Nopequote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:31 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ik beheer dus een 'niet geaccrediteerd' Keurmerk, in het verleden ook auditor cursus gevolgd bij Lloyd's. Heb regelmatig contact met auditors, maar jij zit daar dus niet tussen.
helemaal geen aanvallende wissels op de bank.quote:
Dickie regelt het wel, geweldige vent.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
helemaal geen aanvallende wissels op de bank.
klopt moest om hem lachen als bondscoach maar nu als Feyenoord coach geweldig wat hij doetquote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:39 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Dickie regelt het wel, geweldige vent.
Ja lolquote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
klopt moest om hem lachen als bondscoach maar nu als Feyenoord coach geweldig wat hij doet
Er worden veel auditers gevraagd, dus schrijf je in bij de KvK en verhuur jezelfquote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:37 schreef dud0r het volgende:
Maar ik moet eigenlijk het komende half jaar nog wel wat buiten het bedrijf doen anders verlies ik m'n accreditatie en dat is niet handig als ik er ooit wat mee wil
Met zijn blauwe neusquote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:39 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Dickie regelt het wel, geweldige vent.
mooi wat er net werd gezegt over Bijlow in de studio.quote:
Heb hem nog niet aanstaan ff kassa kijken nogquote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
mooi wat er net werd gezegt over Bijlow in de studio.
net een minuut lang ynwa alone voor de overleden materiaalman.quote:
Ja was nog maar in de 50quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
net een minuut lang ynwa alone voor de overleden materiaalman.
klopt wel dubbel dat fox zijn gezin vol in beeld brengt tijdens de minuut mooi om te zien maar ook meer een privé momentje.quote:
Ja bizarquote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
klopt wel dubbel dat fox zijn gezin vol in beeld brengt tijdens de minuut mooi om te zien maar ook meer een privé momentje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |