Voor het douchen zou dan ook mogenquote:Op zondag 23 februari 2020 16:23 schreef D. het volgende:
[..]
Ik bedoel dat je dan toch niets aan hebt, dus het goede weegmoment
Klopt wel. Komt ook wel goed, denk ik.quote:Op zondag 23 februari 2020 16:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Alles op zijn tijd, het is belangrijker dat je goed in je vel zit dan dat je strak in je vel zit hoor
Het is allemaal de schuld van je zoon ook
Op die fiets.quote:Op zondag 23 februari 2020 16:23 schreef D. het volgende:
[..]
Ik bedoel dat je dan toch niets aan hebt, dus het goede weegmoment
Kan je de mouwen op je rug binden voor het ultieme cocoongevoel?quote:Op zondag 23 februari 2020 16:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb niet foto waardig lounge shirt in elkaar gezet. Lekker lang en met extra lange mouwen voor het ultieme cocoon gevoel.
Omg nee, zo slecht elke dag wegen dan wordt je gek man.quote:Op zondag 23 februari 2020 16:24 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik weeg wel dagelijks zo frustreer ik mezelf om niet door te slaan
Gekkigheid hoor, ik vind jouw kinderen ontzettend ief voor jouquote:Op zondag 23 februari 2020 16:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt wel. Komt ook wel goed, denk ik.
En ach, arme jongen, hij wil gewoon zijn moeder verwennen maar ja, dat is niet goed voor de lijn.
Hoe word je makkelijk chagrijnigquote:Op zondag 23 februari 2020 16:24 schreef Ghostbuster het volgende:
quote:Op zondag 23 februari 2020 16:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kan je de mouwen op je rug binden voor het ultieme cocoogevoel?
Ja ik weet, ik stop het toch altijd zelf nog in mijn mond.quote:Op zondag 23 februari 2020 16:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gekkigheid hoor, ik vind jouw kinderen ontzettend ief voor jou
Ik ookquote:Op zondag 23 februari 2020 16:24 schreef Ghostbuster het volgende:
quote:Op zondag 23 februari 2020 16:27 schreef oma-Nijn het volgende:
Even gekeken. 108,3...met dunne sokjes.
Gelijk die weegschaal in de hoek gepleurd. Kom er maar uit als je excuus maakt.![]()
![]()
Donderdag zou ik op 107 moeten staan![]()
Je bent gewoon te klein voor je gewicht doe je niks aanquote:Op zondag 23 februari 2020 16:27 schreef oma-Nijn het volgende:
Even gekeken. 108,3...met dunne sokjes.
Gelijk die weegschaal in de hoek gepleurd. Kom er maar uit als je excuus maakt.![]()
![]()
Donderdag zou ik op 107 moeten staan![]()
Als je ver genoeg op weg bent is een dwangbuis het ultieme cocoongevoel.quote:Op zondag 23 februari 2020 16:27 schreef sjampoeh het volgende:
[..]verwar je het niet met een dwangbuis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |