In de hoop op meer, je weet zelf toch ook wel hoe het spelletje werktquote:Op zondag 23 februari 2020 00:37 schreef madam-april het volgende:
[..]
Dat laat je dan toch echt zelf toe
kloptquote:Op zondag 23 februari 2020 00:39 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
In de hoop op meer, je weet zelf toch ook wel hoe het spelletje werkt
Haha jaquote:Op zondag 23 februari 2020 00:39 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
In de hoop op meer, je weet zelf toch ook wel hoe het spelletje werkt
Fijne nachtquote:
Andersom net zo goed welquote:Op zondag 23 februari 2020 00:36 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Niet mee eens, vrouwen kunnen prima kerels aan het lijntje houden
Sukkelquote:Op zondag 23 februari 2020 00:43 schreef R-woud93 het volgende:
Ik kwam vanmiddag onder de douche vandaan en mijn vriendin was zich aan het omkleden.
Ik ging de slaapkamer in en kwam met de woorden: zal ik deze jongen nog ff lekker er in pompen voor we gaan![]()
Geen seks gehad, maar gelukkig wel lekker gegeten![]()
Ik ben een domme boer
welkom terugquote:
Altijd welkomquote:
Ik ben oliedom, kan ook alleen maar lachen om mijzelfquote:
Morgen weer een kansquote:Op zondag 23 februari 2020 00:43 schreef R-woud93 het volgende:
Ik kwam vanmiddag onder de douche vandaan en mijn vriendin was zich aan het omkleden.
Ik ging de slaapkamer in en kwam met de woorden: zal ik deze jongen nog ff lekker er in pompen voor we gaan![]()
Ik ben een domme boer
Daarom niet vragen maar gewoon erin pompenquote:Op zondag 23 februari 2020 00:43 schreef R-woud93 het volgende:
Ik ben een domme boer
quote:
Dan neem ik aan dat user @InverHouse al in het vliegtuig zitquote:Op zondag 23 februari 2020 00:47 schreef hemarookworst het volgende:
Het FOK!Reisbureau heeft veel reisjes weggegeven ja
willekeur is grootquote:Op zondag 23 februari 2020 00:48 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dan neem ik aan dat user @:inverhouse al in het vliegtuig zit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |