Ja, sommige kicken er op.quote:Op zondag 23 februari 2020 10:08 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ik zag het wel, gebeurt vaker met de UI van InverHouse. Gewoon kinderachtig gedoe.

Nee was wel prima tevreden dat we niet zeiknat regendequote:

quote:Op zondag 23 februari 2020 10:07 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Moet hij niet in de de bovenste rij bij de 'ecte spelers'? (en heb ik gelijk 3 mooie lijntjes UI's op mijn tablet)
 jij maakt het helemaal spannend
 jij maakt het helemaal spannend 

ik vind het wel mooi zo..quote:Op zondag 23 februari 2020 10:07 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Moet hij niet in de de bovenste rij bij de 'ecte spelers'? (en heb ik gelijk 3 mooie lijntjes UI's op mijn tablet)

Voorstanderquote:Op zondag 23 februari 2020 10:09 schreef Mrsloveable het volgende:
Misschien idee inderdaad om alle Ui's er uit te halen..

Op alfabetische volgorde is ook wel leukquote:Op zondag 23 februari 2020 10:12 schreef aKboR het volgende:
[..]
ik vind het wel mooi zo..
Als het anders moet kan een ander het doen.

Ga ik regelen volgend topicquote:Op zondag 23 februari 2020 10:12 schreef aKboR het volgende:
[..]

be my guest als jij TS bentquote:Op zondag 23 februari 2020 10:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Op alfabetische volgorde is ook wel leuk

Ach als mensen het leuk vinden, het stoort me ook nietquote:Op zondag 23 februari 2020 10:09 schreef Mrsloveable het volgende:
Misschien idee inderdaad om alle Ui's er uit te halen..

Jij ook veel korfbal plezier, tot vanavondquote:Op zondag 23 februari 2020 10:17 schreef aKboR het volgende:
lady's en overigen... een fijne zondag tot vanavond.

latoRquote:Op zondag 23 februari 2020 10:17 schreef aKboR het volgende:

Dat geloof ik wel, niemand laat zich graag nat regenenquote:Op zondag 23 februari 2020 10:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee was wel prima tevreden dat we niet zeiknat regende

Veel Korfbal plezier vandaag!quote:Op zondag 23 februari 2020 10:17 schreef aKboR het volgende:

Hij is er bijnaquote:

Wel zo veilig jaquote:

quote:Op zondag 23 februari 2020 10:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]jij maakt het helemaal spannend
Maauhhhhhhhhh wat zie ik als ik ga kijken dat ik ook in de onderste rij sta
En bedankt he je ziet mij dus niet als een echte speler
Ik dacht dat het toen zo was afgesproken, dat de 'nieuwe' spelers onderaan geplaatst zouden worden.quote:Op zondag 23 februari 2020 10:12 schreef aKboR het volgende:
[..]

Goedemorgenquote:

Goedemorgenquote:

Bij ons rond 5. Dus we hebben nu om 4 uur bij een vriend van ons afgesproken en gaan dan beetje drinken en dan naar de stad. Misschien nog een pizza bestellen ofzoquote:Op zondag 23 februari 2020 10:04 schreef dud0r het volgende:
Het regent al uren. Gaat zo te zien pas rond een uur of vier stoppen.
Het waait ook best hard weer.
Hoe voel je je vandaag? Beetje opgeknapt?

quote:Op zondag 23 februari 2020 10:25 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Goedemorgen
[..]
Goedemorgen
[..]
Bij ons rond 5. Dus we hebben nu om 4 uur bij een vriend van ons afgesproken en gaan dan beetje drinken en dan naar de stad. Misschien nog een pizza bestellen ofzo
Voel me al een stuk beter. Veel geslapen en kopjes thee gedronken

Ik heb helemaal geen idee wat de afspraak daar over is. En het zal me de **** roestenquote:Op zondag 23 februari 2020 10:25 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
[..]
Ik dacht dat het toen zo was afgesproken, dat de 'nieuwe' spelers onderaan geplaatst zouden worden.

Dat is toch geen taalgebruik voor een damequote:Op zondag 23 februari 2020 10:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen idee wat de afspraak daar over is. En het zal me de **** roesten

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |