Jij gaat de dans dus ontspringen!? Waar heb je die free pass kunnen kopen!? In het Vaticaan!?quote:Op zondag 23 februari 2020 18:46 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Er is echt iets mis in jouw hoofd.
Een paar dagen voordat ze ziek thuis bleven ja. Daarna zijn ze verplicht twee weken thuis geweest, net als alle anderen uit China.quote:Op zondag 23 februari 2020 19:32 schreef maily het volgende:
[..]
Heb jij contact gehad met die mensen?
Behalve als Rutte en co er aan kunnen verdienen. Dus als ze te veel belastingbetalers verliezen komen ze in actie. Het is een groot verdienmodel.quote:Op zondag 23 februari 2020 19:52 schreef Brybry het volgende:
Het is echt werkelijk waar ongelooflijk, de opstelling van de overheid in dezen.
Een Nederlander is volgens ons land dus niks waard.
Ook 3 gevallen in de regio Trentino van toeristen die uit Lombardije kwamen.twitter:Agenzia_Ansa twitterde op zondag 23-02-2020 om 19:22:11#Coronavirus tre casi in Trentino, sono turisti lombardi #ANSAhttps://t.co/nibBAFfEHB reageer retweet
quote:Op zondag 23 februari 2020 19:53 schreef hjansen82 het volgende:
[..]
Behalve als Rutte en co er aan kunnen verdienen. Dus als ze te veel belastingbetalers verliezen komen ze in actie. Het is een groot verdienmodel.
Of wou je zeggen dat het niet zo is. Kijk maar naar de hoogte van de boetes. Lijkt nergens op. Alleen maar geld verdienen.quote:
Ik weet niet waar jij werkt, maar mijn werkgever accepteert het waarschijnlijk niet als ik voor elke snotneus thuis blijf.quote:Op zondag 23 februari 2020 19:48 schreef eigendeegcookie het volgende:
[..]
Beter blijf je nu voor de zekerheid maar thuis met je normale verkoudheid.
Dan kan je tenminste niemand aansteken met je bijna niet hoesten.
Ik ben je er dankbaar voor!
Het is bepaald niet onredelijk om de RIVM richtlijnen naast je neer te leggen,
ze hebben t er zelf naar gemaakt met hun laconieke houding en hun starre vasthoudendheid aan oude protocollen.
Hoe gaan we hier geld aan verdienen?quote:Op zondag 23 februari 2020 19:53 schreef hjansen82 het volgende:
[..]
Behalve als Rutte en co er aan kunnen verdienen. Dus als ze te veel belastingbetalers verliezen komen ze in actie. Het is een groot verdienmodel.
Ik heb het verkeerd opgeschreven. Ik bedoelde geld verliezen. Dus belastinginkomsten verliezen.quote:Op zondag 23 februari 2020 19:56 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Hoe gaan we hier geld aan verdienen?
Ja natuurlijk wil ik dat zeggen, maar ik ga er verder niet op in. Ik word heel moe van zulke gesprekken. Ik respecteer je mening.quote:Op zondag 23 februari 2020 19:55 schreef hjansen82 het volgende:
[..]
Of wou je zeggen dat het niet zo is. Kijk maar naar de hoogte van de boetes. Lijkt nergens op. Alleen maar geld verdienen.
je bent geen slaaf hoorquote:Op zondag 23 februari 2020 19:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij werkt, maar mijn werkgever accepteert het waarschijnlijk niet als ik voor elke snotneus thuis blijf.
Haha nou ik ga mn baan niet op het spel zetten. En miljoenen met mij niet kan ik je alvast verklappen. Dus je luchtballonnetje is bij deze doorgeprikt.quote:
De situatie is nu wel anders dan 'voor elke snotneus'. Maar dat moet je zelf afwegen.quote:Op zondag 23 februari 2020 19:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij werkt, maar mijn werkgever accepteert het waarschijnlijk niet als ik voor elke snotneus thuis blijf.
Ah zo, eens, het zal zeker een afweging zijn op basis van een kosten baten analyse en hoeveel mensen ziek worden.quote:Op zondag 23 februari 2020 19:57 schreef hjansen82 het volgende:
[..]
Ik heb het verkeerd opgeschreven. Ik bedoelde geld verliezen. Dus belastinginkomsten verliezen.
Verkouden is verkouden toch? Pas als mijn werkgever zo'n richtlijn gaat hanteren, dan hou ik me daar wel aan. En anders werk ik gewoon lekker door hoor.quote:Op zondag 23 februari 2020 20:00 schreef capricia het volgende:
[..]
De situatie is nu wel anders dan 'voor elke snotneus'. Maar dat moet je zelf afwegen.
Vast en dan nog snap ik het niet. Een vakantiepark twee maanden afhuren is een stuk goedkoper dan duizenden mensen moeten behandelen....quote:Op zondag 23 februari 2020 20:00 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ah zo, eens, het zal zeker een afweging zijn op basis van een kosten baten analyse en hoeveel mensen ziek worden.
Moeten ze eerst al die arbeidsmigranten evacueren ...quote:Op zondag 23 februari 2020 20:02 schreef Brybry het volgende:
[..]
Vast en dan nog snap ik het niet. Een vakantiepark twee maanden afhuren is een stuk goedkoper dan duizenden mensen moeten behandelen....
Er is ook geen reden tot paniek. En het verschil tussen een verkoudheidje en een echte griep voel je zelfs ook heus wel.quote:Op zondag 23 februari 2020 20:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Verkouden is verkouden toch? Pas als mijn werkgever zo'n richtlijn gaat hanteren, dan hou ik me daar wel aan. En anders werk ik gewoon lekker door hoor.
Koorts is eigenlijk voor mij het moment om me ziek te melden. Of ik moet iets geks hebben. Door m'n rug gaan.quote:Op zondag 23 februari 2020 20:06 schreef capricia het volgende:
[..]
Er is ook geen reden tot paniek. En het verschil tussen een verkoudheidje en een echte griep voel je zelfs ook heus wel.
Denk ik zo.
Tja goede vraag, ik heb mij een jaar of 6 niet ziek gemeld op mijn werk, maar vorige week lag in ineens 2 dagen de hele dag op bed. Die dagen was het echt wel erger dan een verkoudheidje, maar echte griep was het ook niet. Nu weer voor 95% de oude.quote:Op zondag 23 februari 2020 20:06 schreef capricia het volgende:
[..]
Er is ook geen reden tot paniek. En het verschil tussen een verkoudheidje en een echte griep voel je zelfs ook heus wel.
Denk ik zo.
Je stelt het wel een beetje makkelijk voor en zo'n park is zo vol. En dan?quote:Op zondag 23 februari 2020 20:02 schreef Brybry het volgende:
[..]
Vast en dan nog snap ik het niet. Een vakantiepark twee maanden afhuren is een stuk goedkoper dan duizenden mensen moeten behandelen....
Jij bent degene die hier openlijk en hardop hoopt op het sterven van een ander en nu weer aannames doet over mijn aanstaand overlijden en je eigen vermogen dan op een uitvaart te verschijnen.quote:Op zondag 23 februari 2020 19:52 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Jij gaat de dans dus ontspringen!? Waar heb je die free pass kunnen kopen!? In het Vaticaan!?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |