De Vega versie is een euro duurderquote:Op zondag 23 februari 2020 17:27 schreef bitterbal het volgende:
https://www.ah.nl/product(...)-rundvlees-bitterbal
Zie, eigen schuldquote:Op zondag 23 februari 2020 17:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mja was iets te opgewonden bij de aanblik van die bal
Die moet je ook niet hebben.quote:Op zondag 23 februari 2020 17:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De Vega versie is een euro duurder
quote:Op zondag 23 februari 2020 17:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dat wist je niet van tevoren of zo?![]()
Het stikte van de IKEA mensen ookquote:Op zondag 23 februari 2020 17:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n zus was ook bij de Ikea. Met gierende banden weer naar huis.
Ik ben meegeloktquote:Op zondag 23 februari 2020 17:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Was er vandaag iets anders dan anders bij IKEA?
IKEA is top johquote:
ja dat wist ik. Door twee bloedlekkere godinnen of zo toch?quote:
Teringtroep joh.quote:Op zondag 23 februari 2020 17:33 schreef Molo het volgende:
[..]
IKEA is top joh![]()
Buiten het weekend om
Yep, heb volle balletjes nuquote:Op zondag 23 februari 2020 17:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja dat wist ik. Door twee bloedlekkere godinnen of zo toch?
Maar waarom zou je dat doenquote:Op zondag 23 februari 2020 17:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De Vega versie is een euro duurder
Als ik ooit een andere keuken wil/neem, komt er gewoon een IKEA keuken inquote:
Het is weekend, vakantie en kutweer, gegarandeerd dat het er druk is.quote:Op zondag 23 februari 2020 17:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Was er vandaag iets anders dan anders bij IKEA?
En dan alleen maar kant en klaar maaltijden eten zekerquote:Op zondag 23 februari 2020 17:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Als ik ooit een andere keuken wil/neem, komt er gewoon een IKEA keuken in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |