Altijd goed een tipquote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:21 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ok. Maar dacht tip ff over zoethout ook.
Ja moet je maar ff googelen eerst of je dat mag hebben als zwangere vrouw. Maar het jaagt hét flink omhoog.quote:
Ja zal het ff opzoekenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:23 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ja moet je maar ff googelen eerst of je dat mag hebben als zwangere vrouw. Maar het jaagt hét flink omhoog.
Ik had de tip van de huisarts gekregen. En het hielp mij goedquote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:25 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Zoethout thee sterremunt thee. Ook maar ff noemen, werkt idem dito.
Ik ook over deze allemaalquote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had de tip van de huisarts gekregen. En het hielp mij goed
Samen weten we meer 😋quote:
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 22-02-2020 21:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Dat zeg ik altijd tegen collega's, ik kan niet wat jij kan en jij kan niet wat ik kan, maar samen kunnen we alle werkzaamheden aanquote:
zie het wel gebeuren zeker nu Cillessen wissel isquote:
Weet het maar nooitquote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
zie het wel gebeuren zeker nu Cillessen wissel is
En zo is hetquote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:32 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Dat zeg ik altijd tegen collega's, ik kan niet wat jij kan en jij kan niet wat ik kan, maar samen kunnen we alle werkzaamheden aan
bij fox sports hadden ze het er ook nog over.quote:
Watquote:
Grrrrrrrrrrrrr, plaagkopquote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:34 schreef aKboR het volgende:
- N OG - E E N - B A K K I E - K O F F I E - D A N - M A A R - ? - ? - ?
![]()
,
ga na de wedstrijd keertje thee drinkenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:34 schreef aKboR het volgende:
- N OG - E E N - B A K K I E - K O F F I E - D A N - M A A R - ? - ? - ?
![]()
,
...quote:
Hey Inverquote:
Jammer idd.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:37 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
iedereen door bij de mol
Slaap,lekker plymquote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:37 schreef PlymouthFury het volgende:
Zo maar ff paar uurtjes liggen. Beetje moe
Welterustenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:37 schreef PlymouthFury het volgende:
Zo maar ff paar uurtjes liggen. Beetje moe
Die zal straks wel weer komen voor de downtimequote:
Dan bolk ik hem wel!quote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die zal straks wel weer komen voor de downtime
Ga je nachtdienst draaienquote:
Ha haquote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:47 schreef aKboR het volgende:
Hehehe niet voor mij..
Had hem afgelopen nacht is leuk genoeg..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |