abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 23 februari 2020 @ 22:36:56 #151
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_191654838
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 18:37 schreef Pizzakoppo het volgende:
Volgend seizoen kun je wel flink in de problemen komen te zitten. Ik verwacht dat er toch wel veel kwaliteit weggekocht gaat worden (captain obvious) maar dan blijf je met enorm veel middelmaat zitten. Als je kijkt dat nu de selectie al matig is moet je dus én alle vertrekkende spelers opvangen en in de breedte aankopen doen. Dan praat je over flinke investeringen en ik vraag me af of Ajax dat gaan doen.
Denk ik ook. Nu is het zonder Ziyech al heel matig, maar als er straks nog meer vetrekken wordt het wel spannend.
Dit, dus.
  zondag 23 februari 2020 @ 22:39:53 #152
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_191654877
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 22:36 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Denk ik ook. Nu is het zonder Ziyech al heel matig, maar als er straks nog meer vetrekken wordt het wel spannend.
Als het allemaal een cyclus is zouden ze Dessers halen voor komend seizoen :D
pi_191654991
quote:
7s.gif Op zondag 23 februari 2020 21:41 schreef Zeroku het volgende:

[..]

Traore had gewoon moeten spelen. Die doet het de laatste weken echt prima. Snap niet waarom je dan in hemelsnaam Huntelaar laat starten.
Ook een gevalletje belasting denk ik... Traore 3 wedstrijden per week laten spelen is ook niet ideaal op zijn leeftijd, en Huntelaar is verder prima. Het probleem is echt de vleugels, zeker met Tadic die daar helemaal niks klaar speelt en Babel die te voorspelbaar en traag handelt...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_191655014
Het was dan ook een dreamteam die was samengesteld vorig seizoen. Van Onana tot de Ligt, Frenkie, Schone en een iets jongere Huntelaar en Tadic. Hoogtepunt in de geschiedenis van afgelopen 50 jaar. Een unieke generatie, die fit, fruitig en onbezonnen was en nu langzaam allemaal door topclubs worden weggekocht. Chelsea, Barcelona en Juventus, interesse van Real.

Het loopt momenteel niet inderdaad. Minder fit, meer wisselingen, pech op veel momenten. Dat krijg je, brengt je in een negatievere spiraal en herken ik ook na het seizoen 1996.

Enorme uitdaging een op elkaar ingespeeld team zo weer te vervangen. En dan ook nog blessures, pijntjes van Promes, deels Blind en Neres.

Volgend jaar wordt een nóg grotere uitdaging in dat opzicht. Ook in wetenschap dat Ten Hag een keer gaat.

Loopt het, zit je in een flow. Heb je tegenslagen, trek je dat ook eerder aan en straal je uit. Tegenstanders ruiken dat.

Laten we positief blijven en trots zijn op dit team. Ajax heeft ons veel gegeven vorig jaar. Dat niveau kan je niet constant aantikken.

We staan nog eerste.

[ Bericht 5% gewijzigd door Landgeld op 23-02-2020 22:54:21 ]
Love is in the air!
  zondag 23 februari 2020 @ 22:55:48 #155
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_191655110
Zou Babel ook aangenomen zijn op basis van YouTube-filmpjes?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 23 februari 2020 @ 23:00:31 #156
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_191655174
quote:
1s.gif Op zondag 23 februari 2020 22:49 schreef Landgeld het volgende:
Het was dan ook een dreamteam die was samengesteld vorig seizoen. Van Onana tot de Ligt, Frenkie, Schone en een iets jongere Huntelaar en Tadic. Hoogtepunt in de geschiedenis van afgelopen 50 jaar. Een unieke generatie, die fit, fruitig en onbezonnen was en nu langzaam allemaal door topclubs worden weggekocht. Chelsea, Barcelona en Juventus, interesse van Real.

Het loopt momenteel niet inderdaad. Minder fit, meer wisselingen, pech op veel momenten. Dat krijg je, brengt je in een negatievere spiraal en herken ik ook na het seizoen 1996.

Enorme uitdaging een op elkaar ingespeeld team zo weer te vervangen. En dan ook nog blessures, pijntjes van Promes, deels Blind en Neres.

Volgend jaar wordt een nóg grotere uitdaging in dat opzicht. Ook in wetenschap dat Ten Hag een keer gaat.

Loopt het, zit je in een flow. Heb je tegenslagen, trek je dat ook eerder aan en straal je uit. Tegenstanders ruiken dat.

Laten we positief blijven en trots zijn op dit team. Ajax heeft ons veel gegeven vorig jaar. Dat niveau kan je niet constant aantikken.

We staan nog eerste.
Uhm 1996 was vooral een raciale kwestie veroorzaakt door het Ajax bestuur . Dat was helemaal geen 'pech'
RED ONS HENNIEGOD
pi_191655806
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 20:08 schreef PSVCL het volgende:
FORTHEFUTURE _O_
Psvsubtop
  maandag 24 februari 2020 @ 00:15:05 #158
131800 Tarado
capô de fusca
pi_191656275
quote:
9s.gif Op zondag 23 februari 2020 23:00 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Uhm 1996 was vooral een raciale kwestie veroorzaakt door het Ajax bestuur . Dat was helemaal geen 'pech'
mwa werd raciaal gemaakt, was eerder gewoon dom
  maandag 24 februari 2020 @ 00:17:40 #159
131800 Tarado
capô de fusca
pi_191656299
quote:
1s.gif Op zondag 23 februari 2020 22:31 schreef Caland het volgende:
ADSportwereld twitterde op zondag 23-02-2020 om 22:27:23 Hakim Ziyech rondt transfer naar Chelsea af: vijf jaar contract bij club uit Londen https://t.co/FRKnMI6B5J https://t.co/XGRlc6ppSj reageer retweet
Tot zover ‘niet wedstrijdfit’
was hij in Londen dan?
pi_191656451
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 21:01 schreef Dale__Cooper het volgende:
Babel brengt echt helemaal niets, behalve het vertragen en verprutsen van aanvallen. Toch is er simpelweg geen alternatief. Lang weg, Kuhn weg, Neres en Promes geblesseerd. Tadic aan de zijkanten is ook helemaal niks en dan heb je ook nog mensen tekort op het middenveld.

Zoiets voor donderdag?
Onana
Dest Schuurs Blind Martinez
Alvarez Van de Beek Eiting
Ziyech Tadic Babel
Ik zou Blind gewoon lekker sparen. Ziyech ook als het met zondag zou bijten.

Blijkt nu overigens wel dat Veltman toch wel beter is dan Alvarez en Schuurs, voor zover dat niet duidelijk was. Maar dit geheel terzijde.
pi_191656682
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2020 00:36 schreef wimderon het volgende:

Blijkt nu overigens wel dat Veltman toch wel beter is dan Alvarez en Schuurs, voor zover dat niet duidelijk was. Maar dit geheel terzijde.
:') :')
Absoluut niet.

Het is wel jammer dat veel jonge spelers zoals Schuurs maar ook Gravenberch, Ekkelenkamp, Eiting, etc. niet hun kans pakken. Ze laten geen moment zien dat ze ook maar enigszins in de buurt komen van het gewenste Ajax-niveau. En Babel was weer bedroevend slecht, dit had niemand zien aankomen, ik had wel verwacht dat hij een bepaalde basiskwaliteit had waarmee hij nog een beetje nuttig zou kunnen zijn.
Tadic was ook niet best, maar die speelt op een positie waar je hem niet moet laten spelen.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  maandag 24 februari 2020 @ 04:18:00 #162
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_191657320
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2020 01:13 schreef Shreyas het volgende:

[..]

:') :')
Absoluut niet.

Het is wel jammer dat veel jonge spelers zoals Schuurs maar ook Gravenberch, Ekkelenkamp, Eiting, etc. niet hun kans pakken. Ze laten geen moment zien dat ze ook maar enigszins in de buurt komen van het gewenste Ajax-niveau. En Babel was weer bedroevend slecht, dit had niemand zien aankomen, ik had wel verwacht dat hij een bepaalde basiskwaliteit had waarmee hij nog een beetje nuttig zou kunnen zijn.
Tadic was ook niet best, maar die speelt op een positie waar je hem niet moet laten spelen.
Het was om te janken vandaag, we missen echt die diepgang die neres en promes brengen

Al die jonkies verdienen het ook gewoon niet om te spelen die bakken er vrij weinig van
pi_191657611
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2020 01:13 schreef Shreyas het volgende:

[..]

En Babel was weer bedroevend slecht, dit had niemand zien aankomen, ik had wel verwacht dat hij een bepaalde basiskwaliteit had waarmee hij nog een beetje nuttig zou kunnen zijn.
Dat hadden heel veel mensen zien aankomen. Overgewaardeerde kutspeler.
pi_191657626
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2020 00:36 schreef wimderon het volgende:

[..]

Ik zou Blind gewoon lekker sparen. Ziyech ook als het met zondag zou bijten.

Veltman is aanzienlijk beter dan die twee, wat vrij droevig is.
  maandag 24 februari 2020 @ 07:36:27 #165
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_191657947
quote:
1s.gif Op maandag 24 februari 2020 04:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Het was om te janken vandaag, we missen echt die diepgang die neres en promes brengen

Al die jonkies verdienen het ook gewoon niet om te spelen die bakken er vrij weinig van
We hebben jaren kunnen zien dat jeugdspelers maar moeizaam doorbreken als er geen normaal draaiend team staat met ervaring. Dat is wat je nu ook ziet, er moeten er ineens een stuk of 3 ingepast worden in een team dat het totaal kwijt is. Als Schuurs of Gravenbergh eind vorig jaar ingebracht waren zouden ze makkelijk meegedraaid hebben.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_191658047
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2020 07:36 schreef TAV74 het volgende:

[..]

We hebben jaren kunnen zien dat jeugdspelers maar moeizaam doorbreken als er geen normaal draaiend team staat met ervaring. Dat is wat je nu ook ziet, er moeten er ineens een stuk of 3 ingepast worden in een team dat het totaal kwijt is. Als Schuurs of Gravenbergh eind vorig jaar ingebracht waren zouden ze makkelijk meegedraaid hebben.
Aanvallende spelers die het verschil maken zijn ook al jarenlang enorm spaarzaam in de Ajax-opleiding. Blijft me toch verbazen.
  maandag 24 februari 2020 @ 08:03:45 #167
131800 Tarado
capô de fusca
pi_191658096
quote:
1s.gif Op maandag 24 februari 2020 04:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

het was wel slecht hoor maar je had nog moeten winnen, iig niet verliezen
  maandag 24 februari 2020 @ 08:39:25 #168
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_191658380
Getafe 3.0 verloren van sevilla
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  maandag 24 februari 2020 @ 08:42:41 #169
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_191658396
Wat mij inmiddels meeste stoort is dat we nu al wekenlang spelers missen, maar er nog steeds geen oplossing gevonden wordt om het weer aan de praat te krijgen.
Dat het nu minder is is echt wel verklaarbaar, maar waar wil Ten Hag nu naar toe? Babel en Tadic op de vleugels werkt overduidelijk niet, Tadic zeker niet op rechts. Met Huntelaar in de spits weten we inmiddels ook dat je het voetballend niet aan het draaien krijgt.
Zet dan de mensen die je wel hebt op hun beste plek en vul aan met jong, ook als dat minder is. Zet het desnoods echt tactisch even om, nu speel je een systeem met spelers die er geen invulling aan kunnen geven en alleen maar meer vertrouwen verliezen..
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  maandag 24 februari 2020 @ 08:47:39 #170
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_191658425
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2020 06:01 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Veltman is aanzienlijk beter dan die twee, wat vrij droevig is.
Ik ga niet zeggen dat ik hier van op kijk. Vind het wel jammer
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  maandag 24 februari 2020 @ 08:48:17 #171
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_191658434
Ajax had naar de zomer meteen moeten doorselecteren nu zitten ze met minder spelers te spelen.
pi_191658445
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 22:36 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Juist hierom wist je vooraf al dat iedereen die zei dat de komende jaren de competitie niet meer spannend zou worden, het mis had. Dit overkomt elke club die in NL er bovenuit steekt. Dan worden je beste spelers weggeplukt en, niet arrogant bedoeld, zeker bij Ajax wordt er al vrij snel aan spelers getrokken.

Maar het is wel een heel matige periode waar we in zitten. Vreemd genoeg is Ajax ook de enige club bij wie een crisis kan uitbreken terwijl ze bovenaan staan, Europees overwinterd hebben en al een poos zonder drie van je vier beste aanvallers speelt.

Neemt niet weg dat de dynamiek en verrassing compleet uit je elftal is als je die drie mist. Het is heel voorspelbaar en er wordt veel te veel gelopen met de bal. Is ook een kwestie van vertrouwen.

Maar stoor me toch wel aan de mensen die nu roepen dat het seizoen voorbij is, het kampioenschap slechts een troostprijs is en dat Ajax er geen aap van kan. Dan ben je echt in de euforie van vorig seizoen blijven hangen. Wie denkt dat dit te evenaren was, na vertrek De Jong en De Ligt, moest zich echt na laten kijken. Ook omdat voor beide spelers, zo bleek al vrij snel, vervangers zijn gehaald die (nog) niet voldoen. De top van dit elftal ligt nog steeds hoog, maar kan bij lange na niet tippen aan de top van het elftal van vorig seizoen.

We hebben een alleraardigste CL-campagne gespeeld en waar we vorig seizoen geluk hadden qua blessures, zat het nu tegen in de meest vervelende fase van de competities. In de competitie is ook nog lang niks verloren, je staat nog drie punten los en komend weekend een megakans om alle frustratie weer even van je af te ballen. Bovendien op de drempel van de bekerfinale. Het kan er over 10 dagen, als Promes en Ziyech zich ook weer gemeld hebben aan de aftrap, ineens weer heel anders uitzien.
  maandag 24 februari 2020 @ 08:53:04 #173
131800 Tarado
capô de fusca
pi_191658467
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2020 08:48 schreef KingRadler het volgende:
Ajax had naar de zomer meteen moeten doorselecteren nu zitten ze met minder spelers te spelen.
klinkt allemaal heel makkelijk maar het viel mij absoluut mee wie er vertrokken is en in oktober werd Ajax nog te goed voor de eredivisie geacht.

Ik vind vooral het middenveld niet goed opgevangen, daar had Overmars wel meer kunnen/moeten doen, dat je al zolang zonder Neres zit en nu ook nog weer Promes blijft moeilijk te voorzien
pi_191658485
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2020 08:53 schreef Tarado het volgende:

[..]

klinkt allemaal heel makkelijk maar het viel mij absoluut mee wie er vertrokken is en in oktober werd Ajax nog te goed voor de eredivisie geacht.

Ik vind vooral het middenveld niet goed opgevangen, daar had Overmars wel meer kunnen/moeten doen, dat je al zolang zonder Neres zit en nu ook nog weer Promes blijft moeilijk te voorzien
Als de selectie van Ajax dit seizoen fit was gebleven waren we denk ik ook veel te sterk geweest en hadden we nu misschien al wel 8 of 10 punten los gestaan.

Verder eens. Vooral op het middenveld hebben we de plank misgeslagen. In de eredivisie kwam je er nog mee weg, op een ander toneel kwamen al vrij snel de zwaktes aan het licht en wist je eigenlijk al dat de prestaties van vorig seizoen een brug te ver zouden zijn.
  maandag 24 februari 2020 @ 08:58:21 #175
131800 Tarado
capô de fusca
pi_191658500
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2020 08:55 schreef Fargo het volgende:

[..]

Als de selectie van Ajax dit seizoen fit was gebleven waren we denk ik ook veel te sterk geweest en hadden we nu misschien al wel 8 of 10 punten los gestaan.

Verder eens. Vooral op het middenveld hebben we de plank misgeslagen. In de eredivisie kwam je er nog mee weg, op een ander toneel kwamen al vrij snel de zwaktes aan het licht en wist je eigenlijk al dat de prestaties van vorig seizoen een brug te ver zouden zijn.
plus dat op het moment dat het beste team "onstond" dit door blessures eigenlijk amper nog zo heeft gespeeld.

Neemt niet weg dat je dit soort potjes van Heracles gewoon moet winnen ook al ga je er met jong Ajax heen.
pi_191658519
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2020 08:58 schreef Tarado het volgende:

[..]

plus dat op het moment dat het beste team "onstond" dit door blessures eigenlijk amper nog zo heeft gespeeld.

Neemt niet weg dat je dit soort potjes van Heracles gewoon moet winnen ook al ga je er met jong Ajax heen.
Ja, uit bij Chelsea was wel de laatste grote wedstrijd waarin we onszelf hebben getoond. In de eredivisie daarna hooguit een handvol imponerende potjes, maar over het algemeen werd het niveau snel een stuk lager. En nog steeds drie punten voor, maak me nog niet echt zorgen. Maar dat komt meer omdat Ziyech en Promes weer dicht bij een terugkeer zijn. Was dat niet het geval, dan had ik het nog moeten zien.
  maandag 24 februari 2020 @ 09:05:16 #177
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_191658570
Och, vorig jaar werd deze wedstrijd in februari ook verloren. Komt goed :+
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  maandag 24 februari 2020 @ 09:05:24 #178
131800 Tarado
capô de fusca
pi_191658573
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2020 09:00 schreef Fargo het volgende:

[..]

Ja, uit bij Chelsea was wel de laatste grote wedstrijd waarin we onszelf hebben getoond. In de eredivisie daarna hooguit een handvol imponerende potjes, maar over het algemeen werd het niveau snel een stuk lager. En nog steeds drie punten voor, maak me nog niet echt zorgen. Maar dat komt meer omdat Ziyech en Promes weer dicht bij een terugkeer zijn. Was dat niet het geval, dan had ik het nog moeten zien.
is vooral het scorende vermogen wat een probleem is, bijna alle goeie wedstrijden kwam Ajax snel op voorsprong en dan voetbalt het makkelijker, ruimtes worden groter. Gisteren ook, maak je die 0-1 die er echt wel inzat dan loop je er gewoon overheen, zelfs met die 11.
pi_191658583
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2020 09:05 schreef Tarado het volgende:

[..]

is vooral het scorende vermogen wat een probleem is, bijna alle goeie wedstrijden kwam Ajax snel op voorsprong en dan voetbalt het makkelijker, ruimtes worden groter. Gisteren ook, maak je die 0-1 die er echt wel inzat dan loop je er gewoon overheen, zelfs met die 11.
Scorend vermogen is al best lang een probleem, dat eindeloze gecombineer om tot de meest uitgelezen doelkans te komen ipv gewoon maar een keer te schieten...
  maandag 24 februari 2020 @ 09:08:12 #180
131800 Tarado
capô de fusca
pi_191658600
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2020 09:06 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Scorend vermogen is al best lang een probleem, dat eindeloze gecombineer om tot de meest uitgelezen doelkans te komen ipv gewoon maar een keer te schieten...
Babel die gisteren in de 16 zowat een kwartier nodig had om een bal onder controle te krijgen, Tadic die een paar keer egoistisch had moeten zijn ipv door combineren
pi_191658616
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2020 09:08 schreef Tarado het volgende:

[..]

Babel die gisteren in de 16 zowat een kwartier nodig had om een bal onder controle te krijgen, Tadic die een paar keer egoistisch had moeten zijn ipv door combineren
Tadic heeft dat echt tenenkrommend erg dit seizoen ja, we weten nu wel dat hij een enorme teamplayer is maar hij lijkt elke keer maar weer een ander een goal te gunnen ipv zelf wat meer te claimen... al mist ie zelf ook wel weer de kansen, hij speelt echt heel matig dit seizoen.
  maandag 24 februari 2020 @ 09:11:57 #182
131800 Tarado
capô de fusca
pi_191658641
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2020 09:10 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Tadic heeft dat echt tenenkrommend erg dit seizoen ja, we weten nu wel dat hij een enorme teamplayer is maar hij lijkt elke keer maar weer een ander een goal te gunnen ipv zelf wat meer te claimen... al mist ie zelf ook wel weer de kansen, hij speelt echt heel matig dit seizoen.
hij blijft wel z'n waarde houden maar z'n beste positie is gewoon in de spits
pi_191658653
Voor mijn gevoel speelt Tadic ook een stuk minder goed omdat Donny verder naar achteren speelt. Die combinatie was vaak heerlijk vorig seizoen.
  maandag 24 februari 2020 @ 09:14:59 #184
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_191658667
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2020 09:13 schreef Zocalo het volgende:
Voor mijn gevoel speelt Tadic ook een stuk minder goed omdat Donny verder naar achteren speelt. Die combinatie was vaak heerlijk vorig seizoen.
Hij heeft sowieso veel minder lopende mensen waar hij de bal kwijt kan, dat was zijn kracht in de spits.
pi_191658733
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2020 09:11 schreef Tarado het volgende:

[..]

hij blijft wel z'n waarde houden maar z'n beste positie is gewoon in de spits
Waarom zet Ten Hag hem niet gewoon in de spits?
  maandag 24 februari 2020 @ 09:22:50 #186
131800 Tarado
capô de fusca
pi_191658748
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2020 09:21 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

omdat er geen rechtsbuiten is
pi_191658752
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2020 09:21 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Dat vraag je je ondertussen wel af ja, maar wie moet je dan op de vleugels kwijt als je Ziyech, Neres en Promes mist?
pi_191658757
Younes
pi_191658876
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2020 09:23 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Dat vraag je je ondertussen wel af ja, maar wie moet je dan op de vleugels kwijt als je Ziyech, Neres en Promes mist?
Alles is beter dan de huidige samenstelling.
pi_191659047
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2020 09:23 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Gewoon Huntelaar op rechtsbuiten.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  maandag 24 februari 2020 @ 09:54:36 #191
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_191659073
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2020 09:22 schreef Tarado het volgende:

[..]

omdat er geen rechtsbuiten is
Dan nog gewoon Tadic in de spits houden. Zet desnoods Dest rechtsbuiten en Mazraoui op rechtsback.
  maandag 24 februari 2020 @ 09:57:19 #192
131800 Tarado
capô de fusca
pi_191659097
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2020 09:54 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Dan nog gewoon Tadic in de spits houden. Zet desnoods Dest rechtsbuiten en Mazraoui op rechtsback.
of dat nou oplossingen zijn, Mazraoui is geblesseerd dus dat kan momenteel ook niet
  maandag 24 februari 2020 @ 09:58:00 #193
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_191659105
quote:

[..]

Dest zou dramatisch zijn als rechtsbuiten, dat is echt een kip zonder kop.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  maandag 24 februari 2020 @ 10:00:03 #194
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_191659134
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2020 09:57 schreef Tarado het volgende:

[..]

of dat nou oplossingen zijn, Mazraoui is geblesseerd dus dat kan momenteel ook niet
Weet ik ook niet, maar ik zou de dragende spelers op hun sterkste positie houden. Wie staat er in jong rechtsbuiten momenteel?
pi_191659135
quote:

[..]

Dat klinkt echt als een fantastisch plan.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  maandag 24 februari 2020 @ 10:00:25 #196
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_191659139
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2020 09:58 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Dest zou dramatisch zijn als rechtsbuiten, dat is echt een kip zonder kop.
Slechter dan Babel op links kan haast niet.

quote:
10s.gif Op maandag 24 februari 2020 10:00 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Dat klinkt echt als een fantastisch plan.
nee, maar Babel, Huntelaar, Tadic is beter?
pi_191659142
Misschien Sontje doorschuiven, op de rechtsbuiten kun je zo'n frivole speler wel uitproberen, en dan Tadic gewoon in de spits... en Donny op de 10-positie is eigenlijk ook wel een must.
  maandag 24 februari 2020 @ 10:05:06 #198
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_191659191
Gewoon de rit uitzitten, niet al te gekke dingen doen, hopen dat het iets beter gaat worden waardoor je misschien wat jeugd (unuvar, gravenberch) wat meer ervaring op eredivisieniveau kunt laten opdoen en ondertussen een plan de campagne bedenken voor volgend seizoen.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_191659222
In Gravenberch zie het echt nog helemaal niet. Prima balbehandeling met tijd, maar zooooo traag en laconiek. Geen enkele urgentie in z'n spel. Moet snel stappen gaan maken en nu absoluut niet geschikt voor Ajax 1.
pi_191659268
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2020 10:07 schreef Bugno3 het volgende:
In Gravenberch zie het echt nog helemaal niet. Prima balbehandeling met tijd, maar zooooo traag en laconiek. Geen enkele urgentie in z'n spel. Moet snel stappen gaan maken en nu absoluut niet geschikt voor Ajax 1.
Het past wel in het beeld dat in het verleden van 'm werd geschetst, dat ie erg laconiek en gemakzuchtig is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')