Niet gekliktquote:Op zondag 23 februari 2020 00:31 schreef aKboR het volgende:
ONZ / [ronde 26] Het dodetopicspel #5331 Bolktijd
Tis daar mee?quote:Op zondag 23 februari 2020 00:31 schreef aKboR het volgende:
ONZ / [ronde 26] Het dodetopicspel #5331 Bolktijd
Ja klopt. Maar valt niet mee. Laat me nog steeds wel ooit gek makenquote:Op zondag 23 februari 2020 00:28 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Het helpt je echt niet verder, of je leeft in je eigen wereld of ze nemen een loopje met je, gewoon echt niet meer doen
Zag vandaag iemand met een shirt team akbar, moest aan jou denkenquote:
Nee ik ken hetquote:Op zondag 23 februari 2020 00:33 schreef engine het volgende:
[..]
Ja klopt. Maar valt niet mee. Laat me nog steeds wel ooit gek maken
Aanslag overleefd?quote:Op zondag 23 februari 2020 00:34 schreef engine het volgende:
[..]
Zag vandaag iemand met een shirt team akbar, moest aan jou denken![]()
Kut wijven ja tochquote:Op zondag 23 februari 2020 00:35 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nee ik ken het![]()
Vrouwen zijn are wezens soms
Jullie doen het jezelf aan hoorquote:Op zondag 23 februari 2020 00:35 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nee ik ken het![]()
Vrouwen zijn are wezens soms
quote:Op zondag 23 februari 2020 00:34 schreef engine het volgende:
[..]
Zag vandaag iemand met een shirt team akbar, moest aan jou denken![]()
Niks ontploftquote:
Allemaal bitches, potentiële hoerenquote:
Niet mee eens, vrouwen kunnen prima kerels aan het lijntje houdenquote:Op zondag 23 februari 2020 00:35 schreef madam-april het volgende:
[..]
Jullie doen het jezelf aan hoor
ze wist het niet zekerquote:
Dat laat je dan toch echt zelf toequote:Op zondag 23 februari 2020 00:36 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Niet mee eens, vrouwen kunnen prima kerels aan het lijntje houden
In de hoop op meer, je weet zelf toch ook wel hoe het spelletje werktquote:Op zondag 23 februari 2020 00:37 schreef madam-april het volgende:
[..]
Dat laat je dan toch echt zelf toe
kloptquote:Op zondag 23 februari 2020 00:39 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
In de hoop op meer, je weet zelf toch ook wel hoe het spelletje werkt
Haha jaquote:Op zondag 23 februari 2020 00:39 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
In de hoop op meer, je weet zelf toch ook wel hoe het spelletje werkt
Fijne nachtquote:
Andersom net zo goed welquote:Op zondag 23 februari 2020 00:36 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Niet mee eens, vrouwen kunnen prima kerels aan het lijntje houden
Sukkelquote:Op zondag 23 februari 2020 00:43 schreef R-woud93 het volgende:
Ik kwam vanmiddag onder de douche vandaan en mijn vriendin was zich aan het omkleden.
Ik ging de slaapkamer in en kwam met de woorden: zal ik deze jongen nog ff lekker er in pompen voor we gaan![]()
Geen seks gehad, maar gelukkig wel lekker gegeten![]()
Ik ben een domme boer
welkom terugquote:
Altijd welkomquote:
Ik ben oliedom, kan ook alleen maar lachen om mijzelfquote:
Morgen weer een kansquote:Op zondag 23 februari 2020 00:43 schreef R-woud93 het volgende:
Ik kwam vanmiddag onder de douche vandaan en mijn vriendin was zich aan het omkleden.
Ik ging de slaapkamer in en kwam met de woorden: zal ik deze jongen nog ff lekker er in pompen voor we gaan![]()
Ik ben een domme boer
Daarom niet vragen maar gewoon erin pompenquote:Op zondag 23 februari 2020 00:43 schreef R-woud93 het volgende:
Ik ben een domme boer
quote:
Dan neem ik aan dat user @InverHouse al in het vliegtuig zitquote:Op zondag 23 februari 2020 00:47 schreef hemarookworst het volgende:
Het FOK!Reisbureau heeft veel reisjes weggegeven ja
willekeur is grootquote:Op zondag 23 februari 2020 00:48 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dan neem ik aan dat user @:inverhouse al in het vliegtuig zit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |