SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Greys op 23-02-2020 09:44:31 ]IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Deze meid, gewoon op zondagnacht nog aan het werk.quote:Op zondag 23 februari 2020 00:11 schreef Greys het volgende:
Openingspost even voorzien van de running order, dan hebben we die voor volgende week ook vast.
Je mot wat met al die wachttijden.quote:Op zondag 23 februari 2020 00:11 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Deze meid, gewoon op zondagnacht nog aan het werk.
Mooie stem. Staging deed afbreuk.quote:Op zondag 23 februari 2020 00:13 schreef molloot200 het volgende:
Oh wow ik kom nu thuis, is dit gewoon nog steeds bezigIs er ergens een link? In ieder geval niet in de openingspost
En hoe was Barbara?
Inmiddels wel in de OP.quote:Op zondag 23 februari 2020 00:13 schreef molloot200 het volgende:
Oh wow ik kom nu thuis, is dit gewoon nog steeds bezigIs er ergens een link? In ieder geval niet in de openingspost
En hoe was Barbara?
Heldinquote:Op zondag 23 februari 2020 00:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Inmiddels wel in de OP.
Was net bezig
Greysquote:Op zondag 23 februari 2020 00:11 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
twitter:ESCunited twitterde op zondag 23-02-2020 om 00:04:30Every time "Medo de Sentir" plays, there are cheers from the audience. Mild cheers and clapping along for Throes + The Shine. #FestivaldaCancao2020 #ESC2020 #OpenUp -Connor reageer retweet
Kan Sanremo nog een puntje aan zuigen dusquote:Op zondag 23 februari 2020 00:15 schreef Greys het volgende:
Het begon pas om kwart voor elf.
Om kwart voor twaalf waren alle liedjes al geweest geloof ik.
En dit is niet leuk om te horenquote:Op zondag 23 februari 2020 00:13 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Mooie stem. Staging deed afbreuk.
Vlak @Cee niet uit die de hele avond naast alles volgen ook nog de ESF twitter in haar eentje heeft gedaan omdat ik onderweg was van Duitsland naar huis.quote:Op zondag 23 februari 2020 00:11 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Onze heldinnen!quote:Op zondag 23 februari 2020 00:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Vlak @:Cee niet uit die de hele avond naar alles volgen ook nog de ESF twitter in haar eentje heeft gedaan omdat ik onderweg was van Duitsland naar huis.
Ik merk hetquote:
Same herequote:
Ik drink nu even bewust een tijdje niet, maar wat zou ik graag een borrel nu willen inderdaadquote:
Ik vermoed ook wel dat het over twee weken een van deze songs gaat zijn.quote:Op zondag 23 februari 2020 00:50 schreef Cee het volgende:
4 en 6 prima, de andere twee vond ik echt helemaal niks.
1 MEERA “Copo de Gin”quote:Op zondag 23 februari 2020 00:50 schreef Greys het volgende:
Stream hing hier mobiel dus ik kan hier eea meelezen maar welke kan ik doorstrepen in de OP die niet door zijn naast de Rebellerts?
Alle even getallen zijn door.quote:Op zondag 23 februari 2020 00:50 schreef Greys het volgende:
Stream hing hier mobiel dus ik kan hier eea meelezen maar welke kan ik doorstrepen in de OP die niet door zijn naast de Rebellerts?
Trusten!quote:Op zondag 23 februari 2020 00:52 schreef lashatumbai het volgende:
Nou welterusten hoor! Oftewel boa noite!
Graag gedaan hoor!quote:Op zondag 23 februari 2020 00:55 schreef Greys het volgende:
@:aoibhin dank je voor de extra service, ik kon hem mobiel zo kopiëren ipv een hoop gepruts van mij.
Ik heb het eindelijk teruggekeken, en dit sloeg de plank inderdaad volledig mis. Hopelijk gaat dit nog goed komen voor de finale, want anders kiest het onvoorspelbare Portugese publiek zomaar iemand anders.quote:Op zondag 23 februari 2020 01:06 schreef molloot200 het volgende:
Net even de performance van Passé-Partout gekeken. De camerastandpunten en zo waren soms wel echt een mess en een nog grotere mess waren de dansers. Jeetje, hadden die nog nooit samen geoefend of zo? Sommigen waren af en toe echt ongelijk. Ging echt niet lekker. Gelukkig hebben ze nog twee weken om dit te verbeteren. En nog even duimen dat Barbara dan als 8e mag in de finale natuurlijk.
Ja zo voel ik me ook na vanavondquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |