Vermoeid maar verder prima.quote:
Doeiquote:
Op tijd naar bed...quote:Op zaterdag 22 februari 2020 18:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
Vermoeid maar verder prima.
[..]
Doei
Dat is waar jaquote:Op zaterdag 22 februari 2020 18:49 schreef Dotteke het volgende:
Ga dan eten. Was dan eerder begonnen
Dat zal niet mee vallen met een gezinquote:Op zaterdag 22 februari 2020 18:15 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ja klopt, is nog steeds zo dus ik moet heel rustig aan doen zodat ik niet opnieuw flauwval..
Je speelt te veel dts. Je vergeet te kokenquote:
Mijn eten staat in de ovenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 18:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je speelt te veel dts. Je vergeet te koken
Nee niet echt, maar gelukkig heb ik mr-aprilquote:Op zaterdag 22 februari 2020 18:50 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Dat zal niet mee vallen met een gezin
Kant en klaar of zelf gemaaktquote:
moet nog etenquote:
Staat er al heel lang, maar als iemand spam ofquote:Op zaterdag 22 februari 2020 18:52 schreef Jippie68 het volgende:
Een reminder voor iedereen: spam is spam, ook in DTS. Zorg dat je post enige vorm van inhoud bevat, en zet een TR als je iemand ziet spammen. Kusjes!
En wat is spamquote:
Lekker.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 18:52 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Zelf gemaakt...maar dat is opzich niet veel werk.
Is iedere keer een ander. Niet de zelfde. Bolk tikken is dan ook spamquote:Op zaterdag 22 februari 2020 18:53 schreef Jippie68 het volgende:
Niet 20 x alleen een smiley denk ik
Neehoor dat kan best wel een x.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 18:53 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Staat er al heel lang, maar als iemand spam of,
,
post valt dat dan ook als spam of onzin bericht enz?
Denk dat als je dat continu post misschien maar een smiley af en toe lijkt mij geen probleem?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 18:53 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Staat er al heel lang, maar als iemand spam of,
,
post valt dat dan ook als spam of onzin bericht enz?
Gelukkig..quote:Op zaterdag 22 februari 2020 18:55 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Neehoor dat kan best wel een x.
Precies. Niet de bedoeling dat je bijv. snachts alleen maar smilies posts om de 10 sec en nooit even gezellig normaal meepost.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 18:55 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Denk dat als je dat continu post misschien maar een smiley af en toe lijkt mij geen probleem?
Idd ja.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 18:55 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Denk dat als je dat continu post misschien maar een smiley af en toe lijkt mij geen probleem?
Ja dat kan ook niet, maar is sowieso irritant in wel topic je ook post..quote:Op zaterdag 22 februari 2020 18:55 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
okéquote:
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 18:46 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Geef mij punten
[ afbeelding ]
Vooral nu eerst onderuit zitten en niks doen. Toch een goede 18500 stappen gemaakt vandaag.quote:
sommige users hebben vroeger zo gewonnenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 18:56 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Precies. Niet de bedoeling dat je bijv. snachts alleen maar smilies posts om de 10 sec en nooit even gezellig normaal meepost.
Maar soms even een snelle bolk zetten middels een smilie hoort gewoon bji het spel.
Wow zoveel, ik haal niet meer dan 6000quote:Op zaterdag 22 februari 2020 18:57 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
[..]
Vooral nu eerst onderuit zitten en niks doen. Toch een goede 18500 stappen gemaakt vandaag.
ja redelijk was wel weer gezelligquote:
Dat klinkt als een ISO normquote:Op zaterdag 22 februari 2020 18:57 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
[..]
Vooral nu eerst onderuit zitten en niks doen. Toch een goede 18500 stappen gemaakt vandaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |