Ik weet niet of je wel eens naar Radio 1 luistert, daar komen echt geen Salvadorretjes voorbij. Dat is meer iets voor Radio 2 (dan wel in het Engels natuurlijk, andere talen zijn eng). Die verdeling is bij de BBC vrij duidelijk.quote:Op maandag 24 februari 2020 18:35 schreef Em31 het volgende:
[..]
Is dat nou echt zo vreselijk heilig dat het een ramp is om 3 minuten iets te draaien wat misschien niet helemaal past?Ik vind het bijna een beetje lachwekkend
Nee nooit, maar dat is waarschijnlijk dan ook de reden dat het voor mij nogal bizar overkomt hoe heilig er over een radiozender wordt gedaan die een liedje van 3 minuten gaat draaien.quote:Op maandag 24 februari 2020 18:38 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik weet niet of je wel eens naar Radio 1 luistert, daar komen echt geen Salvadorretjes voorbij. Dat is meer iets voor Radio 2 (dan wel in het Engels natuurlijk, andere talen zijn eng). Die verdeling is bij de BBC vrij duidelijk.
Nou vooruit, Billie Eilish wordt wel gedraaid, maar ja, daar luisteren alle tienermeisjes naar.
twitter:IfJackWereSorry twitterde op maandag 24-02-2020 om 20:18:35Realistic UK theory: I notice that John Newman’s brother, James, has recently started following Ken Bruce on here. He has his own page on the BMG site and co-wrote “Dying to Try” by Brendan Murray. Just throwing it out there, more likely than Mabel or Steps reageer retweet
twitter:JamesMa89972998 twitterde op maandag 24-02-2020 om 21:03:12@IfJackWereSorry Also two Eurovision journalists have both followed him at the same time https://t.co/OE4sXms1YI reageer retweet
quote:Op maandag 24 februari 2020 21:53 schreef Em31 het volgende:
twitter:IfJackWereSorry twitterde op maandag 24-02-2020 om 20:18:35Realistic UK theory: I notice that John Newman’s brother, James, has recently started following Ken Bruce on here. He has his own page on the BMG site and co-wrote “Dying to Try” by Brendan Murray. Just throwing it out there, more likely than Mabel or Steps reageer retweet
twitter:JamesMa89972998 twitterde op maandag 24-02-2020 om 21:03:12@:IfJackWereSorry Also two Eurovision journalists have both followed him at the same time https://t.co/OE4sXms1YI reageer retweet
In deze thread staat ook bevestigd dat het om een man zou gaan met een redelijk succesvol ESC nummer in de laatste jaren en links naar Emilie Sande en Jess Glynne heeft...twitter:shane_reaction_ twitterde op maandag 24-02-2020 om 18:43:04Shout out to the absolute sadist who told me who the UK's Eurovision entry is last night and swore me to secrecy until it's revealed on Thursday. A punch in the face would've been kinder https://t.co/T1LmxQK6Tw reageer retweet
Tweet dan nietsquote:Op maandag 24 februari 2020 22:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]In deze thread staat ook bevestigd dat het om een man zou gaan met een redelijk succesvol ESC nummer in de laatste jaren en links naar Emilie Sande en Jess Glynne heeft...twitter:shane_reaction_ twitterde op maandag 24-02-2020 om 18:43:04Shout out to the absolute sadist who told me who the UK's Eurovision entry is last night and swore me to secrecy until it's revealed on Thursday. A punch in the face would've been kinder https://t.co/T1LmxQK6Tw reageer retweet
twitter:shane_reaction_ twitterde op maandag 24-02-2020 om 21:57:33Look, I'll give you one bit of information and one bit only.A co-writer of the UK's entry has written a *very* successful Eurovision song in the last ten years. VERY successful. reageer retweet
Hebben allebei ook hits met Rudimental gehad. Dus zou wel kloppen met de roddels..quote:
Ach nee tochquote:Op maandag 24 februari 2020 23:15 schreef Em31 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:shane_reaction_ twitterde op maandag 24-02-2020 om 21:57:33Look, I'll give you one bit of information and one bit only.A co-writer of the UK's entry has written a *very* successful Eurovision song in the last ten years. VERY successful. reageer retweet
Kunnen we hem als afscheidscadeau aan Jon Ola meegeven? Zou voor oa Melfest echt heel fijn zijn.quote:Op maandag 24 februari 2020 23:15 schreef Em31 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:shane_reaction_ twitterde op maandag 24-02-2020 om 21:57:33Look, I'll give you one bit of information and one bit only.A co-writer of the UK's entry has written a *very* successful Eurovision song in the last ten years. VERY successful. reageer retweet
twitter:
Weer een geval van, mag je zoiets al tweeten als je het echt benttwitter:JohnNewmanMusic twitterde op dinsdag 25-02-2020 om 08:30:35Sush sush whispers. Im locked loaded and ready hahaha reageer retweet
Duncan en Sam Smith hebben samen een lied geschreven.quote:Op maandag 24 februari 2020 23:15 schreef Em31 het volgende:
De songwriter is Brits volgens die man!quote:Op dinsdag 25 februari 2020 09:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Duncan en Sam Smith hebben samen een lied geschreven.
Al dan niet voor Benedict Cork.
Dit is mijn gok.
Dan weet ik het al, denk ik. Iain James Farquharson, co-writer van Running Scared. En die werkt nu samen met o.a. de eerder genoemde James Newman, broer van John Newman.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 09:44 schreef Em31 het volgende:
[..]
De songwriter is Brits volgens die man!
Ow..quote:Op dinsdag 25 februari 2020 09:44 schreef Em31 het volgende:
[..]
De songwriter is Brits volgens die man!
Hm, dat klinkt alsof het idd zou kunnen.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 10:09 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dan weet ik het al, denk ik. Iain James Farquharson, co-writer van Running Scared. En die werkt nu samen met o.a. de eerder genoemde James Newman, broer van John Newman.
Ugh, Running Scared.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 10:09 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dan weet ik het al, denk ik. Iain James Farquharson, co-writer van Running Scared. En die werkt nu samen met o.a. de eerder genoemde James Newman, broer van John Newman.
Ja maar het gaat om z'n broer toch? De minder geslaagde versie dusquote:Op dinsdag 25 februari 2020 11:25 schreef Em31 het volgende:
John Newman heeft 5 miljoen maandelijkse luisteraars op Spotify, ze zouden wel echt van het ene in het andere uiterste gaan
Inderdaad, dit zou z'n broer James zijn.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 11:41 schreef FruitofUtopia het volgende:
[..]
Ja maar het gaat om z'n broer toch? De minder geslaagde versie dus
Ja ik weet het niet meerquote:Op dinsdag 25 februari 2020 11:41 schreef FruitofUtopia het volgende:
[..]
Ja maar het gaat om z'n broer toch? De minder geslaagde versie dus
Het zou wel typisch UK zijn, de minder succesvolle broer van een bekende artiestquote:Op dinsdag 25 februari 2020 11:44 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja ik weet het niet meerik zie alle Britse fans op Twitter het alleen over John hebben. Wie weet hebben ze alleen het nummer geschreven.
Sparx. Die ken ik nog uit z'n boyband tijdperk. What a fucking small world haha.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 10:09 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
twitter:KatsJonouchi twitterde op dinsdag 25-02-2020 om 13:02:46It’s Nathan Trent they finally found him on that mountainside https://t.co/hHQjDi0PTn reageer retweet
Waaah eindelijk production value. Beloofd watquote:
Ik moest even opzoeken wie John Newman ook alweer is, maar dit ken ik nog wel en zoiets zou een goede toevoeging zijn aan de line up. En hopelijk lukt het ze om hiermee weer eens in het linkerrijtje te eindigen.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 11:51 schreef TheVulture het volgende:
John Newman zou wel cool zijn... die had een paar hele toffe hits
En een zanger met een verhaal, al twee keer een hersentumor gehad
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 13:03 schreef koffieleuk het volgende:
twitter:KatsJonouchi twitterde op dinsdag 25-02-2020 om 13:02:46It’s Nathan Trent they finally found him on that mountainside https://t.co/hHQjDi0PTn reageer retweet
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 13:18 schreef Nexum het volgende:
Wedden dat het weer door John Lundvik en Laurell Barker is geschreven
Dat ene shot uit de videoclip is al meer budget dan alle nummers van Laurell Barker bij elkaar, dus dat denk ik niet.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 13:18 schreef Nexum het volgende:
Wedden dat het weer door John Lundvik en Laurell Barker is geschreven
Ze nemen het serieuzer dan in de andere jaren voor mijn gevoelquote:
Ik vrees voor de Britten dat het toch broer James wordt... John Newman zit niet bij BMG, James wel.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 13:45 schreef Mandy040986 het volgende:
Niet te vroeg juichen. Straks zit al het budget in de clip en niet in het nummer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |