Niet echt leuk, maar ik had al gezocht en toen vond ik dat ik al teveel moeite had gedaan om de 'grap' niet meer te posten.quote:
Totaal niet zelfs.quote:
Dat krijg je er van.quote:Op maandag 24 februari 2020 16:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Totaal niet zelfs.
Een TV hoef ik ook niet, ik kijk echt nooit TV.
Het ergste is nog dat ik laatst iets gekocht heb waarbij ik hem kon gebruiken maar toen was ik het vergeten.Teringdom godverdomme.
Je kan je TV toch gewoon gebruiken als beeldscherm voor je computer.quote:Op maandag 24 februari 2020 16:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Totaal niet zelfs.
Het ergste is nog dat ik laatst iets gekocht heb waarbij ik hem kon gebruiken maar toen was ik het vergeten.Teringdom godverdomme.
Ik heb al een prima scherm voor m'n computer.quote:Op maandag 24 februari 2020 16:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je kan je TV toch gewoon gebruiken als beeldscherm voor je computer.
Meer schermen is ook wel chill om te hebben.quote:Op maandag 24 februari 2020 16:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb al een prima scherm voor m'n computer.
Heb ik alquote:Op maandag 24 februari 2020 16:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Meer schermen is ook wel chill om te hebben.
lijkt me toch vervelend om voetbal of films op een klein scherm te kijkenquote:Op maandag 24 februari 2020 16:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Totaal niet zelfs.
Ja, misschien was ik niet helemaal duidelijk.quote:Op maandag 24 februari 2020 16:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
lijkt me toch vervelend om voetbal of films op een klein scherm te kijken
Uit betrouwbare bron (werknemer Coolblue) heb ik vernomen dat dit niet het geval is.quote:Op maandag 24 februari 2020 16:13 schreef GGMM het volgende:
Hopelijk koopt Amazon Coolblue, dan heb ik wat meer keuze!
Weer een bericht van jou waar ik niks aan heb dus. (Niet de eerste keer)quote:Op maandag 24 februari 2020 16:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Uit betrouwbare bron (werknemer Coolblue) heb ik vernomen dat dit niet het geval is.
Al kun je je ook afvragen of zo iemand daar op dit moment van op de hoogte is.
Valt allemaal wel mee hoe betrouwbaar mijn bron is dus..
quote:Op maandag 24 februari 2020 16:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Uit betrouwbare bron (werknemer Coolblue) heb ik vernomen dat dit niet het geval is.
Deze doet pijn. Ik ga beter mijn best doen.quote:Op maandag 24 februari 2020 16:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weer een bericht van jou waar ik niks aan heb dus. (Niet de eerste keer)
Bij nader inzien dus toch een toppost van mijquote:Op maandag 24 februari 2020 16:31 schreef GGMM het volgende:
Dat van Amazon blijkt gewoon onzin.
Kut Scrummie!
MAAR WAT IS HET DAN WELquote:Op maandag 24 februari 2020 16:15 schreef fetX het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 februari 2020 16:31 schreef GGMM het volgende:
Kut Scrummie!
LEVER JE BON IN NU METEEN.twitter:geenstijl twitterde op maandag 24-02-2020 om 16:34:22Er wordt meesterlijk getrolld, of er is echt iets aan de hand, maar de vlag op CoolBlue HQ hangt halfstok: https://t.co/GVh2OGgwUA https://t.co/oizyAVIkWO reageer retweet
Huh? Je had toch niet verder gelezen dan "ik denk"?quote:Op maandag 24 februari 2020 16:31 schreef GGMM het volgende:
Kut Scrummie!
Niet gelezen.quote:Op maandag 24 februari 2020 16:47 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Huh? Je had toch niet verder gelezen dan "ik denk"?
Ja, ik zag de link vanochtend nog in het covid topic dat ie nog aan het streamen was.quote:Op maandag 24 februari 2020 16:54 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Eierhoofd heeft het flink laat gemaakt op YouTube vandaag. Genot.
Ik zap er alleen voorbij voor de laatste nummers.quote:Op maandag 24 februari 2020 16:55 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ja, ik zag de link vanochtend nog in het covid topic dat ie nog aan het streamen was.
Maar ik kijk al een paar dagen niet meer eigenlijk.
Hij heet @El-Stinhoquote:Op maandag 24 februari 2020 17:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
http://www.soccernews.nl/(...)ied-meteen-wegsturen
@:el_stinho voor analyse over de kwaliteit van dit soort stukjes
Ik zie 'soccer' staan. Niet geklikt.quote:Op maandag 24 februari 2020 17:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
http://www.soccernews.nl/(...)ied-meteen-wegsturen
@:el_stinho voor analyse over de kwaliteit van dit soort stukjes
quote:Op maandag 24 februari 2020 17:03 schreef Zipportal het volgende:
[..]twitter:op1npo twitterde op maandag 24-02-2020 om 16:29:14Coolblue ligt er uit helaas, u kunt nu overschakelen naar @:Bol.com #Bol reageer retweet
Goeiste accounttwitter:bol_com twitterde op maandag 03-02-2020 om 09:30:51Iedereen vraagt altijd 'waar is mijn pakketje?' maar niemand vraagt 'hoe is het nou echt met mijn pakketje?' reageer retweet
quote:Op maandag 24 februari 2020 17:12 schreef De_Kraam het volgende:
[..]Goeiste accounttwitter:bol_com twitterde op maandag 03-02-2020 om 09:30:51Iedereen vraagt altijd 'waar is mijn pakketje?' maar niemand vraagt 'hoe is het nou echt met mijn pakketje?' reageer retweet
twitter:bol_com twitterde op maandag 24-02-2020 om 15:02:44@pascalkiestra Hoe noem je een trillende otter?Een bever! HAHAHAHAHA HILARISCH reageer retweet
De Barney mist de tram gifquote:Op maandag 24 februari 2020 17:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ze citeren soms zelfs Stijn![]()
http://www.soccernews.nl/(...)-opstelling-tragisch
En hier zelfs Stijn en JR
http://www.soccernews.nl/(...)bewuste-middelvinger
wiltquote:
En een negerdonker persoon die kip eet?quote:Op maandag 24 februari 2020 17:15 schreef Zipportal het volgende:
[..][ afbeelding ]twitter:bol_com twitterde op maandag 24-02-2020 om 15:02:44@:pascalkiestra Hoe noem je een trillende otter?Een bever! HAHAHAHAHA HILARISCH reageer retweet
Lekker dingquote:Op maandag 24 februari 2020 17:17 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
wilt
Het is dat je zo'n lekker ding bent, anders had ik je echt een mongool gevonden.
Bedankt voor de mention @:GGMM
Jij bent echt een stuk onaardiger gewordenquote:Op maandag 24 februari 2020 17:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wilt
Tering wat ben jij een debiel
@:picommp
@:ggmm
@:onlogisch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |