pppfff je bolkt me alweer.................quote:Op zaterdag 22 februari 2020 06:29 schreef aKboR het volgende:
[..]
Dat zou ik maar eens goed uitzoeken als ik jou was
Man o man hoe vaak moeten we nog welterusten zeggenquote:
Geen ideequote:Op zaterdag 22 februari 2020 06:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Man o man hoe vaak moeten we nog welterusten zeggen
Jongen ik speel nu niet eens om de punten laat staan als ik dat wel doe.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 06:29 schreef mario390 het volgende:
de de nu sneu doen tegen me kregen dat in maart terug
Nee, je speett om mij de bolken, nu doe je het weeeeeeeeeeeeeeeerquote:Op zaterdag 22 februari 2020 06:32 schreef aKboR het volgende:
[..]
Jongen ik speel nu niet eens om de punten laat staan als ik dat wel doe.
Kom je in maart niet eens in de top 20
Bolk je lekker terugquote:
dat werd je zien waar ik henn komquote:Op zaterdag 22 februari 2020 06:32 schreef aKboR het volgende:
[..]
Jongen ik speel nu niet eens om de punten laat staan als ik dat wel doe.
Dan kom je in maart niet eens in de top 20
Is dat een bedreiging?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 06:35 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat werd je zien waar ik henn kom
quote:
Slaap lekker Sky, tot laterquote:
Bang?? hehehe.Nee hoor Mario maak je maar geen illusies. Maar Oostenrijk is niet zo gek ver weg je kan zo in Nederland zijn. Maar een bedreiging mag hier niet hé. Dat zou een reden voor een TR kunnen zijn en als je door blijft gaan doe ik dat ook..quote:Op zaterdag 22 februari 2020 06:36 schreef mario390 het volgende:
[..]
je met je dreiging? heb je bang? ik zit in oostenrijk
Dat riep je vorige maand ook en je staat niet eens top tienquote:Op zaterdag 22 februari 2020 06:35 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat werd je zien waar ik henn kom
Morguh Dud0rquote:Op zaterdag 22 februari 2020 06:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat riep je vorige maand ook en je staat niet eens top tien![]()
Ook zou je noodgang aan het huilen gaan maken maar dat is ook nog niet gebeurd.![]()
Mogguh iedereen
nee niet in top 10 ? wie heeft gewonnen?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 06:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat riep je vorige maand ook en je staat niet eens top tien![]()
Ook zou je noodgang aan het huilen gaan maken maar dat is ook nog niet gebeurd.![]()
Mogguh iedereen
Hoi dotquote:
Je staat dertiende. Dus je staat niet in de top tienquote:Op zaterdag 22 februari 2020 06:42 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee niet in top 10 ? wie heeft gewonnen?
het is geen bedreiging,je moet niet wegen elke scheiss en tr zetten kinderachtig is datquote:Op zaterdag 22 februari 2020 06:41 schreef aKboR het volgende:
[..]
Dus het is een ehte.. TR Gezet
Fijne vakantie
Dan moet je een beetje op je taal gaan letten want dit gaat goed mis.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 06:43 schreef mario390 het volgende:
[..]
het is geen bedreiging,je moet niet wegen elke scheiss en tr zetten kinderachtig is dat
Maar let een keer op , met wat je huilt zegt.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 06:41 schreef aKboR het volgende:
[..]
Dus het is een ehte..
okee voor de tweede keer deze nacht niet..
aaahhh heb ik niet gelijk? te kinderachtig is dat we zin over 40 ,ik moet me met en vent ärgeren de bijna 20 jaar ouder is als ikquote:Op zaterdag 22 februari 2020 06:48 schreef Dotteke het volgende:
Ik word hier zoooooooooooooooooo moe van
Maar wie heeft de langste adem, heb nog maar een zak popcorn gepakt
De oudjes doen het nog best..quote:Op zaterdag 22 februari 2020 06:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
aaahhh heb ik niet gelijk? te kinderachtig is dat we zin over 40 ,ik moet me met en vent ärgeren de bijna 20 jaar ouder is als ik
Mario stop aub je hebt niet door dat je het zelf doetquote:Op zaterdag 22 februari 2020 06:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
aaahhh heb ik niet gelijk? te kinderachtig is dat we zin over 40 ,ik moet me met en vent ärgeren de bijna 20 jaar ouder is als ik
He dimmen jij een TR is zo gezet he.quote:
Ja eeeeh Dotquote:Op zaterdag 22 februari 2020 06:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
He dimmen jij een TR is zo gezet he.
ik ben niet de de tr zet hoorquote:Op zaterdag 22 februari 2020 06:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mario stop aub je hebt niet door dat je het zelf doet
Je houdt niet op je gaat door en door en je lokt uit.
Laat gaan en zie of je en een punt krijgt of niet
Ik heb het nu vanacht twee keer NIET gedaan terwijl ik er wel voor voelde.quote:
Maar wel degene die dag in dag uit mensen uitscheld en boos bent omdat je geen punt krijgtquote:
Tja ik zeg maar zo, mooi die Nederlandse taalquote:Op zaterdag 22 februari 2020 06:54 schreef aKboR het volgende:
[..]
Ik heb het nu vanacht twee keer NIET gedaan terwijl ik er wel voor voelde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |