Maar wel een hele bijzonderequote:
Brown adipose tissue is especially abundant in newborns and in hibernating mammals.[6]quote:Op zondag 23 februari 2020 18:47 schreef Molo het volgende:
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Brown_adipose_tissue
Kweek het, is echt supergezond![]()
Meer geneukt moet er altijd worden Fles!
En verbruik kijk ik nooit naar Bitterbal. Vind gezondheid belangrijker
Gelukkig weet ik wel beter.quote:Op zondag 23 februari 2020 18:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jij bent raarder is er net gezegd
Absoluutquote:Op zondag 23 februari 2020 18:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Brown adipose tissue is especially abundant in newborns and in hibernating mammals.[6]
Zie je nou dat de winterslaap een goed idee is
Verbruik houdt mevr AI in de gaten, daar hou ik mij niet mee bezig.quote:Op zondag 23 februari 2020 18:47 schreef Molo het volgende:
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Brown_adipose_tissue
Kweek het, is echt supergezond![]()
Meer geneukt moet er altijd worden Fles!
En verbruik kijk ik nooit naar Bitterbal. Vind gezondheid belangrijker
Ik denk dat ik een soort van coma terecht kom bij 18.5quote:Op zondag 23 februari 2020 18:49 schreef Molo het volgende:
En 18,5° is mooie temperatuur voor je lijf. Nét te koud om in standje zachte aardappel te veranderen en net warm genoeg om zonder kunstgrepen op de bank te zitten met af en toe heen en weer bewegen
In een koude slaapkamer slapen is om die reden ook gezonder.
En kinderen niet te dik aankleden.
quote:Op zondag 23 februari 2020 18:50 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Verbruik houdt mevr AI in de gaten, daar hou ik mij niet mee bezig.
Toen ik bitcoins thuis ging minen kwam ze snel genoeg met vragen.
Welnee johquote:Op zondag 23 februari 2020 18:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een soort van coma terecht kom bij 18.5
Ja nou ja, elke maand een nieuwe fleshlight kan ik op termijn ook niet meer betalenquote:
Ik slaap altijd met raam open thuis. Hier nu ook gelijk raam open. Als je wakker wordt moet je alleen een koude neus en oren hebben, dat is lekker.quote:Op zondag 23 februari 2020 18:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een soort van coma terecht kom bij 18.5
quote:
quote:Een koudbloedig organisme is een dier dat zelf geen eigen lichaamswarmte kan produceren, in tegenstelling tot een warmbloedig organisme. De regeling van de lichaamstemperatuur is afhankelijk van gedrag als het opzoeken van warmere of koelere plaatsen of door te zonnebaden
Ah slaapkamer is ook fris ja maar goed dan lig je onder die deken.quote:Op zondag 23 februari 2020 18:51 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik slaap altijd met raam open thuis. Hier nu ook gelijk raam open. Als je wakker wordt moet je alleen een koude neus en oren hebben, dat is lekker.
Bij mammals?quote:Op zondag 23 februari 2020 18:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik moet dan altijd aan Molo denken![]()
Dus: geen ene tiefes uitvoeren en lekker uit de staatsruif vreten tot het lekkergenoeg weer wordt. Doe jij dat?quote:
Hibernating mammals vooral. Ik heb een vrij politiek incorrect beeld van Moloquote:
Nee werk wel. Maar op werk gaat gelijk de verwarming hoger als ik binnenkomquote:Op zondag 23 februari 2020 18:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dus: geen ene tiefes uitvoeren en lekker uit de staatsruif vreten tot het lekkergenoeg weer wordt. Doe jij dat?
Woonkamer is hier 20. Korte broek en blote voeten vaak hier.quote:Op zondag 23 februari 2020 18:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ah slaapkamer is ook fris ja maar goed dan lig je onder die deken.
quote:Op zondag 23 februari 2020 18:54 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Woonkamer is hier 20. Korte broek en blote voeten vaak hier.
en dan zo'n zonnetje op het raam schilderen en met strandstoelen in de kamer gaan zitten net als in die ene reclamequote:Op zondag 23 februari 2020 18:54 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Woonkamer is hier 20. Korte broek en blote voeten vaak hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |