Kan ook zonder vis, doe er ook geen vis inquote:Op zondag 23 februari 2020 17:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is met vis, daar hou ik niet van
[..]
Ja is het ook, maar gelukkig kan ik het nog, voor hetzelfde geld was ik er niet meer, dus niet klagen maar dragen
[..]
Ik mag alles eten, maar ik word dik van brood, pastas aardappelen
dus eet veel groente en fruit
Heb me suiker ook naar beneden gekregen, zat op 8 maar door anders te gaan eten nu op 5.6
We zijn nu even in een kletsmode dus niet miepen anders zet ik wel een keer TRquote:
Nee, groente met vlees, en in het weekend doe ik een aardappeltje er bij of patatjequote:Op zondag 23 februari 2020 17:46 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Kan ook zonder vis, doe er ook geen vis in![]()
Ah is dat niet lastig met avond eten dan? Netjes dat je dat voor elkaar gekregen hebt..
Lekker zegquote:
Lekkuhhhhhhhhhhhhquote:
quote:Op zondag 23 februari 2020 17:47 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
We zijn nu even in een kletsmode dus niet miepen anders zet ik wel een keer TR
Rijst mag wel hebben kan ook wel veel groente door doen of soepgerechten..quote:Op zondag 23 februari 2020 17:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, groente met vlees, en in het weekend doe ik een aardappeltje er bij of patatje
Ben morgen zo 2 kilo zwaarder en moet ik weer de hele week doen om het er weer af te krijgen
Het houdt me bezig zeg maar
quote:
quote:
quote:
Ten eerste vind ik rijst niet zo heul lekker en als er een dik maker is dan is het wel rijstquote:Op zondag 23 februari 2020 17:50 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Rijst mag wel hebben kan ook wel veel groente door doen of soepgerechten..
Oh dan heb ik niks gezegdquote:Op zondag 23 februari 2020 17:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ten eerste vind ik rijst niet zo heul lekker en als er een dik maker is dan is het wel rijst
quote:
vor miepin zet je en ttr`?quote:Op zondag 23 februari 2020 17:47 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
We zijn nu even in een kletsmode dus niet miepen anders zet ik wel een keer TR
Je miept wel vaker dus jaquote:
Hoi, lang niet gezienquote:
quote:Op zondag 23 februari 2020 17:50 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
Ik zit bijna op knuffeldikte
[..]
[..]
Dat is wel een leuke film inderdaad..quote:Op zondag 23 februari 2020 17:59 schreef dud0r het volgende:
Je wordt wel moe van al dat eten.
Net Peter rabbit gekeken met de kleine man. Leuke film
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |