Hoi PLym,quote:
Eetse meid, wij ook zoquote:Op zondag 23 februari 2020 17:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoi PLym,
ik ga lekker fff vers gebakken patatjes met een gegrilde kippenpoot eten zo
Ja lekker van bintjes, altijd het lekkerste zelf makenquote:
Ook voor jullie eetsmakelijkquote:
Pannen liggen goed op 2 na, goed neer gelegd. Storm weg hierquote:Op zondag 23 februari 2020 17:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoi PLym,
Hoe is het met je dakpannen
ik ga lekker fff vers gebakken patatjes met een gegrilde kippenpoot eten zo
Hier is de storm ook weg. Regen ook. Ik zie zowaar blauwe luchtquote:Op zondag 23 februari 2020 17:06 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Pannen liggen goed op 2 na, goed neer gelegd. Storm weg hier
Beter toch, snel zat die natte zooiquote:Op zondag 23 februari 2020 17:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hier is de storm ook weg. Regen ook. Ik zie zowaar blauwe lucht
Das mooi, gelukkig maarquote:Op zondag 23 februari 2020 17:06 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Pannen liggen goed op 2 na, goed neer gelegd. Storm weg hier
............quote:
Hey Jippie, eten al opquote:
Hoi MLquote:
Domme voetbalquote:
Ja heerlijk MLquote:
Dat geloof ik best, dan inderdaad gewoon eens in de zoveel tijd eten..quote:Op zondag 23 februari 2020 17:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Domme voetbal
[..]
Ja heerlijk ML
Ik wil dat het liefst wel iedere dag eten
Maar de chemo heeft me stofwisseling naar de kl*ten geholpen
Maar ik gun het me zelf heel af en toe, verder hou ik me heel goed aan wat ik wel en niet moet eten
O dat is met vis, daar hou ik niet vanquote:
Ja is het ook, maar gelukkig kan ik het nog, voor hetzelfde geld was ik er niet meer, dus niet klagen maar dragenquote:
Ik mag alles eten, maar ik word dik van brood, pastas aardappelenquote:Op zondag 23 februari 2020 17:43 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat geloof ik best, dan inderdaad gewoon eens in de zoveel tijd eten..
Wat mag je nog meer niet eten dan?
Kan ook zonder vis, doe er ook geen vis inquote:Op zondag 23 februari 2020 17:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is met vis, daar hou ik niet van
[..]
Ja is het ook, maar gelukkig kan ik het nog, voor hetzelfde geld was ik er niet meer, dus niet klagen maar dragen
[..]
Ik mag alles eten, maar ik word dik van brood, pastas aardappelen
dus eet veel groente en fruit
Heb me suiker ook naar beneden gekregen, zat op 8 maar door anders te gaan eten nu op 5.6
We zijn nu even in een kletsmode dus niet miepen anders zet ik wel een keer TRquote:
Nee, groente met vlees, en in het weekend doe ik een aardappeltje er bij of patatjequote:Op zondag 23 februari 2020 17:46 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Kan ook zonder vis, doe er ook geen vis in![]()
Ah is dat niet lastig met avond eten dan? Netjes dat je dat voor elkaar gekregen hebt..
Lekker zegquote:
Lekkuhhhhhhhhhhhhquote:
quote:Op zondag 23 februari 2020 17:47 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
We zijn nu even in een kletsmode dus niet miepen anders zet ik wel een keer TR
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |