Precies, die paar lampjes die je om kan zetten... boeiendquote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kolf vol op de kin, fuck dat geld...
Mee eensquote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:56 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Beetje raar dat de kandidaten maar 100 euro kunnen schieten en de Mol 100 euro eraf. Was eerlijker geweest als een groen licht 200 euro was
Aflevering 10 laten ze wat zienquote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:58 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
Nog een opdracht waar we geen kut aan hebben dus
Bergen!quote:
Nou nog een. En we hebben een nutteloze aflevering gehadquote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:58 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
Nog een opdracht waar we geen kut aan hebben dus
Ik heb nog even hoop voor opdracht drie.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou nog een. En we hebben een nutteloze aflevering gehad
Ja. Plus dat als je mol geraakt hebt je er geen drol aan hebt. Sterker nog het is alleen maar nadelig.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:56 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Beetje raar dat de kandidaten maar 100 euro kunnen schieten en de Mol 100 euro eraf. Was eerlijker geweest als een groen licht 200 euro was
Ze gaan binnenkort buiten de stad (zie de leader, de opdracht met de brug).quote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:47 schreef Redefine het volgende:
Ze zijn dit seizoen wel bijna altijd in een grote stad.
Ja maar dan heb ik nu niet meer info voor wie de mol is.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:58 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Aflevering 10 laten ze wat zien
Dat vind ik dan weer wat minder raar. Je moet je gewoon inhouden en niet voor de Mol gaan.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Plus dat als je mol geraakt hebt je er geen drol aan hebt. Sterker nog het is alleen maar nadelig.
Je mag verwachten dat daar wel wat in zit.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik heb nog even hoop voor opdracht drie.
Dat had gewoon 250 euro op moeten leveren ofzoquote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Plus dat als je mol geraakt hebt je er geen drol aan hebt. Sterker nog het is alleen maar nadelig.
Mwah. Stel je raakt de mol gelijk in het begin. Niet eens bewust. Ja jammer joh einde opdracht.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer wat minder raar. Je moet je gewoon inhouden en niet voor de Mol gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |