Gehad. Was wel baggerzooi hoor.quote:Op zondag 23 februari 2020 17:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Als ik ooit een andere keuken wil/neem, komt er gewoon een IKEA keuken in
Prima tochquote:Op zondag 23 februari 2020 17:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is weekend, vakantie en kutweer, gegarandeerd dat het er druk is.
Die van mij zit er al weer een jaar of 7 in, meer dan prima spul hoor.quote:Op zondag 23 februari 2020 17:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gehad. Was wel baggerzooi hoor.
Zekers niet jonguhquote:Op zondag 23 februari 2020 17:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En dan alleen maar kant en klaar maaltijden eten zeker
Hoezo? De wat duurdere lijn is toch prima?quote:Op zondag 23 februari 2020 17:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gehad. Was wel baggerzooi hoor.
Je eet wel gezond hč jijquote:Op zondag 23 februari 2020 17:38 schreef CherryLips het volgende:
Als ik zin heb in saté ofzo dan haal ik dat, maar als het even kan pak ik een vervanger
Smaakt naar kadaver.quote:Op zondag 23 februari 2020 17:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo’n hotdog gemaakt van kinderen die verdronken zijn in de ballenbak?
Ik ben echt een funkfoodie.quote:Op zondag 23 februari 2020 17:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Je eet wel gezond hč jij![]()
Wel lekker. Snel weer eens sateh halen
Zo'n Bosch afzuigunit in de kookplaat geīntegreerdquote:Op zondag 23 februari 2020 17:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die van mij zit er al weer een jaar of 7 in, meer dan prima spul hoor.
(al is alle apparatuur wel Siemens maar dat terzijde)
Ik had er eentje die al in het huis zat dat ik kocht. Maar het verkleurde enorm en de lak was heel stootgevoelig en liet los bij de vaatwasserquote:Op zondag 23 februari 2020 17:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die van mij zit er al weer een jaar of 7 in, meer dan prima spul hoor.
(al is alle apparatuur wel Siemens maar dat terzijde)
Die heeft m'n broer. Ziet er maf uit.quote:Op zondag 23 februari 2020 17:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Zo'n Bosch afzuigunit in de kookplaat geīntegreerd
Afzuigkap is dan weer de enige apparatuur in de keuken die wél van Ikea is, was destijds de enige die een mat zwarte kon leverenquote:Op zondag 23 februari 2020 17:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Zo'n Bosch afzuigunit in de kookplaat geīntegreerd
Hmm apart, maar ik had destijds ook de duurste optie qua kastdeurtjes (hoogglans) dus misschien dat dat wel verschil maakt.quote:Op zondag 23 februari 2020 17:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had er eentje die al in het huis zat dat ik kocht. Maar het verkleurde enorm en de lak was heel stootgevoelig en liet los bij de vaatwasserMaar misschien is de kwaliteit nu beter. Die keuken was uit 2008.
Whirlpool maakt toch de Ikea-apparatuur?quote:Op zondag 23 februari 2020 17:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Afzuigkap is dan weer de enige apparatuur in de keuken die wél van Ikea is, was destijds de enige die een mat zwarte kon leveren
Niet meer volgens mijquote:Op zondag 23 februari 2020 17:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Whirlpool maakt toch de Ikea-apparatuur?
Is volgens mij wel flink geüpgradequote:Op zondag 23 februari 2020 17:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had er eentje die al in het huis zat dat ik kocht. Maar het verkleurde enorm en de lak was heel stootgevoelig en liet los bij de vaatwasserMaar misschien is de kwaliteit nu beter. Die keuken was uit 2008.
Ik vind het tofquote:Op zondag 23 februari 2020 17:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die heeft m'n broer. Ziet er maf uit.
Hahaha mooiquote:Op zondag 23 februari 2020 17:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Afzuigkap is dan weer de enige apparatuur in de keuken die wél van Ikea is, was destijds de enige die een mat zwarte kon leveren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |