* dud0r pakt uit dot haar zak popcornquote:Op zaterdag 22 februari 2020 06:48 schreef Dotteke het volgende:
Ik word hier zoooooooooooooooooo moe van
Maar wie heeft de langste adem, heb nog maar een zak popcorn gepakt
Ja ben er niet zo bij met dat gedram hieroquote:
Ik zal proberen het niet meer te doen.. Maar ja dat heb je met kortelontjessyndroom he'quote:Op zaterdag 22 februari 2020 06:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ben er niet zo bij met dat gedram hiero
Groot gelijk, gaan we samen knabbelenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 06:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
* dud0r pakt uit dot haar zak popcorn
Ja hoor hebben we alles gehad krijgen we grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:
Beter kan je het niet krijgen.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 06:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hoor hebben we alles gehad krijgen we grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Ja hoor doen we om en omquote:Op zaterdag 22 februari 2020 06:59 schreef aKboR het volgende:
Mag ik ook knabbelen ik zal niet bijten..
The best from here dus...........wauw wat heb ik het weer getroffen met al die beste betere liefste mannen hier.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 07:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Beter kan je het niet krijgen.
Dit komt wat sarcastisch over zo.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 07:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
The best from here dus...........wauw wat heb ik het weer getroffen met al die beste betere liefste mannen hier.
Het is toch redelijk zacht dus kan wel zonder gebitquote:Op zaterdag 22 februari 2020 06:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Groot gelijk, gaan we samen knabbelen
Man met ondergebit en vrouw met boven gebit knabbelen in DTS samen popcorn
Of wil jij met je boven gebit en ik met het onder gebit?
Jij wil op iets heel anders knabbelenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 06:59 schreef aKboR het volgende:
Mag ik ook knabbelen ik zal niet bijten..
Bolkpanterquote:
Nee hoor, ben juist blij met zo veel goede beste lieve betere mannen om me heen hierquote:Op zaterdag 22 februari 2020 07:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dit komt wat sarcastisch over zo.
Ja hoe minder obstakels er tussen hoe beterquote:Op zaterdag 22 februari 2020 07:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het is toch redelijk zacht dus kan wel zonder gebit![]()
Het is wel zoute popcorn toch?
[..]
Jij wil op iets heel anders knabbelen
[..]
Bolkpanter
Doedels!quote:Op zaterdag 22 februari 2020 07:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het is toch redelijk zacht dus kan wel zonder gebit![]()
Het is wel zoute popcorn toch?
[..]
Jij wil op iets heel anders knabbelen
[..]
Bolkpanter
Grrrrrrrrolkquote:
PFolkquote:
Yes, dadelijk nog een keer omdraaien wel.quote:
Goeiemorgen Ply...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 07:23 schreef aKboR het volgende:
[..]
Goeiemorgen Ply...Mannen kunnen ook zo vermoeiend zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Sommige inderdaadquote:Op zaterdag 22 februari 2020 07:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mannen kunnen ook zo vermoeiend zijn
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 22-02-2020 07:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Jij gaat echt lekker.quote:
Heb nog niet gekeken weet alleen wel dat het manvolk (sommige)quote:Op zaterdag 22 februari 2020 07:36 schreef PlymouthFury het volgende:
Weinig gebeurd vannacht in het klassement zo te zien.
Mikey is een plaatsje gestegen volgens mijquote:Op zaterdag 22 februari 2020 07:36 schreef PlymouthFury het volgende:
Weinig gebeurd vannacht in het klassement zo te zien.
Had ik jou al niet eerder gezien vanmorgenquote:
In je bed?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 07:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had ik jou al niet eerder gezien vanmorgen
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 07:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had ik jou al niet eerder gezien vanmorgen
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 07:39 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Jij ook, Mario voorbij zie ik
Zo is het spel nou eenmaal, moeten ze maar tegenkunnen. Soms zit je nachtje voor niks, jammer dan.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 07:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb nog niet gekeken weet alleen wel dat het manvolk (sommige)heel vervelend
waren vanmorgen hier
Geen puntjes te verdienen hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |