Ja, dat is waar, hoe ver wil je komen?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 05:49 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Toen ik voor de winst ging keek ik wel meer hoor.
En noujamensen inhalen is leuk, heb je targets
1 natuurlijkquote:Op zaterdag 22 februari 2020 05:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat is waar, hoe ver wil je komen?
Dat laatste stukje van mij geqoute post aan Mario had ik aangepast omdat ik dacht dat hij het tegen mij had. Maar ik zal later dat dat tegen aKboR was.
Ik maakte een geintje Mario, lach eens een keertjequote:Op zaterdag 22 februari 2020 05:49 schreef mario390 het volgende:
[..]
man man om dat je niet hier was, kann je ook niet punten
Yeah keep on running sweetiequote:
Gewoon iedere post onder je verwijderenquote:
ALs het maar niet al te vroeg of al te laat isquote:Op zaterdag 22 februari 2020 05:53 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik krijg jou wel vroeg of laat
Gewoon niet naar de UI kijken Mario.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 05:54 schreef mario390 het volgende:
nee lachen is me vergangen als ik de zwarte ui gezien heb
het is en supergau
Kan nu verder gaan over de troeven van mijn vingers maar dat doe ik nietquote:Op zaterdag 22 februari 2020 05:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gewoon iedere post onder je verwijderenje hebt de troeven in handen, euhhhhhh onder de vingers
[..]
ALs het maar niet al te vroeg of al te laat is
Ik zit zo te denken om te posten waar geen dubbele betekenis achter kan zittenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 05:55 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Kan nu verder gaan over de troeven van mijn vingers maar dat doe ik niet
Hehehehe, om zo scherp te zijn dat je een post maakt waar dat niet bij kan zal je NOG vroeger moeten opstaanquote:Op zaterdag 22 februari 2020 05:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zit zo te denken om te posten waar geen dubbele betekenis achter kan zitten
Had eerder al staan hoe ver wil je doordauwen...... ik dacht nee Dot niet doen dat is vragen om een gewiekst antwoord.
ALs ik zeg je hebt de knoppen onder handen, ja dan kan je er op wachten
Met vingers had ik ff geen rekening gehouden
Ja, dat is dus de Nederlandse taal.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 05:59 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hehehehe, om zo scherp te zijn dat je een post maakt waar dat niet bij kan zal je NOG vroeger moeten opstaan
Mooie taalquote:Op zaterdag 22 februari 2020 06:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat is dus de Nederlandse taal.
Jij wilt natuurlijk puntjes hen en dan bedoel ik puntjes in het spel om hoger op te komenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 06:02 schreef aKboR het volgende:
ONZ / [ronde 26] Het dodetopicspel #5297 HNacht Linkje voor @:Mario390
Ik heb het nog meer gezegd in langere posts maar dit is de basic.
Mooie truc he mensen afleiden en dan punten scorenquote:
HIHIquote:Op zaterdag 22 februari 2020 06:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooie truc he mensen afleiden en dan punten scoren
Maar ik je bent in ieder geval wel een paar puntjes rijker in het spel
gggrrrr gelukkig sta je zo ver onder me dat er voorals nog geen gevaar dreigt.quote:
wacht maar over een weekquote:Op zaterdag 22 februari 2020 06:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
gggrrrr gelukkig sta je zo ver onder me dat er voorals nog geen gevaar dreigt.
En een paar puntjes mag je wel hebben
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 06:08 schreef aKboR het volgende:
doos jezelf blokken.. ben je lekker bezig dan
Ik word toch ook gebloktquote:Op zaterdag 22 februari 2020 06:14 schreef mario390 het volgende:
gisteren pakte ik 44 punten, de dagen erder in 4 dagen geen 44, daar kann jee zien dat als akbor is blokkt hij mi zonder groend nur uit valsheit
om dat je de valste bentquote:Op zaterdag 22 februari 2020 06:15 schreef aKboR het volgende:
heheheheh![]()
Als het aan mij zou liggen verdien je geen enkele punt meer.
en dat heb ik je al eerder uitgelegd.
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 06:15 schreef aKboR het volgende:
heheheheh![]()
Als het aan mij zou liggen verdien je geen enkele punt meer.
en dat heb ik je al eerder uitgelegd.
alleen ben ik er ook niet altijd en dan heb je kans..
Dus wachten tot ik er niet ben is de enige mogenlijkheid..
andere spelen maar de gunnen ook puntenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 06:19 schreef skysherrif het volgende:
Het is ook gewoon een spel waarbijje andere mensen MOET bolken he mario, dat is het tspel gewoon. Anderen verslaan
Ik niemandquote:Op zaterdag 22 februari 2020 06:20 schreef mario390 het volgende:
[..]
andere spelen maar de gunnen ook punten
Als je maar niet over puntjes gaat dromen.quote:
Zou leuk zijn!quote:Op zaterdag 22 februari 2020 06:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als je maar niet over puntjes gaat dromen.
En zeker niet over ons.............
Ja hou m ff uit zijn slaap,quote:Op zaterdag 22 februari 2020 06:25 schreef aKboR het volgende:
[..]
Hoe laat moet je op of hoef je niet te werken..
En welterusten alvast..
Ik moet om half 12 op. Maar weet niet zeker of ik moet werken, dat hoor ik rond half 1. Broertje valt misschien voor me in, kan ik morgen naar een studiegroep voor uniquote:Op zaterdag 22 februari 2020 06:25 schreef aKboR het volgende:
[..]
Hoe laat moet je op of hoef je niet te werken..
En welterusten alvast..
Dan maar gauw slapen anders ben je kapot..quote:Op zaterdag 22 februari 2020 06:27 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik moet om half 12 op. Maar weet niet zeker of ik moet werken, dat hoor ik rond half 1. Broertje valt misschien voor me in, kan ik morgen naar een studiegroep voor uni
Oh dat valt wel mee hoor, ik hebniet zoveel slaap nodigquote:Op zaterdag 22 februari 2020 06:28 schreef aKboR het volgende:
[..]
Dan maar gauw slapen anders ben je kapot..
Hup hup naar bed dan.............. stel je moet wel werken............. heb je slaap tekortquote:Op zaterdag 22 februari 2020 06:27 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik moet om half 12 op. Maar weet niet zeker of ik moet werken, dat hoor ik rond half 1. Broertje valt misschien voor me in, kan ik morgen naar een studiegroep voor uni
Dat zou ik maar eens goed uitzoeken als ik jou wasquote:Op zaterdag 22 februari 2020 06:28 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oh dat valt wel mee hoor, ik hebniet zoveel slaap nodig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |