je hebt wel gelijkquote:
haha alleen lieve vrouwen.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:59 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
vrouwen hebben altijd gelijk.....
Jup!quote:Op zaterdag 22 februari 2020 16:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vroeguh mocht je je kind nog een klap tegen de kont geven, dat mag niet meer
En kijk hoe de jeugd zich ontwikkeld, terug met die klap tegen de kont
Is dat zo erg dan? : squote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:03 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Jup!
Maar dat argument van 2 werkende ouders ... gaat lang niet altijd op.
Zijn ook gewoon ouders die het wel prima vinden.
Letterlijk zei een moeder laatst tegen mij lachend, nou maar goed dat we niet weten wat ze allemaal uitvreten en waar ze zitten als ze 18.00 uur maar aan tafel zitten of niet hahaha. (Zoon van 9 jaar)
Nou ik moest daar niet om lachen en dat heb ik haar ook gezegd.
Mijn zoon speelt nu niet meer met haar zoon, te vaak teveel verkeerde invloeden.
wie denk je danquote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:03 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
heb ook over de mol gelijk, maar dat weten we pas over een paar weken.....
mooie kont heedt ze zag ik.quote:
Ja prima ze mogen best buiten spelen maar veel te ver van huis.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:04 schreef skysherrif het volgende:
Ik zat vroeger hele dagen oorlogje te spelen in de duinen en bunkers en bos waar ik woonde en kwam dan idd ergens rond 6 of 7 uur wel weer thuis
was een topic overquote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:06 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ha ha dat heb je dan wel weer gezien hè lekkerbek!
Hoe bestaat het hè. Lekker makkelijk denken.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:03 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Jup!
Maar dat argument van 2 werkende ouders ... gaat lang niet altijd op.
Zijn ook gewoon ouders die het wel prima vinden.
Letterlijk zei een moeder laatst tegen mij lachend, nou maar goed dat we niet weten wat ze allemaal uitvreten en waar ze zitten als ze 18.00 uur maar aan tafel zitten of niet hahaha. (Zoon van 9 jaar)
Nou ik moest daar niet om lachen en dat heb ik haar ook gezegd.
Mijn zoon speelt nu niet meer met haar zoon, te vaak teveel verkeerde invloeden.
niet??quote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:08 schreef skysherrif het volgende:
Ik ben geen moeder dus ik zal hier wel andere gevoelens over hebben denk ik
ja ik ook mooie fotoquote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:09 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
vind het wel goed van haar
Of je hebt nog geen kinderenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:08 schreef skysherrif het volgende:
Ik ben geen moeder dus ik zal hier wel andere gevoelens over hebben denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |