nee hoorquote:Op zondag 23 februari 2020 12:18 schreef Koen66 het volgende:
Tattoos op je gezicht, extreem tokkie. Maarja ik weet dat ik zowat alleen sta in die mening
Denk dat je er over tien jaar niet meer omheen kunt.quote:Op zondag 23 februari 2020 12:18 schreef Koen66 het volgende:
Tattoos op je gezicht, extreem tokkie. Maarja ik weet dat ik zowat alleen sta in die mening
Ik denk dat deze man meer verdient dan wij hier allemaal bij elkaarquote:Op zondag 23 februari 2020 12:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik heb echt een hekel aan gezicht tattoo's. Die mensen zetten zich gewoon buitenspel.
Kan die mooi wapens en drugs van kopenquote:Op zondag 23 februari 2020 12:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik denk dat deze man meer verdient dan wij hier allemaal bij elkaar
Neuhquote:Op zondag 23 februari 2020 12:18 schreef Koen66 het volgende:
En het regent veel.quote:Op zondag 23 februari 2020 12:26 schreef LTVDK het volgende:
Snap niet dat iedereen zo loopt te klagen over het weer, het waait alleen maar veel. Net 1,5 uur gelopen zonder een spatje regen, hopelijk blijft het vanmiddag ook nog zo.
Ben je in Duitsland?quote:Op zondag 23 februari 2020 12:33 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik had een klassieke konditorei verwacht, met vitrines die uitpuilen van de taarten. Hebben ze vier soorten
Nee, maar Boedapest heeft dezelfde koffiecultuur als Wenen, inclusief konditoreien. Die heten hier cukrászda.quote:
Oké prima. Taart is Oostenrijks en alle andere zijn naäpersquote:Op zondag 23 februari 2020 12:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Ach ja, zo vinden Amerikanen ook dat pizza iets echt origineel Amerikaans is![]()
Ook Italianen vinden dat van hun koffiecultuur trouwens.
Waag het niet om rookworst Nederlands erfgoed te noemen hè? Gejat van de Duitsers. Smerige schoften die we zijn.quote:
Amerika is overigens wel de allerslechtste plek om koffie te drinken.quote:Op zondag 23 februari 2020 12:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Ach ja, zo vinden Amerikanen ook dat pizza iets echt origineel Amerikaans is![]()
Ook Italianen vinden dat van hun koffiecultuur trouwens.
Doorzichtige koffiequote:Op zondag 23 februari 2020 12:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Amerika is overigens wel de allerslechtste plek om koffie te drinken.
Meestal is het filterkoffie aangelengd met een liter waterquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |