Die tittel, ja zeg dat wel!quote:
Goeiequote:Op zondag 23 februari 2020 12:35 schreef 5thencounter het volgende:
Ik mis eigenlijk nog een COS
(Commentaar Op Socialmedia)
Maak hem aanquote:Op zondag 23 februari 2020 12:35 schreef 5thencounter het volgende:
Ik mis eigenlijk nog een COS
(Commentaar Op Socialmedia)
Meest vreemde vind ik, Bendr kreeg de fles, en dan alsnog op oudere leeftijd die speen opzoeken naar melkquote:
E n stoten met de snuit, zie middelste capquote:
ik ga dingen met je doen 😏 mooie dingen 😏 stoute dingen 😏 BOOM BOOM dingen... 😈quote:Op zondag 23 februari 2020 22:28 schreef pullup het volgende:
Meh is achteraf gezien toch wel mijn favo Utopia karakter. Beter zelfs danTsjoek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
quote:Op zondag 23 februari 2020 22:38 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
ik ga dingen met je doen 😏 mooie dingen 😏 stoute dingen 😏 BOOM BOOM dingen... 😈SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vaag
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |