Mjahquote:Op zondag 23 februari 2020 16:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zijn we dan op het punt dat je interessant bent als je níet ziek bent en dus even moet bellen om te zeggen dat je je prima voelt?
Beste advies is waarschijnlijk niet te veel rondhangen in dit soort topics, de kans dat je werkelijk getroffen bent lijkt me een stuk kleiner dan de kans dat je je veel te druk maakt als gevolg van allerlei angstbeelden.quote:Op zondag 23 februari 2020 16:17 schreef Brybry het volgende:
[..]
Probleem is; Ik reageer altijd a-typisch op bepaalde zaken, dat weet m'n huisarts gelukkig dus ik zit in dubio...
Voel me namelijk wel echt heel beroerd, terwijl ik me vanmiddag nog best oké voelde.
Raar, nog niet eerder meegemaakt, alsof m'n lijf wordt aangevallen.
Bij twijfel altijd ff huisarts bellen.quote:Op zondag 23 februari 2020 16:17 schreef Brybry het volgende:
[..]
Probleem is; Ik reageer altijd a-typisch op bepaalde zaken, dat weet m'n huisarts gelukkig dus ik zit in dubio...
Voel me namelijk wel echt heel beroerd, terwijl ik me vanmiddag nog best oké voelde.
Haha dat ook.quote:Op zondag 23 februari 2020 16:18 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Beste advies is waarschijnlijk niet te veel rondhangen in dit soort topics, de kans dat je werkelijk getroffen bent lijkt me een stuk kleiner dan de kans dat je je veel te druk maakt als gevolg van allerlei angstbeelden.
Van wat ik begreep, als je je op de 4e dag beroerder voelt dan op de 3e is het geen slecht idee om te bellen (en idd als je luchtwegproblemen krijgt). De meeste mobieltjes kun je eventueel ook zuurstof mee meten (Samsung health heeft dat iig), dan kan je je zuurstof een beetje in de gaten houden.quote:Op zondag 23 februari 2020 16:17 schreef Brybry het volgende:
[..]
Lul je er maar uit. Op voorhand interpreteren als 'voor het einde'quote:Op zondag 23 februari 2020 16:15 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Voordat die passagiers het vaste land op gingen was dit al lang en breed bekend, dus op voorhand.Verdere sneue ego-driven posts van je negeer ik. Genoeg tijd verdaan aan je onzin. Succes met het doodwensen van trump, dat het je maar flink mag doen leven.
Toen was het nog niet aan Nederlandse instanties om te handelen, of wel?quote:Op zondag 23 februari 2020 16:19 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Lul je er maar uit. Op voorhand interpreteren als 'voor het einde'
Op voorhand betekent voor het begin. Voordat dat schip in quarantaine werd geplaatst.
NO WAY!quote:Op zondag 23 februari 2020 16:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ga eind maart naar Zuid-Korea... tegen die tijd zal het wel over zijn toch...
nee joh, het begint net.quote:Op zondag 23 februari 2020 16:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Haha klopt hoor.quote:Op zondag 23 februari 2020 16:18 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Beste advies is waarschijnlijk niet te veel rondhangen in dit soort topics, de kans dat je werkelijk getroffen bent lijkt me een stuk kleiner dan de kans dat je je veel te druk maakt als gevolg van allerlei angstbeelden.
Eerlijk gezegd begrijp ik de redenering niet dat het in deze situatie voordeel zou bieden wanneer een land zelf z'n medicijnen produceert.quote:France should produce more vital goods, such as drugs and electric batteries, as the coronavirus outbreak highlight the danger of relying on imports from China, the country’s finance minister said.
Bruno Le Maire spoke to Reuters on Sunday as the virus spread to Europe, with Italy particularly affected.
Le Maire said the emergency called for accelerating a shift in industrial policy towards making key goods within national or European Union borders, using state aid when necessary.
“It’s not protectionism, it’s just responsibility,” he said on the sidelines of a meeting of financial leaders in Riyadh, Saudi Arabia.
Clever puntquote:Op zondag 23 februari 2020 16:23 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd begrijp ik de redenering niet dat het in deze situatie voordeel zou bieden wanneer een land zelf z'n medicijnen produceert.
Als je vreest dat de produktie in China stilvalt wanneer daar een epidemie uitbreekt, dan is dat toch net een argument tegen het zelf produceren? Want bij een plaatselijke epidemie valt net de plaatselijke produktie stil. En bij een globale epidemie wordt iedereen getroffen, maar heb je nog de hoop dat de produktie in china weer opgestart is wanneer het hier op z'n hoogtepunt is.
maar dan heeft China geen zin om t te komen brengen..quote:Op zondag 23 februari 2020 16:23 schreef crystal_meth het volgende:
maar heb je nog de hoop dat de produktie in china weer opgestart is wanneer het hier op z'n hoogtepunt is.
Nou, lekker dan.quote:
Je zou het ook als betoog kunnen zien om niet alles op 1 plek te fabriceren.quote:Op zondag 23 februari 2020 16:23 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd begrijp ik de redenering niet dat het in deze situatie voordeel zou bieden wanneer een land zelf z'n medicijnen produceert.
...
vit c en magnesium/zink pillenquote:Op zondag 23 februari 2020 16:22 schreef Brybry het volgende:
[..]
Haha klopt hoor.
Ik raakte een beetje in paniek omdat ik mijn vanochtend nog best prima voelde en ik écht nooit een echte griep heb gehad en ineens voelde ik me super slecht...
Stukje autisme helpt daarin niet mee
De storm is dan wel over, maar het waait nog wel.quote:Op zondag 23 februari 2020 16:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Je kunt wel uitsluiten dat een pakje uit China voor virusoverdracht naar een mens zorgt. Tenzij je stukken vleermuizenvlees uit Wuhan had besteld die nu aankomenquote:Op zondag 23 februari 2020 16:22 schreef Brybry het volgende:
[..]
Haha klopt hoor.
Ik raakte een beetje in paniek omdat ik mijn vanochtend nog best prima voelde en ik écht nooit een echte griep heb gehad en ineens voelde ik me super slecht...
Stukje autisme helpt daarin niet mee
Jawel, maar dan heb je weer de tyfus, da's ook niet best.quote:Op zondag 23 februari 2020 16:25 schreef Maver24 het volgende:
Je moet eens een schema maken van de normale griep en de verspreiding dan schrik je je ook de tyfus. Net zoals de gewone griep gaat dit ook langzaam weg.
Ik zou half maart gaan maar no way nu. Vrienden daar zeggen ook gewoon dat het beter is om weg te blijven.quote:Op zondag 23 februari 2020 16:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Je hoeft het virus ook niet op te zoeken. Het komt gewoon naar je toe. Service van godquote:Op zondag 23 februari 2020 16:55 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ik zou half maart gaan maar no way nu. Vrienden daar zeggen ook gewoon dat het beter is om weg te blijven.
Eind maart is 5 weken ver weg, dan zijn er sowieso nog ladingen patienten die nog niet genezen zijn. Als het los gaat in Seoul heb je zo 1000 besmettingen per dag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |