Daarom zet ik ook ****quote:Op zondag 23 februari 2020 10:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is toch geen taalgebruik voor een dame

Omdat wij allemaal lompe klootzakken zijnquote:

Eensquote:

Geen idee maar lekker scheldenquote:

Vind het wel mee vallen die wind. WIndkracht 4 hierquote:Op zondag 23 februari 2020 10:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
Omdat wij allemaal lompe klootzakken zijn
[..]
Eens

Moet jij wetenquote:Op zondag 23 februari 2020 10:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind het wel mee vallen die wind. WIndkracht 4 hier

Dank u wel vriendelijke manquote:

quote:

De boom voor het huis is meer dan twee meter heen en weer aan het zwiepenquote:Op zondag 23 februari 2020 10:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind het wel mee vallen die wind. WIndkracht 4 hier

Hoge bomen vangen veel windquote:Op zondag 23 februari 2020 10:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
De boom voor het huis is meer dan twee meter heen en weer aan het zwiepen

Hoop geen zware eikquote:Op zondag 23 februari 2020 10:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
De boom voor het huis is meer dan twee meter heen en weer aan het zwiepen

Begint bijna traditie te wordenquote:

Nee het is een naaldboom. Maar ik gok 'm binnenkort wel korten want het wordt een beetje link. Nu gaat die nog voor het raam langs staat de wind anders gaat die er misschien door.quote:

Lastig snoeien een naaldboom, worden ze vaak niet mooier op.quote:Op zondag 23 februari 2020 10:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee het is een naaldboom. Maar ik gok 'm binnenkort wel korten want het wordt een beetje link. Nu gaat die nog voor het raam langs staat de wind anders gaat die er misschien door.

Doe ik elke dag weer. Als een fucking bootwerkerquote:

Dan heb je geen last van al bladeren voor je deurquote:Op zondag 23 februari 2020 10:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee het is een naaldboom. Maar ik gok 'm binnenkort wel korten want het wordt een beetje link. Nu gaat die nog voor het raam langs staat de wind anders gaat die er misschien door.

Binnenkort open huisquote:Op zondag 23 februari 2020 10:42 schreef dud0r het volgende:
[..]

Maakt me niet echt uit. Kijk toch niet naar de top.quote:Op zondag 23 februari 2020 10:43 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Lastig snoeien een naaldboom, worden ze vaak niet mooier op.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |