Audit je ook wel eens een niet geaccrediteerd Keurmerk?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
9001, 14001, 45001 en lead auditor voor 27001
Ik ben niet zo internet surfer. Heb ik het geduld niet voor om alles op te zoeken.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:16 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Als je de info op het RIVM leest lijkt het op een griep variant, koorts, kans op longontsteking etc.
is wel iets wat meer algemeen bekend mag wordenquote:
Linke soep. Ze hebben wel een leuk radiostation daar. Radio coronica.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:23 schreef Jippie68 het volgende:
https://www.rivm.nl/coronavirus/covid-19/vragen-antwoorden
Lees dit maar na
'We weten het niet'
Op zaterdag 22 februari 2020 19:26 schreef PlymouthFury het volgende:
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:24 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Linke soep. Ze hebben wel een leuk radiostation daar. Radio coronica.
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:24 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Linke soep. Ze hebben wel een leuk radiostation daar. Radio coronica.
Snap ik ff niet?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 22 februari 2020 19:26 schreef PlymouthFury het volgende:
Wie? Jij
[/quote
heel soms nee die elektro auto's
Ik mag graag van alles uitpluizen, internet is daar heel handig bij.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben niet zo internet surfer. Heb ik het geduld niet voor om alles op te zoeken.
je had het over de motoren van elektrische auto's tochquote:
Nee want ik ben wel gecertificeerd auditor maar doe er buiten het bedrijf verder niks mee.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:22 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Audit je ook wel eens een niet geaccrediteerd Keurmerk?
Kan, ik hou daar helemaal niet van.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:28 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ik mag graag van alles uitpluizen, internet is daar heel handig bij.
quote:
Ik beheer dus een 'niet geaccrediteerd' Keurmerk, in het verleden ook auditor cursus gevolgd bij Lloyd's. Heb regelmatig contact met auditors, maar jij zit daar dus niet tussen.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee want ik ben wel gecertificeerd auditor maar doe er buiten het bedrijf verder niks mee.
Het is voornamelijk heel erg handig met implementaties ervan bij bedrijfsonderdelen omdat ik precies weet waar naar gekeken wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |