Alles goed?quote:
Voor de condens. Op de kiep stand hè niet wagen wijdquote:Op zaterdag 22 februari 2020 18:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Waarom zet je je raam open tijdens het douchen?
[..]
Hoi
Iemand van hier. 😫🥳quote:
Oh. Ik dacht compleet open. Dan stap je er onder vandaan en krijg je spontaan een longontstekingquote:Op zaterdag 22 februari 2020 18:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voor de condens. Op de kiep stand hè niet wagen wijd
Nee, ben een bikkelquote:Op zaterdag 22 februari 2020 18:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oh. Ik dacht compleet open. Dan stap je er onder vandaan en krijg je spontaan een longontsteking
Vermoeid maar verder prima.quote:
Doeiquote:
Op tijd naar bed...quote:Op zaterdag 22 februari 2020 18:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
Vermoeid maar verder prima.
[..]
Doei
Dat is waar jaquote:Op zaterdag 22 februari 2020 18:49 schreef Dotteke het volgende:
Ga dan eten. Was dan eerder begonnen
Dat zal niet mee vallen met een gezinquote:Op zaterdag 22 februari 2020 18:15 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ja klopt, is nog steeds zo dus ik moet heel rustig aan doen zodat ik niet opnieuw flauwval..
Je speelt te veel dts. Je vergeet te kokenquote:
Mijn eten staat in de ovenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 18:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je speelt te veel dts. Je vergeet te koken
Nee niet echt, maar gelukkig heb ik mr-aprilquote:Op zaterdag 22 februari 2020 18:50 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Dat zal niet mee vallen met een gezin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |