef CherryLips het volgende:
Ja dan doe je het zelf of ga je op wat vreemde fokkers af. Ik laat het ook allemaal doen, dan gebeurt het goed (ga ik vanuit)
Die accountant betaal ik per jaar voor andere zaken. Je zou het aan hen moeten vragen wat advies of eenmalige aangifte namens jou kost.quote:
Oh dat honderden eurosquote:Op zondag 23 februari 2020 19:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Die is echt zo klaar, dus ¤100 ofzo en scheelt je ¤5000,-
Ik heb toch de ballen verstand van al die regeltjes die elk jaar veranderen. Ik heb geen spijt van de investering.quote:
Denk het ook, maar je moet wat over hebben om snel te zijn op een fiets of een kart.quote:Op zondag 23 februari 2020 19:37 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Volgensmij heb jij minder niet-bruin vet dan ik.
Mee eens hoor, loont echt wel.quote:Op zondag 23 februari 2020 19:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb toch de ballen verstand van al die regeltjes die elk jaar veranderen. Ik heb geen spijt van de investering.
Zou ik in haar geval ook doen. Als je nou een galletje "same old, same old" bent (als in zelfde situatie als vorig jaar, nog steeds een huis, geen kinderen, zelfde baan) dan is het een walk in the park. Maar als het gecompliceerd wordt: aan kenners overlatenquote:Op zondag 23 februari 2020 19:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb toch de ballen verstand van al die regeltjes die elk jaar veranderen. Ik heb geen spijt van de investering.
Ja denk dat dat ook verstandiger is. Dacht het wel uit te kunnen googlen maar kom erniet uit denkik.quote:Op zondag 23 februari 2020 19:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zou ik in haar geval ook doen. Als je nou een galletje "same old, same old" bent (als in zelfde situatie als vorig jaar, nog steeds een huis, geen kinderen, zelfde baan) dan is het een walk in the park. Maar als het gecompliceerd wordt: aan kenners overlaten
Als je een fout maakt ben je meer kwijt.quote:Op zondag 23 februari 2020 19:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zou ik in haar geval ook doen. Als je nou een galletje "same old, same old" bent (als in zelfde situatie als vorig jaar, nog steeds een huis, geen kinderen, zelfde baan) dan is het een walk in the park. Maar als het gecompliceerd wordt: aan kenners overlaten
DAT is nou iets wat je wčl met vertrouwen in WGR kunt vragenquote:Op zondag 23 februari 2020 19:45 schreef bitterbal het volgende:
Kan ik dan beter voor een groot kantoor gaan? Vind het beetje lastig kiezen dan op kwaliteit. Kies meestal de beunhazen uit
Zonder accountant zou ik binnen een jaar met mijn kont omhoog bloot liggen in een park achter een willekeurig treinstationquote:Op zondag 23 februari 2020 19:45 schreef bitterbal het volgende:
Kan ik dan beter voor een groot kantoor gaan? Vind het beetje lastig kiezen dan op kwaliteit. Kies meestal de beunhazen uit
Ja maar dat ben jij.quote:Op zondag 23 februari 2020 19:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zonder accountant zou ik binnen een jaar met mijn kont omhoog bloot liggen in een park achter een willekeurig treinstation
Niet waarquote:Op zondag 23 februari 2020 19:39 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Beetje laurel en hardy zouden we zijn dus?
Gezichtstatoos zijn in dit geval een no go hč.quote:Op zondag 23 februari 2020 19:45 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb vandaag veel gegeten hoor!quote:Op zondag 23 februari 2020 19:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Niet waar
Jij bent helemaal niet dik joh
Nee het park is aan de voorkant hierquote:Op zondag 23 februari 2020 19:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zonder accountant zou ik binnen een jaar met mijn kont omhoog bloot liggen in een park achter een willekeurig treinstation
Minder dan die belasting op bezittingenquote:Op zondag 23 februari 2020 19:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
De notaris zei ook dat ik al vanaf maart 2018 die bezittingen heb dus al belasting verschuligt ben.
Wat kost zon adviseur gemiddeld?
Ja begrijpelijkquote:Op zondag 23 februari 2020 19:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja het waren nogal wilde levensfeestbeesten en ik merk dat ze het missen.
Nee vermogensbelasting. Erfbelasting moet ik in Duitsland betalen en dat regelt mijn stiefmoeder daar met een belastingmannetjequote:Op zondag 23 februari 2020 19:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gezichtstatoos zijn in dit geval een no go hč.
Maar gaat het nu om de erfbelasting of inkomstenbelasting 2019?
Want die erf belasting is wel iets dat misschien sneller had gemoeten.
https://financieel.infonu(...)omstenbelasting.html
Ja.,quote:Op zondag 23 februari 2020 19:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Noemde je me nu daarstraks gekker dan LKDTVTDTV?
Nee hij gekker dan jou. Begon ik mee trouwensquote:Op zondag 23 februari 2020 19:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Noemde je me nu daarstraks gekker dan LKDTVTDTV?
quote:Op zondag 23 februari 2020 19:50 schreef bitterbal het volgende:
Hoef toch helemaal geen accountant vast ofzo maar wil de belastingdienst wel te vriend houden![]()
Zei het aan de telefoon voor de grap:P Zei die dame nou zo erg zijn we toch niet![]()
Ik lachen.
zij![]()
ik hahahaha![]()
Even poepen en het is weer wegquote:Op zondag 23 februari 2020 19:49 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik heb vandaag veel gegeten hoor!
quote:
Teringleiers jullie twee.quote:Op zondag 23 februari 2020 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee hij gekker dan jou. Begon ik mee trouwens
Vertel nou eens hoe jouw beeld van mij isquote:Op zondag 23 februari 2020 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee hij gekker dan jou. Begon ik mee trouwens
Ik ga hier van genieten.quote:Op zondag 23 februari 2020 19:52 schreef Molo het volgende:
[..]
Vertel nou eens hoe jouw beeld van mij is![]()
Nee want ik ben bang dat het klopt en dan word ik gebandquote:Op zondag 23 februari 2020 19:52 schreef Molo het volgende:
Vertel nou eens hoe jouw beeld van mij is![]()
Dat moet ook nog ja. Lukt niet altijd gelijk op vakantie...quote:Op zondag 23 februari 2020 19:52 schreef Molo het volgende:
[..]
Even poepen en het is weer weg
Je bent niet slank, maar dik ook niet
Ik officieel nog steeds wel, al voel ik me niet meer zo
Welneequote:Op zondag 23 februari 2020 19:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee want ik ben bang dat het klopt en dan word ik geband
Heb ik ook altijdquote:Op zondag 23 februari 2020 19:54 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dat moet ook nog ja. Lukt niet altijd gelijk op vakantie...
Ik heb mijn eigen autist al thuisquote:Op zondag 23 februari 2020 19:55 schreef UitStraling het volgende:
Ik zie Fles en Molo nog wel een stelletje worden, ooit
Ik zie Fles wel met zo veel vrouwen een stelletje worden. Allemaal te laat, gepasseerd station, boot gemist, te vroeg gekozen, iedereen maakt fouten. Dus jahquote:Op zondag 23 februari 2020 19:55 schreef UitStraling het volgende:
Ik zie Fles en Molo nog wel een stelletje worden, ooit
Kan er nog wel een bij en liefde voor het OV heb je niet nodig om je vol te laten pompenquote:Op zondag 23 februari 2020 19:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb mijn eigen autist al thuis![]()
Plus een schijthekel aan OV
Zeg nouuuuuuquote:Op zondag 23 februari 2020 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zie Fles wel met zo veel vrouwen een stelletje worden. Allemaal te laat, gepasseerd station, boot gemist, te vroeg gekozen, iedereen maakt fouten. Dus jah
Hoe heb je je in godsnaam dan in Londen verplaatst? Alles gelopen??quote:Op zondag 23 februari 2020 19:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb mijn eigen autist al thuis![]()
Plus een schijthekel aan OV
Nee man, iedere dag vanaf morgen is een nieuwe dag met nieuwe mogelijkheden en nieuwe keuzesquote:Op zondag 23 februari 2020 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zie Fles wel met zo veel vrouwen een stelletje worden. Allemaal te laat, gepasseerd station, boot gemist, te vroeg gekozen, iedereen maakt fouten. Dus jah
Oh vol pompen was nog niet tot mijn fantasieën doorgedrongen. Molo volpompen niet iig.quote:Op zondag 23 februari 2020 19:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan er nog wel een bij en liefde voor het OV heb je niet nodig om je vol te laten pompen
quote:Op zondag 23 februari 2020 19:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh vol pompen was nog niet tot mijn fantasieën doorgedrongen. Molo volpompen niet iig.
Echt he.quote:
Nee ok, wel OV genomen ook. Maar ook wel veel gelopenquote:Op zondag 23 februari 2020 19:59 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Hoe heb je je in godsnaam dan in Londen verplaatst? Alles gelopen??
Ja jij komt inmiddels behandelbaar overquote:Op zondag 23 februari 2020 20:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar jij bent dus gekker dan ik, stel je eens voor?
Komt wel eng in de buurtquote:Op zondag 23 februari 2020 20:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee Molo is in mijn ogen gewoon een overjarige hippie met een zelfgebreide regenboogtrui en sandalen en blijkbaar een hoop overtollig vel want veel dikker geweest, allemaal prima. En een uitgezakt permanentje en ze gooit met kinderen. Ook allemaal prima. En ik ben bang dat ze GroenLinks stemt. Dus dat.
Dat ik niet normaal was wist ook wel, maar dat het zo erg is ...quote:Op zondag 23 februari 2020 20:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar jij bent dus gekker dan ik, stel je eens voor?
HOE DANquote:Op zondag 23 februari 2020 20:02 schreef Molo het volgende:
naar Amsterdam, dan ben ik vanuit hier (Westland ongeveer), 3,5 uur onderweg met OV
Jezus fles... ik vind dit wel bijzonder knap dat je dit zonder haar ooit gezien te hebben zo kan bedenken.quote:Op zondag 23 februari 2020 20:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee Molo is in mijn ogen gewoon een overjarige hippie met een zelfgebreide regenboogtrui en sandalen en blijkbaar een hoop overtollig vel want veel dikker geweest, allemaal prima. En een uitgezakt permanentje en ze gooit met kinderen. Ook allemaal prima. En ik ben bang dat ze GroenLinks stemt. Dus dat.
Sorry, 2,5 uurquote:Op zondag 23 februari 2020 20:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
HOE DAN
Dat kan alleen als je anderhalf uur van een bushalte woont. Dus op de Tweede Maasvlakte of zo.
Jezus dan ben ik in Antwerpen. Of halverwege Berlijn.quote:Op zondag 23 februari 2020 20:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee ok, wel OV genomen ook. Maar ook wel veel gelopen![]()
Was daar fijner dan hier
Morgen moet ik naar Amsterdam, dan ben ik vanuit hier (Westland ongeveer), 3,5 uur onderweg met OV
Man man man
Nou ja sommige mensen zijn opener over zichzelf dan anderen. Iedereen die mijn Travelsnacks leest (en wie doet dat nou niet?) weet ook precies hoe ik benquote:Op zondag 23 februari 2020 20:03 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Jezus fles... ik vind dit wel bijzonder knap dat je dit zonder haar ooit gezien te hebben zo kan bedenken.
Spijker op kop dit..
Je watquote:Op zondag 23 februari 2020 20:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja sommige mensen zijn opener over zichzelf dan anderen. Iedereen die mijn Travelsnacks leest (en wie doet dat nou niet?) weet ook precies hoe ik ben
Heb ik geprobeerd maar je had geen interesse. Weet je dat niet meer?quote:
Niet datquote:Op zondag 23 februari 2020 20:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb ik geprobeerd maar je had geen interesse. Weet je dat niet meer?
Het klopt niet echt vrees ikquote:Op zondag 23 februari 2020 20:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja sommige mensen zijn opener over zichzelf dan anderen. Iedereen die mijn Travelsnacks leest (en wie doet dat nou niet?) weet ook precies hoe ik ben
TRV / Fles' centrale Travelsnackstopicquote:
Het is wel vakantie, dus misschien want minder last van files. Wel last van vakantiedienstregelingen van het OV ...quote:Op zondag 23 februari 2020 20:06 schreef Molo het volgende:
2 uur en 19 minuten vanaf hier naar de Melkweg
Teringlang. Maar goed, auto is ook drama in de spits plus parkeren onbetaalbaar dus dan maar dit
Fokken onderweg, of boekje mee. Of breiwerk
Ik ben blij dat Amsterdam een uurtje is. Alleen kut dat de laatste trein vrij vroeg gaat en als ik die mis ik een uur op de eerste nachttrein mag wachten.quote:Op zondag 23 februari 2020 20:06 schreef Molo het volgende:
Teringlang. Maar goed, auto is ook drama in de spits plus parkeren onbetaalbaar dus dan maar dit
Heh?quote:Op zondag 23 februari 2020 20:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja jij komt inmiddels behandelbaar over
Nou niet liegen he. Jaar terug was het spijker op kop hoor!quote:Op zondag 23 februari 2020 20:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Het klopt niet echt vrees ik
Ik haat breien, veel te lui voor. En ik ben hartstikke rechts
True! Ik ga nog even heroverwegenquote:Op zondag 23 februari 2020 20:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is wel vakantie, dus misschien want minder last van files. Wel last van vakantiedienstregelingen van het OV ...
Ik wou net zeggen, van de week riep je nog niet op om de Middellandse Zee in te polderen met moslims.quote:Op zondag 23 februari 2020 20:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Het klopt niet echt vrees ik
Ik haat breien, veel te lui voor. En ik ben hartstikke rechts
Heul nietquote:Op zondag 23 februari 2020 20:08 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nou niet liegen he. Jaar terug was het spijker op kop hoor!
Pciesquote:Op zondag 23 februari 2020 20:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, van de week riep je nog niet op om de Middellandse Zee in te polderen met moslims.
Oh, verder weet ik alleen dat je klunzig bent en op stoere hunks valt. What was I thinking in the first place?quote:
Tering, ik doe er maar anderhalf uur over om in Amsterdam zuid te komen vanaf mijn huis. Hoe kun jij er dan een uur langer over doenquote:Op zondag 23 februari 2020 20:06 schreef Molo het volgende:
Wat een briljant idee dat!quote:Op zondag 23 februari 2020 20:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, van de week riep je nog niet op om de Middellandse Zee in te polderen met moslims.
quote:Op zondag 23 februari 2020 20:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh, verder weet ik alleen dat je klunzig bent en op stoere hunks valt. What was I thinking in the first place?![]()
Maar je draagt geen crocs. Ik zie Molo in de zomer rustig op crocs lopen. Knalgroene omdat die een kwartje goedkoper waren. Boeit 'r geen fuck verder.
En verder hou je wel van een beetje stijl en klasse. Alleen hoe dat in jouw hoofd werkt?Heb je je slot nog teruggekregen van die zigeuners eigenlijk?
Dat mag je niet zeggen tegenwoordigquote:Op zondag 23 februari 2020 20:10 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Wat een briljant idee dat!
Allemaal lekke bootjes geven en zeggen dat als ze gaan varen er 70 maagden op ze wachten!
Op de bodem van de zee zekerquote:Op zondag 23 februari 2020 20:10 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Allemaal lekke bootjes geven en zeggen dat als ze gaan varen er 70 maagden op ze wachten!
Zijn er vrouwen die niet klunzig zijn?quote:Op zondag 23 februari 2020 20:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja grappenmaker die Fles![]()
Klunzig was wel spot on :p
Dat laatste dat klopt zeker wel maar vrouwen met klasse rijden in een Porsche Panamera in plaats van op een scooter, de mallerd.quote:Op zondag 23 februari 2020 20:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja grappenmaker die Fles![]()
Klunzig was wel spot on :p
Ja mijn vrouwelijke collega's.quote:Op zondag 23 februari 2020 20:15 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Zijn er vrouwen die niet klunzig zijn?
Dus je hebt alleen klasse als je een porsche kan kopen?quote:Op zondag 23 februari 2020 20:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat laatste dat klopt zeker wel maar vrouwen met klasse rijden in een Porsche Panamera in plaats van op een scooter, de mallerd.
Uithoek hierquote:Op zondag 23 februari 2020 20:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tering, ik doe er maar anderhalf uur over om in Amsterdam zuid te komen vanaf mijn huis. Hoe kun jij er dan een uur langer over doen
gaat niet werkenquote:Op zondag 23 februari 2020 20:10 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
quote:Op zondag 23 februari 2020 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
gaat niet werkenhet volume van de Middellandse Zee is 3,75 * 1015 m3. Het volume van 1 moslim, or indeed 1 mens, ik wil niet als een racist overkomen immers, is gemiddeld ongeveer 0,1 m3. Er zijn zo'n 7,5 * 109 mensen op de wereld. De wereldbevolking is dus 3,75 * 1015 gedeeld door 0,1 * 7,5 * 109 = een factor 5 miljoen te klein om de Middellandse zee mee in te polderen.
Hebben we er nog niet eens rekening mee gehouden dat niet de hele wereldbevolking uit moslims bestaat. Dus dat gaat hem niet worden
Dan maar gewoon de rest van het IJsselmeer.quote:Op zondag 23 februari 2020 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
gaat niet werkenhet volume van de Middellandse Zee is 3,75 * 1015 m3. Het volume van 1 moslim, or indeed 1 mens, ik wil niet als een racist overkomen immers, is gemiddeld ongeveer 0,1 m3. Er zijn zo'n 7,5 * 109 mensen op de wereld. De wereldbevolking is dus 3,75 * 1015 gedeeld door 0,1 * 7,5 * 109 = een factor 5 miljoen te klein om de Middellandse zee mee in te polderen.
Hebben we er nog niet eens rekening mee gehouden dat niet de hele wereldbevolking uit moslims bestaat. Dus dat gaat hem niet worden
We kunnen het alsnog proberenquote:Op zondag 23 februari 2020 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dat stel ik me zo voor ja. Dat ze niet bij de zeeman en de wibra loopt. Mensen die zich druk maken over vermogensbelasting doen dat niet namelijk.quote:
Dat is toch wel de basis.quote:Op zondag 23 februari 2020 20:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dus je hebt alleen klasse als je een porsche kan kopen?
Haar vader is overleden dus ze erftquote:Op zondag 23 februari 2020 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dat stel ik me zo voor ja. Dat ze niet bij de zeeman en de wibra loopt. Mensen die zich druk maken over vermogensbelasting doen dat niet namelijk.
Maar ik kan het mis hebben hoor
De enige manier dat mensen met klasse en een porsche panamera in een zin klopt is dat ze die wagen juist niet kopen.quote:Op zondag 23 februari 2020 20:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat laatste dat klopt zeker wel maar vrouwen met klasse rijden in een Porsche Panamera in plaats van op een scooter, de mallerd.
Jouw soort stemmers daar smult de politiek vanquote:Op zondag 23 februari 2020 20:18 schreef bitterbal het volgende:
Geen idee wat er allemaal staat maar wat een post. Ben het er mee eens.
ik zeg vermogensbelastingquote:Op zondag 23 februari 2020 20:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Haar vader is overleden dus ze erft
En moet dus erfbelasting en zulks betalen. Dat is toch niet meteen loaded zijn?
Dat is pas sinds een week.quote:Op zondag 23 februari 2020 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dat stel ik me zo voor ja. Dat ze niet bij de zeeman en de wibra loopt. Mensen die zich druk maken over vermogensbelasting doen dat niet namelijk.
Maar ik kan het mis hebben hoor
quote:Op zondag 23 februari 2020 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jouw soort stemmers daar smult de politiek van
Heb het net even zitten nakijken. Waar jij zit is het super kut qua OV. Zelfs in Limburgia leek het beterquote:
Kloptquote:Op zondag 23 februari 2020 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik zeg vermogensbelasting
jij zegt erfbelasting
iets anders, capice?
Ben je ook in Ede geweest? Kan het zo snel niet vindenquote:Op zondag 23 februari 2020 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
TRV / Fles' centrale Travelsnackstopic
TRV / Fles' Travelsnacks #2
TRV / Fles' Travelsnacks #3
TRV / Fles' Travelsnacks #4
TRV / Fles' Travelsnacks #5
Zo, prettige avond
Hoiquote:Op zondag 23 februari 2020 20:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
https://www.autoscout24.n(...)188b496196?cldtidx=1
Dit kan ik best betalen hoor.
Waar woon je dan in ffokking Naaldwijk of zoquote:
Beter lezen Moloquote:Op zondag 23 februari 2020 20:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Klopt
Ik heb haar geen vermogensbelasting horen noemen
Kloptquote:Op zondag 23 februari 2020 20:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb het net even zitten nakijken. Waar jij zit is het super kut qua OV. Zelfs in Limburgia leek het beter
VEEL te vaak. Hoef er nog niet dood gevonden te worden. Waarom?quote:Op zondag 23 februari 2020 20:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ben je ook in Ede geweest? Kan het zo snel niet vinden
Ja want het gaat er toch om wat er in de omaonderbroek zit.quote:Op zondag 23 februari 2020 20:21 schreef CherryLips het volgende:
Niks mis met de zeeman jongen. Niet dissen.
Zoiets jaquote:Op zondag 23 februari 2020 20:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waar woon je dan in ffokking Naaldwijk of zo
Mijn eigen auto was al bijna 3x zo duur dan dit. Zou sowieso denk ik niet gauw een auto gaan halen bij 'Don's Flex Cars'quote:
Leek me leuk om daar je mening over te lezen maar weet genoegquote:Op zondag 23 februari 2020 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
VEEL te vaak. Hoef er nog niet dood gevonden te worden. Waarom?
Schijntje, ik heb thuis 7 ferrari's staan.quote:Op zondag 23 februari 2020 20:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
https://www.autoscout24.n(...)188b496196?cldtidx=1
Dit kan ik best betalen hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Dat als de brug open staat dat je een reisadvies vie Harwich - Londen en deEurostar krijgt of watquote:
Jouw auto is zoveel mooier dan dit gedrochtquote:Op zondag 23 februari 2020 20:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mijn eigen auto was al bijna 3x zo duur dan dit. Zou sowieso denk ik niet gauw een auto gaan halen bij 'Don's Flex Cars'
Mijn zeeman-ondergoed is gewoon roze met bloemetjes hoor.quote:Op zondag 23 februari 2020 20:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja want het gaat er toch om wat er in de omaonderbroek zit.
Is wel mogelijk jaquote:Op zondag 23 februari 2020 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat als de brug open staat dat je een reisadvies vie Harwich - Londen en deEurostar krijgt of wat
Ik mis een auto of motor voor de deur hebben staanquote:
Mijn ouders wonen in Veenendaal.quote:Op zondag 23 februari 2020 20:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Leek me leuk om daar je mening over te lezen maar weet genoeg
Kān werkenquote:Op zondag 23 februari 2020 20:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn zeeman-ondergoed is gewoon roze met bloemetjes hoor.
Pauper!quote:Op zondag 23 februari 2020 20:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik mis een auto of motor voor de deur hebben staan
Ja mijn godinquote:Op zondag 23 februari 2020 20:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jouw auto is zoveel mooier dan dit gedrocht
Ik mis m'n oprit ook. Auto staat nu een stukje verderop. Zo klote met zware spullen.quote:Op zondag 23 februari 2020 20:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik mis een auto of motor voor de deur hebben staan
Ik heb er laatst een superleuke trui gekocht voor dertien euroquote:Op zondag 23 februari 2020 20:26 schreef bitterbal het volgende:
Zeeman is prima zaak.
Koop er niet dagelijkse vrijetijdskleding maar bv de longsleeves verslind ik. Al komen er wel snel gaatjes in
Ja uit vrije wil ook nog. Ik snap het ook niet.quote:
Ik las wurgen.quote:
ik leef wel in mijn fleece vest van 12 euro van de liddle dacht kquote:Op zondag 23 februari 2020 20:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb er laatst een superleuke trui gekocht voor dertien euro
Hallo!!quote:Op zondag 23 februari 2020 20:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waar woon je dan in ffokking Naaldwijk of zo
Pics?quote:Op zondag 23 februari 2020 20:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb er laatst een superleuke trui gekocht voor dertien euro
Als ik hier geen familie had wonen zou ik hier ook niet meer wonen. Al weet ik niet waar dan welquote:Op zondag 23 februari 2020 20:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja uit vrije wil ook nog. Ik snap het ook niet.
Woon je nu in Ede?quote:Op zondag 23 februari 2020 20:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik hier geen familie had wonen zou ik hier ook niet meer wonen. Al weet ik niet waar dan welNijmegen ofzo.
Kom hierheen dan?quote:Op zondag 23 februari 2020 20:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik hier geen familie had wonen zou ik hier ook niet meer wonen. Al weet ik niet waar dan welNijmegen ofzo.
Vind leuk.quote:Op zondag 23 februari 2020 20:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Deze
https://www.instagram.com/p/B3sHmjNnvql/?igshid=1bucmbfne3imd
Goh. Meid. Dat had ik nou nooit achter jou gezochtquote:
M'n reputatie wat doe je.quote:Op zondag 23 februari 2020 20:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Goh. Meid. Dat had ik nou nooit achter jou gezocht
Parkeer hem nog even wat beter anders.quote:Op zondag 23 februari 2020 20:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb een VW Transporter voor de deur staan, voor de zekerheid.
Niet om meisjes mee te ontvoeren a la Buffalo Bill?quote:Op zondag 23 februari 2020 20:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb een VW Transporter voor de deur staan, voor de zekerheid.
Vroeger lag er een matras in (serieus) maar dat ben ik ontgroeidquote:Op zondag 23 februari 2020 20:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet om meisjes mee te ontvoeren a la Buffalo Bill?
Hoe oud ben jij eigenlijk?quote:Op zondag 23 februari 2020 20:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vroeger lag er een matras in (serieus) maar dat ben ik ontgroeid
quote:Op zondag 23 februari 2020 20:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vroeger lag er een matras in (serieus) maar dat ben ik ontgroeid
IK stel hier de vragenquote:Op zondag 23 februari 2020 20:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zit er een leeftijdsgrens op een Volkswagenbus?
Ligt eraan. Zit je geestelijk vast in de jaren 70?quote:Op zondag 23 februari 2020 20:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zit er een leeftijdsgrens op een Volkswagenbus?
Wel in 2020quote:Op zondag 23 februari 2020 20:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ligt eraan. Zit je geestelijk vast in de jaren 70?
Eerder in een andere omgevingquote:Op zondag 23 februari 2020 20:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ligt eraan. Zit je geestelijk vast in de jaren 70?
Die is leuk jaquote:Op zondag 23 februari 2020 20:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Deze
https://www.instagram.com/p/B3sHmjNnvql/?igshid=1bucmbfne3imd
Nee is een liefjequote:Op zondag 23 februari 2020 20:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik las wurgen.
Hoop doet leven zeggen we dan maar.
Welnee, balletje vindt ons allemaal best leuk. Zo lang we maar een beetje op afstand blijven. Naja, kan hequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
quote:Op zondag 23 februari 2020 20:57 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat een pareltjes je soms tegenkomt![]()
R&P / Vriendin neemt tweede vriend
Maar ergens wil je toch ook wel je kop in het kussen, kont omhoog en dat je dan omkijkt van oeh jij gevaarlijke gekke man en dan mompelt ik vind dit best spannend hoor, ga dieperquote:
quote:Op zondag 23 februari 2020 20:58 schreef Molo het volgende:
Ik heb alvast mijn havermout gekookt voor morgen en overmorgen
Fitgirllijf, here I come!HavermoutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mooi hčquote:Op zondag 23 februari 2020 20:57 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat een pareltjes je soms tegenkomt![]()
R&P / Vriendin neemt tweede vriend
quote:Op zondag 23 februari 2020 20:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maar ergens wil je toch ook wel je kop in het kussen, kont omhoog en dat je dan omkijkt van oeh jij gevaarlijke gekke man en dan mompelt ik vind dit best spannend hoor, ga dieper
Ik had contact in een topic in WGR en vond hem vreemd en keek ff in zijn topics. Vreemd was een understatementquote:Op zondag 23 februari 2020 21:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Mooi hč
Oud topic wel, van de zomer al gelezen
Nou ja ik ben af en toe gewoon kwijt wat ik nog normaal moet vindenquote:Op zondag 23 februari 2020 21:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Rare jongen hoor die uitstraling :p
Gewoon menselijk trekje, normaal denk je het alleen.quote:Op zondag 23 februari 2020 21:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Rare jongen hoor die uitstraling :p
quote:Op zondag 23 februari 2020 21:14 schreef UitStraling het volgende:
Ik leer jullie allemaal beetje bij beetje wat bij wat ervoor nodig is om een mooi, lief, beschaafd en geliefd mens te zijn en dat stemt me prettig en voldaan.
Jij bent echt zo leip als een looien deur maatjequote:Op zondag 23 februari 2020 21:14 schreef UitStraling het volgende:
Ik leer jullie allemaal beetje bij beetje wat bij wat ervoor nodig is om een mooi, lief, beschaafd en geliefd mens te zijn en dat stemt me prettig en voldaan.
Mooie vrouw is datquote:Op zondag 23 februari 2020 21:19 schreef UitStraling het volgende:
Vijf kinderen uitgepoept en dan dit, vind mooi![]()
Echt een extreem knappe en aantrekkelijke vrouw ja maar vind het wel zonde dat ordinaire ergens ook maar dat zal mijn eigen ouderwetse karakter zijn.quote:
Hou van je Fles.quote:Op zondag 23 februari 2020 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij bent echt zo leip als een looien deur maatje
Anouk is toch min of meer hetzelfde eigenlijk?quote:Op zondag 23 februari 2020 21:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Echt een extreem knappe en aantrekkelijke vrouw ja maar vind het wel zonde dat ordinaire ergens ook maar dat zal mijn eigen ouderwetse karakter zijn.
Je bent knettergekquote:Op zondag 23 februari 2020 21:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Anouk is toch min of meer hetzelfde eigenlijk?
Ooooh daar doel je op maar die heeft wel wat meer geleden daarmeequote:Op zondag 23 februari 2020 21:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar heb ik geen gelijk dan? Ook 5 kinderen uitgepoept, of 6 weet ik veel. Nog steeds prima lijf en goede zangstem. How can you not see what I see?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |