Wat niet is kan komen ha ha haquote:
hoop dat rutjes de mol isquote:
Nou precies zulk soort prachtgezinnenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe bestaat het hè. Lekker makkelijk denken.
Max hier ook laatst een vriendje te spelen. 11 jaar was dat jochie. ik vraag hoe laat moet je Thuis zijn . O maakt niet uit mijn vader zet wel eten aan de kant. Hij woont aan de andere kant van het dorp en mocht gewoon in het donker alleen naar huis komen hoe laat hij wilde. En weet je zijn broer is twee jaar geleden doodgeslagen hier in het dorp. Je zou dan toch denken dat je extra oplettend bent.
Ik heb dAn ook zoiets van oké. Daar kan je maar beter niet mee spelen
Wtfquote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe bestaat het hè. Lekker makkelijk denken.
Max hier ook laatst een vriendje te spelen. 11 jaar was dat jochie. ik vraag hoe laat moet je Thuis zijn . O maakt niet uit mijn vader zet wel eten aan de kant. Hij woont aan de andere kant van het dorp en mocht gewoon in het donker alleen naar huis komen hoe laat hij wilde. En weet je zijn broer is twee jaar geleden doodgeslagen hier in het dorp. Je zou dan toch denken dat je extra oplettend bent.
Ik heb dAn ook zoiets van oké. Daar kan je maar beter niet mee spelen
quote:
Jou wel hoor.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:19 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
je gunt me geen punten
vlaams tochquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |