jij hoeft niet te gaan bepalen waar het over gaat het ging net over fucking bloemkool pizza's boeit mij ook niet maar ga daar ook niet over huilen.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom dan hier de hele avond dat voetbal gelul. Iedereen blijft weg.
Ja jij hebt er een in je buik 😃quote:
gaat het een beetje goedquote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:10 schreef madam-april het volgende:
[..]
Hahaha zo ziet het er wel uit janaja meer maatje skippybal
Leuk hoorquote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:10 schreef madam-april het volgende:
[..]
Straks komen de harde trappen . Hoe is het met je duizeligheidquote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:10 schreef madam-april het volgende:
[..]
quote:
Hehehe Jij had het over Fortuna voetbal.. En morgen speelt KZ tegen Fortuna Korfbal in Delft.. muntje nu gevallen..quote:
ah ik snap hem korfbal volg ik nietquote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:12 schreef aKboR het volgende:
[..]
[..]
Hehehe Jij had het over Fortuna voetbal.. En morgen speelt KZ tegen Fortuna Korfbal in Delft.. muntje nu gevallen..
Ja hoor, ze is een kleine drukte maker net als haar zussenquote:
quote:
Haha ja ik weet het, mijn vorige zwangerschap had ik een gekneusde ribquote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Straks komen de harde trappen . Hoe is het met je duizeligheid
Ja dat kan hard gaan. Heb je al laurier drop gehaaldquote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:14 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ja hoor, ze is een kleine drukte maker net als haar zussen
[..]
[..]
Haha ja ik weet het, mijn vorige zwangerschap had ik een gekneusde rib![]()
Gaat wel redelijk als ik rustig doe.
Ja heb ikquote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat kan hard gaan. Heb je al laurier drop gehaald
Oké van die harde kleine dingen.quote:
Zoethout ook goed om je bloeddruk op te jagen, drop word je op den duur misselijk van denk ik?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat kan hard gaan. Heb je al laurier drop gehaald
Ik nam er twee per dag en deed prima werk. Wel die laurier drop waar je dropwater mee maaktquote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:16 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Zoethout ook goed om je bloeddruk op te jagen, drop word je op den duur misselijk van denk ik?
haha ja kloptquote:
Ok. Maar dacht tip ff over zoethout ook.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik nam er twee per dag en deed prima werk. Wel die laurier drop waar je dropwater mee maakt
Zal eens kijkenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:20 schreef Dotteke het volgende:
Zoethout wist ik niet. Kan je misschien ook afwisselen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |