Het matras mag je ook. Daar is nog geen 10 keer op geslapenquote:Op zondag 3 mei 2020 18:10 schreef Tink89 het volgende:
[..]
In welke regio zit jij? Ik heb serieuze interesse! En zit de matras erbij? Lijkt me een lastige maat...
En en en hij is echt zo leuk
En het beste voor de ontwikkeling van de voeten lees ik. Nu hebben we wel (ook hoogzomer) een hele koude vloer, dus ik houd de tip van @Tink89 ook in mijn achterhoofdquote:Op zondag 3 mei 2020 14:56 schreef SQ het volgende:
[..]
Voor gewoon binnen, in dit jaargetijde? Blote voetjes! Heerlijk, meer grip kun je niet krijgen.
Er zijn toch ook alleen maar een heupband en schouderbanden?quote:Op maandag 4 mei 2020 10:38 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Het enige wat ik verstelde was de schouderbandjes. En dat was gewoon een kwestie van de bandjes aantrekken. Kan dus wel degelijk.
Wel bij de FTG, maar zelfde principe.
Mocht tink geen interesse meer hebben dan heb ik ook interesse!quote:Op zondag 3 mei 2020 18:20 schreef Tally het volgende:
[..]
Het matras mag je ook. Daar is nog geen 10 keer op geslapenwant de kinderen slapen nog steeds tussen ons in.
Ik woon in IJsselstein. Dat is vlakbij Utrecht/Nieuwegein.
Genoteerd!quote:Op maandag 4 mei 2020 14:49 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
Mocht tink geen interesse meer hebben dan heb ik ook interesse!
Is dat die mintachtige kleur?quote:Op maandag 4 mei 2020 15:10 schreef SQ het volgende:
Ik had al eerder gevraagd om een tripp trapp babyset, maar mijn kleur blijkt uit de collectie te zijn
Dus, heeft er iemand nog een tripp trapp babyset in de kleur midnight blue? Ik zou er heel gelukkig van worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welke maat?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 12:02 schreef noa11 het volgende:
Tink ik heb wel een gevoerde overbroek maar dat is meer voor de winter.
Dan issie misschien wel wat voor komende winter. Wat wil je ervoor hebben?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:37 schreef noa11 het volgende:
Maat 80 maar valt echt ruim. Is meer een skibroek zie ik nu, met bretels.
Waar woon je?quote:Op zondag 17 mei 2020 11:56 schreef CaVaBien het volgende:
Iemand interesse in een baby box van timo in de kleur wit? Het is de versie zonder lade. Kort gebruikt en zo goed als nieuw. Is vooral gebruikt als speelgoedopslag, omdat M niet in de box wilde.
Ook heb ik nog een witte klamboe liggen.
Bij interesse kan ik foto's maken.
Ik ga het zo even overleggen, ik woon ook in Rotterdam en we hebben nog een box nodigquote:
Is goedquote:Op zondag 17 mei 2020 11:58 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik ga het zo even overleggen, ik woon ook in Rotterdam en we hebben nog een box nodigIk laat het je weten.
We zijn niet zo moeilijk hoor, ik ben zelf meer van het praktische. Hoeveel zou je er voor willen hebben?quote:Op zondag 17 mei 2020 12:01 schreef CaVaBien het volgende:
[..]
Is goed
Het is al uit elkaar gehaald, maar ik kan er wel foto's van maken als je wil.
Dat vind ik een lastige. Ik hoef er sowieso niet de hoofdprijs voor.quote:Op zondag 17 mei 2020 12:03 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
We zijn niet zo moeilijk hoor, ik ben zelf meer van het praktische. Hoeveel zou je er voor willen hebben?
Ik DM je evenquote:Op zondag 17 mei 2020 12:13 schreef CaVaBien het volgende:
[..]
Dat vind ik een lastige. Ik hoef er sowieso niet de hoofdprijs voor.
25 euro ofzo?
Ik herken er een paarquote:Op zaterdag 23 mei 2020 10:01 schreef Adrian4 het volgende:
Kleine pakjes en sets.
Ik wil ze na dit weekend een keer op marktplaats zetten.
[ afbeelding ]
Ducky Beau - Maat 56
[ afbeelding ]
Maxomorra - Maat 56
[ afbeelding ]
Duns - Maat 62
[ afbeelding ]
Maxomorra - Maat 56
[ afbeelding ]
4FF Maat 50/56
[ afbeelding ]
Molo - Maat 56
Ik heb er 1;)quote:Op woensdag 20 mei 2020 16:25 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
Ik ben op zoek naar een Puckababy Mini in de Tencel stof (cool zomerversie dus). Heeft iemand er toevallig eentje in de kast liggen die weg mag? Mijn baby slaapt echt niet zonder slaapzak en ons huis wordt WARM (nu al!!). Hoeft echt niet meer heel netjes te zijn ofzo! Zou er heel blij mee zijn.
Wij hebben op korte termijn een Tripp trapp newborn kuipje te koop in regio 040! Het kuipje kan weg zodra de aangepaste kinderstoel voor ons zoontje er is, zal vermoedelijk binnen een paar weken zijn!quote:Op dinsdag 19 mei 2020 10:59 schreef SQ het volgende:
In de herhaling: heeft er nog iemand een Tripp Trapp newbornset te koop?
En een cosleeper?
Oh da's mooi, ik woon in 040 namelijkquote:Op zondag 24 mei 2020 14:44 schreef fysio-tje het volgende:
[..]
Wij hebben op korte termijn een Tripp trapp newborn kuipje te koop in regio 040! Het kuipje kan weg zodra de aangepaste kinderstoel voor ons zoontje er is, zal vermoedelijk binnen een paar weken zijn!
40 euro, kun je je daar in vinden?quote:Op zondag 24 mei 2020 14:46 schreef SQ het volgende:
[..]
Oh da's mooi, ik woon in 040 namelijkweet je al wat je er voor wil hebben?
Ik kijk voor je voor Maxomorra maar twijfel of ik alles al verkocht heb.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:27 schreef Spees_Eend het volgende:
Heeft iemand wellicht nog wat shirts met korte mouwen in de stijl van Maxomorra/Krutter/smafolk etc te koop in maat 86-92?
Voorkeur gaat naar iets met stretch, maar geen must.
(jongetje)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |