abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_191666346
quote:
1s.gif Op maandag 24 februari 2020 10:17 schreef SQ het volgende:

[..]

Wat is er anders aan jullie kermissen?
Ik werd in ons nieuwe durp ook geconfronteerd met de kermis en het fenomeen ‘deunen’. Kende ik niet, denk ook niet dat ik eraan mee ga doen, maar het ieder is dat de kermis tot zondag is, geloof ik, en dat op maandag de kinderen naar school gebracht worden, waarna de ouders zich in een of andere tent melden en aan de zuip gaan. Opa’s en oma’s worden massaal ingezet om de kinderen uit school te halen, omdat de ouders tegen de tijd dat school uit is compleet lam zijn.

En dan heb je nog lappendag. Net zoiets, volgens mij.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 24 februari 2020 @ 17:29:30 #77
149959 SQ
snelle trees
pi_191666455
quote:
1s.gif Op maandag 24 februari 2020 17:13 schreef Skittles het volgende:

[..]

Ze nemen er ook standaard minimaal een week vrij voor? Want dat gebeurt op mijn werk dus. Vooral voor de Hoornse :')
In bepaalde dorpen wel ja, al moet ik eerlijk toegeven dat ik ze niet in mijn directe omgeving ken.
disclaimer
pi_191666521
quote:
1s.gif Op maandag 24 februari 2020 17:13 schreef Skittles het volgende:

[..]

Ze nemen er ook standaard minimaal een week vrij voor? Want dat gebeurt op mijn werk dus. Vooral voor de Hoornse :')
De Hoornse heeft lappendag, toch?
pi_191666637
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2020 17:32 schreef miss_sly het volgende:

[..]

De Hoornse heeft lappendag, toch?
Ja, onder andere. Waar ik woon hebben we ook een lappendag, maar tot nu toe heb ik dat nog niet bezocht. Ik heb er niks mee, ben import :+
pi_191666648
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2020 17:39 schreef Skittles het volgende:

[..]

Ja, onder andere. Waar ik woon hebben we ook een lappendag, maar tot nu toe heb ik dat nog niet bezocht. Ik heb er niks mee, ben import :+
Ik ook. Ik kom uit de regio Carnaval :D
pi_191666651
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2020 17:19 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]

Oh ja, hier wel hoor. Mijn collega heeft nu een week vrij, want carnaval. En hier in Tilburg heeft half Broekhoven vrij met de kermis, die gaan daar dan iedere dag naartoe.
En de andere helft werkt niet
#sorrygrapje
pi_191666656
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2020 17:22 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik werd in ons nieuwe durp ook geconfronteerd met de kermis en het fenomeen ‘deunen’. Kende ik niet, denk ook niet dat ik eraan mee ga doen, maar het ieder is dat de kermis tot zondag is, geloof ik, en dat op maandag de kinderen naar school gebracht worden, waarna de ouders zich in een of andere tent melden en aan de zuip gaan. Opa’s en oma’s worden massaal ingezet om de kinderen uit school te halen, omdat de ouders tegen de tijd dat school uit is compleet lam zijn.

Vet! ik zou gaan
  maandag 24 februari 2020 @ 17:43:30 #83
149959 SQ
snelle trees
pi_191666697
Jezelf bezatten op maandagochtend terwijl de kinderen op school zitten. Sounds like a plan!
disclaimer
pi_191668461
Oh O+
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_191668526
Wie weet als we volgend jaar wat meer ingeburgerd zijn. S zat nauwelijks een week of twee op school, wij kenden nog niemand eigenlijk. Zij ging wel al met twee nieuwe vriendinnen naar de kermis O+

Ik vind het een raar fenomeen. Then again, met carnaval was ik ook vaak genoeg al in de ochtend op pad en aan het bier, natuurlijk.
pi_191669443
quote:
1s.gif Op maandag 24 februari 2020 17:43 schreef SQ het volgende:
Jezelf bezatten op maandagochtend terwijl de kinderen op school zitten. Sounds like a plan!
Daar hoeft het toch geen carnaval voor te zijn?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_191670824
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2020 17:22 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Weggehaald.... toch maar niet wegens herkenning.

Ik werk bij een kinderdagverblijf en wij hebben momenteel ook meer grootouders die komen ophalen dan anders.
Carnaval, wat een feest.
pi_191671166
Kermismaandag is de school niet open hier. De opvang wel. Maar ik vind het juist wel leuk om met ze op de kermis te zijn.
Alleen zaterdagavond zetten we standaard een oppas in.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  Moderator maandag 24 februari 2020 @ 22:30:04 #89
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_191672125
Carnaval en kermis vond ik als kind altijd leuk maar als volwassene boeien beiden me niet zoveel meer. Vorig jaar weer eens naar de kermis geweest in mijn geboortestad en het leek me wel leuk om weer eens in een attractie te gaan. Daar kwam ik dus doodziek uit, dat doe ik nooit meer :X :')
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_191672164
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2020 22:30 schreef MaJo het volgende:
Carnaval en kermis vond ik als kind altijd leuk maar als volwassene boeien beiden me niet zoveel meer. Vorig jaar weer eens naar de kermis geweest in mijn geboortestad en het leek me wel leuk om weer eens in een attractie te gaan. Daar kwam ik dus doodziek uit, dat doe ik nooit meer :X :')
Haha zo ben ik heel heldhaftig na het eten van een flinke bak shoarma de Booster in gegaan. Never, never nooit weer :') God wat was ik misselijk.
Ik heb sowieso weinig op met zowel Carnaval als de kermis. Maar dingen als de dierentuin of de Efeling daarentegen O+
pi_191672227
Met carnaval ligt hier alles stil. De opvang is dicht en normaal gesproken was ik op de maandag verplicht vrij. Sinds dit jaar niet meer en ben ik maar gaan werken. Ik leek wel alleen op de wereld vanochtend haha. Best lekker om zonder file op het werk te komen en in alle rust bij te werken. 90% heeft alsnog vrij genomen namelijk. :D
Als N wat ouder is doe ik dat vast ook weer, wil haar wel meenemen in het carnaval (optocht, kindermiddag) maar voor mezelf heeft de maandag geen toegevoegde waarde. :)

Kermis is niet zo mijn ding, hooguit dat het dan wel een keer gezellig druk is in de kroeg van het dorp. Dan ga ik dus niet voor de kermis, maar voor de mensen die komen.
  dinsdag 25 februari 2020 @ 06:25:56 #92
319308 Tink89
To live is to dance
pi_191673810
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2020 22:38 schreef Nolita het volgende:
Met carnaval ligt hier alles stil. De opvang is dicht en normaal gesproken was ik op de maandag verplicht vrij. Sinds dit jaar niet meer en ben ik maar gaan werken. Ik leek wel alleen op de wereld vanochtend haha. Best lekker om zonder file op het werk te komen en in alle rust bij te werken. 90% heeft alsnog vrij genomen namelijk. :D
Als N wat ouder is doe ik dat vast ook weer, wil haar wel meenemen in het carnaval (optocht, kindermiddag) maar voor mezelf heeft de maandag geen toegevoegde waarde. :)

Kermis is niet zo mijn ding, hooguit dat het dan wel een keer gezellig druk is in de kroeg van het dorp. Dan ga ik dus niet voor de kermis, maar voor de mensen die komen.
Good to know voor volgend jaar, al ligt onze opvang een dorp verder natuurlijk.

En carnaval is niet zo mijn ding, dat zal wel even wennen worden. Kermis ook niet trouwens.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  dinsdag 25 februari 2020 @ 07:40:48 #93
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_191674115
De opvang is hier gelukkig wel open. Meneertje gaat twee ochtenden dat ik fatsoenlijk thuis kan werken. M’n werkplek is namelijk wel twee dagen dicht ivm carnaval :+

Verder hier een echte Brabantse, maar carnaval vind ik verschrikkelijk :D

Kermis is hier niet zo boeiend.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_191679994
Wij hebben de optocht gehad was echt nog mooi weer.
pi_191680017
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2020 16:09 schreef F_r het volgende:
Wij hebben de optocht gehad was echt nog mooi weer.
En de bios geannuleerd?
pi_191680137
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 februari 2020 16:11 schreef amaranta het volgende:

[..]

En de bios geannuleerd?
Ja
pi_191682957
quote:
1s.gif Op maandag 24 februari 2020 17:43 schreef SQ het volgende:
Als je bij school opvang invult deed ik dat gisteren :+
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_191683155
Wij hebben volgens mij sowieso op die gebieden wel een actief dorp.
Carnaval is dus echt op maandag afgeladen volle kroegen ivm kroegentocht. Om 11.11u traditiegetrouw starten en dan in iedere kroeg 1-2 pilsjes en weer door.
Vanmorgen ook alweer rond die tijd in de kroeg met de jongens voor het zingontbijt. Karaoke met live-band zeg maar.

En dan hebben we kermis (maar daar heb ik zelf niets mee) en in september het bloemencorso. Daar heb ik ook jarenlang mee gebouwd en geprikt en dan op maandagavond met z’n allen op stap *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_191684873
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 februari 2020 19:30 schreef LeSage het volgende:
Wij hebben volgens mij sowieso op die gebieden wel een actief dorp.
Carnaval is dus echt op maandag afgeladen volle kroegen ivm kroegentocht. Om 11.11u traditiegetrouw starten en dan in iedere kroeg 1-2 pilsjes en weer door.
Vanmorgen ook alweer rond die tijd in de kroeg met de jongens voor het zingontbijt. Karaoke met live-band zeg maar.

En dan hebben we kermis (maar daar heb ik zelf niets mee) en in september het bloemencorso. Daar heb ik ook jarenlang mee gebouwd en geprikt en dan op maandagavond met z’n allen op stap *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
V’w***d?
  dinsdag 25 februari 2020 @ 20:46:31 #100
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_191684984
Meer mensen hier met “hoest”?
Ik hoest al bijna 4 wk. Mijn rug doet pijn, mijn ribben doen pijn de hele zijkant doet pijn. Ik dacht dat het een beetje voorbij was. Maar net weer een hoestbui van jewelste gehad.
Krijg het ook niet weg. Blijft steken in m’n keel. Echt vervelend.

Ik ben overigens bij de huisarts geweest. Het is geen long ontsteking. Maar het kan wel 4 tot 6 weken duren tot dat het virus uit het lichaam is. mooi kut dus
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')