Zit er nou een kleefmijn aan die pan of ben je gewoon blij me te zien?quote:Op zondag 23 februari 2020 17:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik vind het tof
En het werkt echt fantastisch zie ik bij meerdere vrienden![]()
Geen stomme kap meer boven je hoofd. Veel mooier ook
[ afbeelding ]
Dat is tof! En praktisch voor een langerd als ikquote:Op zondag 23 februari 2020 17:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik vind het tof
En het werkt echt fantastisch zie ik bij meerdere vrienden![]()
Geen stomme kap meer boven je hoofd. Veel mooier ook
[ afbeelding ]
Ik gok een thermometerquote:Op zondag 23 februari 2020 17:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zit er nou een kleefmijn aan die pan of ben je gewoon blij me te zien?
Hmm, die stond hier, maar foto's doen het niet meer, even kijken of ik ze nog kan opgraven.quote:Op zondag 23 februari 2020 17:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Hahaha mooi
Hoe ziet dat eruit dan? Kan er gene beeld bij vormen
Inmidels is de andere helft ook wel om hoorquote:Op zondag 23 februari 2020 17:52 schreef DerRabbit het volgende:
Halve middag gewacht om te gaan fietsen tot het droog was en alsnog nat geregens worden
Gevind:quote:Op zondag 23 februari 2020 17:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Hahaha mooi
Hoe ziet dat eruit dan? Kan er gene beeld bij vormen
Hoezo niet.quote:Op zondag 23 februari 2020 17:57 schreef bitterbal het volgende:
K zou ltvdk niet vertrouwen op keukenadvies hoor jongens
Iig toch nog wat nats vandaag! Ja togggg niet tannnnquote:Op zondag 23 februari 2020 17:52 schreef DerRabbit het volgende:
Halve middag gewacht om te gaan fietsen tot het droog was en alsnog nat geregens worden
Ja ik snap niet zo goed hoe dit werkt eigenlijk. Met zo'n open keuken verwacht ik een werk-kant en een bar-kant.quote:Op zondag 23 februari 2020 17:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zie je,. de kraan zit verkeerd om
Die indeling snap ik helemaal niets van maar het ziet er wel mooi uit zeg!quote:
Heel fok begrijpt het niet.quote:Op zondag 23 februari 2020 18:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik snap niet zo goed hoe dit werkt eigenlijk. Met zo'n open keuken verwacht ik een werk-kant en een bar-kant.
quote:Op zondag 23 februari 2020 18:01 schreef LTVDK het volgende:
Omdat jullie het allemaal niet in het echt hebben gezien, want het is wel logisch![]()
![]()
Er klopt gewoon geen reet vanquote:Op zondag 23 februari 2020 17:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zie je,. de kraan zit verkeerd om
Hij is mooier dan jouw keukenquote:
Wel handig om het blad met wasbak van beide kanten te kunnen bereiken, maar dan had ik daar ook in de kookpitten laten zetten.quote:Op zondag 23 februari 2020 18:01 schreef LTVDK het volgende:
Omdat jullie het allemaal niet in het echt hebben gezien, want het is wel logisch![]()
![]()
Werkt ideaal, op zo'n kleine ruimte zeeën aan opbergruimtequote:Op zondag 23 februari 2020 18:04 schreef Molo het volgende:
Maar in gebruik vind je het dus wel prima zo? Dat is het belangrijkste toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |